Voorjaarsrit zondag 21 april 2013

Ik kan helaas niet mee :( ! Voorbandje is profielloos, begon het te merken in duitsland afgelopen weekend dat die dan echt aant einde is. Voorkant reed heel glibberig leek het wel (nee wegdek was droog), moet wachten tot het bandje binnen is en zijn nog wel meer kleine dingen die de fiets kan gebruiken.
 
Ik kan helaas niet mee :( ! Voorbandje is profielloos, begon het te merken in duitsland afgelopen weekend dat die dan echt aant einde is. Voorkant reed heel glibberig leek het wel (nee wegdek was droog), moet wachten tot het bandje binnen is en zijn nog wel meer kleine dingen die de fiets kan gebruiken.

heb je zo'n aparte maat voorband dan?
 
Laatst bewerkt:
Kan niet wachten op komende zondag! Het tempo zal wel wat lager liggen dan vorige zondag (wat overigens erg sexy was zo nu en dan *O* ) maar gaat hoe dan ook erg leuk worden!
 
Tenniscompetitie vervalt voor die dag. Het team heeft geen bestaansrecht meer dus ik kan rijden. Wellicht dat ik iemand anders ook nog ff meeneem. Grote kans dat je me ziet verschijnen!
 
Zo, even een update voor de aanwezigen hier in het topic

Kosten eerste veerpont: 1,- euro per motor
Kosten tweede veerpont: 1,80 euro per motor

Route deel 1 - in orde
Route deel 2 - in orde
Route deel 3 - in orde (let even op de flitspaal (50km/u) in Dieren!!)
Route deel 4 - zondag getest, beetje aangepast aan de hand van de tracklog, gaan we nog controleren

Voor de dames (en de heren die geen bomen prefereren), misschien wel fijn om te weten: de tankstations hebben WC('s) en zijn gewoon op zondag open.

Met De Waterspiegel ben ik nog in overleg, mogelijk gaan ze voor ons wat eerder open, zodat het beter uitkomt met onze dagindeling. Daarover later meer. Morgen krijg ik bericht van ze.

Betalen bij lunchpauze De Waterspiegel kan alleen per tafel. Omdat we met best wel veel mensen komen is het NIET te doen om individueel af te rekenen. Gelieve per tafel (4 á 6 personen) onderling de rekening te regelen/verdelen, waarna één persoon afrekent (dus ook niet apart (bij)pinnen per persoon). Gratis open deur tip: contant meenemen, met kleingeld zodat je kan passen.

Morgen ga ik weer alle aanmeldingen en pre-meets bijwerken, waarna ik ook nog even de startpost naloop. Alle aan-/afmeldingen die na woensdag nog binnen komen verwerk ik (waarschijnlijk) niet meer, al zijn jullie natuurlijk van harte welkom om je last minute aan te melden bij goed weer ;)

Ben ik nog wat vergeten, vast wel O-)
 
Zo, even een update voor de aanwezigen hier in het topic

Kosten eerste veerpont: 1,- euro per motor
Kosten tweede veerpont: 1,80 euro per motor

Route deel 1 - in orde
Route deel 2 - in orde
Route deel 3 - in orde (let even op de flitspaal (50km/u) in Dieren!!)
Route deel 4 - zondag getest, beetje aangepast aan de hand van de tracklog, gaan we nog controleren

Voor de dames (en de heren die geen bomen prefereren), misschien wel fijn om te weten: de tankstations hebben WC('s) en zijn gewoon op zondag open.

Met De Waterspiegel ben ik nog in overleg, mogelijk gaan ze voor ons wat eerder open, zodat het beter uitkomt met onze dagindeling. Daarover later meer. Morgen krijg ik bericht van ze.

Betalen bij lunchpauze De Waterspiegel kan alleen per tafel. Omdat we met best wel veel mensen komen is het NIET te doen om individueel af te rekenen. Gelieve per tafel (4 á 6 personen) onderling de rekening te regelen/verdelen, waarna één persoon afrekent (dus ook niet apart (bij)pinnen per persoon). Gratis open deur tip: contant meenemen, met kleingeld zodat je kan passen.

Morgen ga ik weer alle aanmeldingen en pre-meets bijwerken, waarna ik ook nog even de startpost naloop. Alle aan-/afmeldingen die na woensdag nog binnen komen verwerk ik (waarschijnlijk) niet meer, al zijn jullie natuurlijk van harte welkom om je last minute aan te melden bij goed weer ;)

Ben ik nog wat vergeten, vast wel O-)


je bent vergeten te vertellen dat je van me houdt?
 
Laatst bewerkt:
zal ik in dat geval maar weer is een sfeerplaatje posten dan?

 
Goed dat je ook even de toiletten hebt geinspecteerd Paul.
Ik zou daar zo niet op komen om rekening mee te houden. Gelukkig denk jij overal aan!!
 
Is het voor zondag niet leuk als we vanaf Dieren een klein uitstapje naar ''De Steeg'' maken en stukje over de postbank :9~ !? Of is dat voor de volgende keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan