Afgedankt dames-racepak gezocht (zie uitleg!)

Mw Nogwat

Rookie
11 jan 2013
1
0
Aankomend seizoen wil ik races gaan rijden. Ander soort races dan motorraces, ik doe namelijk aan downhill skateboarden.
Overeenkomst: een motorpak is verplicht. Al ga ik niet zo snel als een motorracer, ik maak waarschijnlijk wel meer schuivers. Gelukkig doet de organisatie van een downhillrace niet zo moeilijk over wat knutselwerk met opgeplakte stukken leer en duct-tape om gaten in pakken te fixen.
Een gloednieuw motorpak aanschaffen vind ik dus overbodig/zonde van het geld; grote kans dat ie binnen 1 run de eerste schaafschade al heeft.
Vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar een afgedankte race-overall. Eentje waarmee het niet meer verantwoord is om op de motor te gaan zitten, en die ook niet meer met goed fatsoen aan een amateur te verkopen is. Maar waar een downhill skateboarder misschien nog wel iets aan heeft, om voor een schappelijke prijs over te nemen.
Richtlijn voor de juiste maat (ik volg de maatvoering van motorpakken niet zo goed): ik ben 1.70m/57kg.
Dus, als je een afdankertje hebt liggen, stuur me een berichtje!
 
Ik heb geen pak voor je maar je zou eens kunnen kijken bij hans van wijk motoren.
Die hadden iig vroeger ook veel 2de hands kleding.
Gr Jelle
 
ook met ducktape?? :+

preventing-duck-face.jpg


:+ :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een zwart grijze Dainese dames overall. Dus geen combi maar een echte overall.
Ik ben er een aantal keer mee gevallen (is wel netjes gerepareerd)en is wel veilig maar daardoor niet echt mooi meer. Verder zit hij mij wat wijd naar mijn zin en heb ik inmiddels een nieuwe overall.

Laat maar weten als je interesse hebt?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan