Joe Bar Team

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Net http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3475 (hiero) een Joe Bar Team strip ingevoegd.. Toen ging ik mij afvragen.. Wat vinden jullie van Joe Bar Team.. Laten we er maar een poll tegenaan gooien..

(ik vind het verplichte kost)
Plaatje voor pooh ;)

team.gif
 
Ervanuitgaande dat er 4 delen zijn, heb ik dus alle delen }) , ook in de poll maar ff geklikt.
 
Ik moet ze ook eens kopen, stonden een paar jaar geleden als 1 pag strip in 1 of anderblad maar nooit een boekje gekocht.

Hoeveel delen zijn er nu eigenlijk ?
 
Persoonlijk vind ik:

Deel 1 de beste
Deel 2 stukkie minder
Deel 3 beter dan 2 minder dan 1
Deel 4 is de minst leuke... :(

Zelf heb ik ze gekocht bij de Haagse Stripshop.. Verder denk ik bij de betere boekhandel en je ziet ze ook wel eens te koop in motor tijdschriften.
 
Iemand enig idee waar deel 5 blijft :?

Voor degenen die er nog nooit van gehoord hebben, onmiddelijk naar je motorzaak en deel 1 halen!

Je gaat vanzelf een dag later terug voor de andere 3. :)
 
Ik ken joe bar wel en telkens ik een collectie strips zie in winkel ofzo zoek\'k naar joe bar, maar tot op heden nog niet gevonden. :(

M\'n Frans is ook afschuwelijk btw.. die dingen bestaan ook in\'t NL?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken joe bar wel en telkens ik een collectie strips zie in winkel ofzo zoek\'k naar joe bar, maar tot op heden nog niet gevonden. :(

M\'n Frans is ook afschuwelijk btw.. die dingen bestaan ook in\'t NL?

Bestaat ook in het NL (gelukkig wel)
Het leuke is ook dat je er eindeloos uit kunt citeren... (op het terras na een middagje motorrijden)
 
Ik heb ze ook alle 4.

Hoop ook dat er snel nog een deel komt of meerdere.. Heb ze alle 4 al tich keer gelezen.

:} :} :} :} :} :} :} :} JOE BAR TEAM :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Heb alle 4 delen. Laatste zijn geen korte verhalen, en is een stuk minder. Eerste deel is het beste, maar 2 en 3 zijn ook OK.
 
Die drie uitlaten van die kawa!
Echt heeeeel erg gaaf. :}
Heb deze week gezien dat zo\'n uitlaatsysteem ook voor mijn triple te krijgen is (3-1-3)
Wil ik ook hebben, maar zal wel een beetje duur zijn. Als ik komende maand een AT heb heb aangeschaft, gaat mijn XS op stal en wordt langzaam maar zeker omgebouwd tot cafe-racer.
 
Lachuuh! :)

Kende het wel, maar nooit ergens te koop gezien..
Aanschaffen dus..

Nog meer ergens online te zien?
Nederlands svp

Parce que mon francais n\'est pas tres bien of zoiets..
 
Terug
Bovenaan Onderaan