Joe Bar Team

Ik heb een Suzuki T500 uit 1974, en een Yamaha RD250 uit 1975. Toevallig zitten ze beiden in de collectie, dus die heb ik uiteraard staan. Geinige dingen.
 
collega van me had dit ding voeger ,is nu net deze week uitgekomen

full
 
Hallo,

Ik zal eerlijk zijn, ik heb niet het hele topic gelezen, maar vraag het toch:
Ben op zoek naar badges van Joe bar team, die je wel eens op racepakken ziet zitten.
Heb heb wel gegoogeld maar niets gevonden.

Dus als iemand een adres weet waar je badges kan kopen, lees ik het graag.

Overigens,
Ik vind deel 1 van Joe Bar een strip die je elke week kan lezen en blijft lachen.


Omdat ik elke dag visueel om ze wil lachen zonder het boek te moeten pakken,
sta ik nu met ze op :)



















full
 
Laatst bewerkt:
Badges kun je van tijd tot tijd vinden op Ebay france

Afgelopen zaterdag naar de bikerclassics in Spa geweest ,had al een hoog Joe bar gehalte en dan kom je thuis en dan is dit bij de buren afgegeven ,Helemaal top



 
Heb deze twee op verschillende jassen zitten

Zijn behoorlijk grote ,passen precies mooi op het rugstuk





Heb ooit een keer een aantal badges kunnen kopen van allerlei cartoon Motobadges
Ook van Joe Bar ,Blijft gewoon lastig om het spul hier in NL te vinden

 
Er zit natuurlijk copy right op, maar maak er een file van en elke broderie zaak kan het voor je borduren, kost tegenwoordig met die computrgestuurde borduurmachines echt niet zo veel meer...

In Spanje kun je in de toeristenplaatsjes baseballcaps kopen met eigen naam voor een tientje, die hebben excact een logo voor mij op een cap geborduurd

PS dat grote Joebar team logo heb ik al jaren op mijn rug, ooit bij de 24 uurs gekocht
 
Zelf heb ik er slechts twee, een Suzuki T500 en een Yamaha RD250. Maar het zijn echt geweldig leuke spulletjes.
 
De mannetje zijn wel goed, maar de details van de motoren wordt minder. Moet het nu een Z1300 zijn? Het zou net zo goed een Z100ST kunnen zijn. En die BSA, een A10? Dat is niet echt een legendarische fiets.
 
Grote luxaflex zonwering met unieke JoeBar print erop.

Afmeting 2290 breed x +/- 2200 hoog.

Ivm met vervanging raam door deur niet meer te gebruiken.

Kan gebracht worden tegen kleine vergoeding.
full


Ook te ruilen tegen een EZS RX4/5 bak of Stern gelijke met bijbetaling van mijn kant ;)
 
Laatst bewerkt:
Grote luxaflex zonwering met unieke JoeBar print erop.

Afmeting 2290 breed x +/- 2200 hoog.

Ivm met vervanging raam door deur niet meer te gebruiken.

Kan gebracht worden tegen kleine vergoeding.[afbeelding]

Ook te ruilen tegen een EZS RX4/5 bak of Stern gelijke met bijbetaling van mijn kant ;)
Hij is wel leuk, helaas heb ik niet zo'n groot raam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan