Racing on an old CBR600F: Part 8

Nieuw filmpje met de CBR :]




Tijdens de MSL Cup op het circuit van Zandvoort. Deze keer gelukkig wel in het zadel gebleven, hoewel het niet veel scheelde... ;)
 
nee klopt maar de CBR F is niet snel genoeg voor owcup, en gezien we dat volgend jaar willen rijden stappen we over als de kans zich aanbied. Kunnen we dit seizoen er nog meer een of 2 x mee trainen.
 
Op Zandvoort loopt die van mij (F4) zo'n 250 op de teller (vol in z'n 5, met originele vertanding), maar daar kom je ook al met een forse snelheid het rechte stuk op.

Maar dat is ook helemaal de truc dus.

Hier een voorbeeldje van wat er gebeurt als je wat beter op het gas gaat dan je voorligger: http://www.youtube.com/watch?v=nOR62Tp-_N0&feature=player_detailpage#t=417s :) (en ook wat er gebeurt als je bijna net zo hard remt als degene die je probeert in te halen, maar diegene je toch gewoon opzij probeert te zetten door niet op zijn lijn te blijven)
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, ik heb sinds 2 weken ook een goof, maar weet nog niet of ik hem mee ga nemen naar het circuit. ;) Vast wel een keertje voor de lol iig.
 
Ik kwam hier eigenlijk kijken of er een paar simpele dingen zijn waarmee ik de performance van de motor iets in positieve richting kan bijstellen. Er zit nu een Laser uitlaat op, maar ik betwijfel of ik daarmee op het circuit kan rijden (geluid). Maar ik wil natuurlijk liever geen enkel PK'tje inleveren.
 
Ik kwam hier eigenlijk kijken of er een paar simpele dingen zijn waarmee ik de performance van de motor iets in positieve richting kan bijstellen. Er zit nu een Laser uitlaat op, maar ik betwijfel of ik daarmee op het circuit kan rijden (geluid). Maar ik wil natuurlijk liever geen enkel PK'tje inleveren.

Ligt eraan welke Laser demper erop zit....stuur me anders ff een PM of foto dan kijk ik het ff voor je na.
 
nieuwe handschoentjes gekocht :D
image-335-10243-700-700-0-0.png
:D
 
Terug van weggeweest :)

Ik heb weer een G00F2 gekocht voor erbij, is best een leuk ding met wp vering en een ietwat gekieteld blok dat bijna 100 pk op het achterwiel geeft.
Grappig dat m'n RR van 2003 maar iets van 5 pk meer op het achterwiel heeft :')
Zit ook nog snelgas op, hogere steppies en circuitkuipen met verlichting en knippers e.d. wat gemakkelijk eraf te halen is.
Hij staat op kenteken dus momenteel misbruik ik hem voor woon werk verkeer maar binnenkort ga ik er ook es een dag rondjes mee rijden op een circuit :+

Op m'n ouwe F3, 2 jaar terug:


En de nieuwe aanwinst:
 
Zaterdag 22 augustus extra circuitdag op Assen voor Erik. Hij zal daar op een machine van Niwa Racing een aantal sessies rijden.

Als de machine bevalt moeten we maar eens kijken hoever we komen met het plaatje voor 2014.

122969254_1_large.jpg


:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan