Ducati Multistrada 620 /1000 /1100

:) zo koffer rekje en een andere uitlaat zit erop, men zegt het past perfect :( nou ik heb een andere ervaring foto's volgen.
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand info over topkofferrek voor MTS1000 en hoe het eruit ziet / bevestigd wordt?

ik kan nergens duidelijke info vinden, en te koop zijn ze ook niet echt
 
Ik had een rekje van Hepco & Becker op mn 1100, daarop kon een Givi koffer prima bevestigd worden.
 
Gaan er van hier ook naar de meeting 11 mei,zoja uit omgeving ridderkerk om met elkaar op te rijden.
Imre mischien weer vanuit Bodengraven bij de Mac.vandaan ,als je zin heb of geen andere plannen.

Ik hoor het wel,heb er wel zin in.

Oke groetjes allemaal
 
Gaan er van hier ook naar de meeting 11 mei,zoja uit omgeving ridderkerk om met elkaar op te rijden.
Imre mischien weer vanuit Bodengraven bij de Mac.vandaan ,als je zin heb of geen andere plannen.

Ik hoor het wel,heb er wel zin in.

Oke groetjes allemaal

Hoi Hans,

Ik ben zeker van plan om te gaan. Leuk idee om weer vanaf Bodegraven te gaan rijden👍

Gr. Imre
 
Dag allen :W

Heb sinds gisteren een Ducati 1000DS uit 2004. Het is de wat saaie grijze kleurstelling maar ben vooral blij met de Ducati preformance kofferset.Ik vind het een mooi ding ook met koffers en ben er blij mee. Alleen de kilometerteller doet het niet. Iemand ervaring met dit probleem toevallig?
 
Sorry 🙏.. 11 Juni is de jaarlijkse Voxan meeting in Nederland. We zien elkaar weinig dus wslijk ga ik daar naartoe.
 
Met de Panda wezen rijden vandaag ja. Last van tennisarm icm zere rug dus weinig motor gereden de laatste weken. Hier post verder niemand en ik rij weinig met de mts 1000 dus post dan ook amper nog iets.
 
vaniddag even een klein rondje door NH gedaan, mn meissie was nog niet achterop geweest.
ik denk wel dat ik mn ketting iets losser moet stellen.

Verder wachten op het kofferrek welke ik uit de USA heb laten overkomen,
weet iemand of de koffers van een ST ook op een MTS rek passen?
 
vaniddag even een klein rondje door NH gedaan, mn meissie was nog niet achterop geweest.
ik denk wel dat ik mn ketting iets losser moet stellen.

Verder wachten op het kofferrek welke ik uit de USA heb laten overkomen,
weet iemand of de koffers van een ST ook op een MTS rek passen?
Vlgs mij passen die wel maar pin me er niet op vast .
Zijn er meer mts rekken af fabriek toevallig ?
Dat weet ik dus niet.
 
Vlgs mij passen die wel maar pin me er niet op vast .
Zijn er meer mts rekken af fabriek toevallig ?
Dat weet ik dus niet.

ik kon dus een origineel Ducati rek voor de MTS via Ebay in USA kopen, zonder koffers.
Nu zullen ze zonder koffers wel vaker langskomen lijkt me,
En ik heb voor een geschikt bedrag een kofferset mét rek voor een ST2/3/4 gescoord.
Dat ST kofferrek is uiteraard wel pas te maken op de MTS, met wat las en buigwerk, maar daarvoor moet ik weer de markt op. Er was iemand op FB die dat pad al heeft bewandeld.
En dat MTS kofferrek past natuurlijk hartstikke mooi, want dat is ervoor gemaakt.
Stiekum hoop ik dat de koffers voor de ST gewoon direct op dat rek passen, en dat dan het kuipwerk van de MTS niet wordt geraakt.
Verdorie, jammer dat de MTS van mijn zoon niet meer bij mij staat. Dan kan ik ff passen...

Afijn, foto's volgen met de ontwikkelingen.
 
Laatst bewerkt:
ik kon dus een origineel Ducati rek voor de MTS via Ebay in USA kopen, zonder koffers.
Nu zullen ze zonder koffers wel vaker langskomen lijkt me,
En ik heb voor een geschikt bedrag een kofferset mét rek voor een ST2/3/4 gescoord.
Dat ST kofferrek is uiteraard wel pas te maken op de MTS, met wat las en buigwerk, maar daarvoor moet ik weer de markt op. Er was iemand op FB die dat pad al heeft bewandeld.
En dat MTS kofferrek past natuurlijk hartstikke mooi, want dat is ervoor gemaakt.
Stiekum hoop ik dat de koffers voor de ST gewoon direct op dat rek passen, en dat dan het kuipwerk van de MTS niet wordt geraakt.
Verdorie, jammer dat de MTS van mijn zoon niet meer bij mij staat. Dan kan ik ff passen...

Afijn, foto's volgen met de ontwikkelingen.

Kofferrek van een ST is makkelijk passend te maken. Vergt alleen wat buigwerk van de ophangpunten. Of de ST koffers op een multi rek passen weet ik niet. Hoop het wel want ik vind het multi rek wel iets mooier. Maar de koffers zelf vind ik ruk. Mooi van vorm maar om er iets in te krijgen 😨 :(
 
Hallo allemaal

Na jaren 1 cylinders en allroads te hebben gereden,waarvan de laatste 2 MTSen waren,en waar ik met heel veel plezier mee heb gereden vond ik het tijd voor wat anders.

Na 2 MTSen is mijn voorliefde voor Ducati groter geworden en het zal waarschijnlijk een Ducati monster gaan worden,maar blijf hier ook nog wel wat buurten.

Ik heb dit altijd een leuk forum gevonden,omdat hier nooit vervelende woorden werden gebruikt en men
altijd een ander van advies probeerde te zijn,probeer dat zo te houden dat siert jullie.

Met een dubbel gevoel heb ik afstand gedaan van mijn MTS en met mijn volgende motor hoop ik net zo veel plezier te beleven.

Oke maar weer het gaat jullie goed en bij deze allemaal de groetjes
 
Heejjj Hans.. Ik had het op fb al gezien dat de mts verkocht was. Toch gedaan uiteindelijk. Monster.. Kom hier maar even een fotow neer mikken als je er eentje hebt. En blijf idd lekker hier hangen net als Imre. We doen wel een mix ritje bij interesse.

Gr Arie tv
 
Dat bedoelde ik met dat dubbele gevoel.je bouwt toch een kennissen clubje op en dat ben je dan ook kwijt.
Dus voeg ik me ook maar in het mix groepje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan