Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

Status
Niet open voor verdere reacties.
thumbs_up.gif
 
Tja opvoeren voor gevorderden, hoeveel mm carb heb ie d'r onder? :+

Btw Simon voor de OP, behoor nu zelf tot de 35kw sjezers
Hoop ook z.s.m. een plaatje van een fiets bij te kunnen voegen. :]

MrDynamite
Eerste rijles: 11 september 2012
Theorie: 1 oktober 2012
AVB: 11 oktober 2012
AVD: 11 dec 2012 (afgelast) 7 januari 2013
Rijschool: Top Les Motor-opleidingen (Enschede)
Lesmotor: Honda CB500
 
Laatst bewerkt:
...en we zijn er ook weer!
Zou langzamerhand dat stuk in de OP over Huidige situatie en situatie na 19 januari niet anders moeten? Huidige situatie is immers niet meer aan de orde...
 
Waar ik nog wel benieuwd naar ben, hoe gaat de vertragings oefening zometeen worden?
Je moet dan wel redelijk snel accelereren, in 50 meter naar 50 km/pu. Hoe gaat dat op zon 11kw fiets?
Vroeg dit toen ook eens aan m'n instructeur en die zei, ik verwacht dat ze de aanloop gaan verlengen.
't is toch wat, die vlotte rijstijl die je moet laten zien is er wel vanaf met die brommers.
 
Mijn instructeur vertelde, dat alle avb oefeningen herzien worden. En geloof ook wat bijzondere verrichtingen in het avd...
 
Mijn instructeur vertelde, dat alle avb oefeningen herzien worden. En geloof ook wat bijzondere verrichtingen in het avd...

En geldt dat dan voor de verschillende examens of in het algemeen?
Met verschillende examens bedoel ik, het A1, A2 en A
 
Met een leuke 125cc kan je makkelijk die 50km/h halen op die afstand. moet het geen zware choppert zijn natuurlijk, maar bijvoorbeeld zn xt125.
 
En geldt dat dan voor de verschillende examens of in het algemeen?
Met verschillende examens bedoel ik, het A1, A2 en A


Geloof de examens in het algemeen... Er gaan een aantal AVB oefeningen eruit. En je moet geloof ik 8 oefeningen in totaal doen.

Maar weet het niet zeker allemaal. Wordt met de tijd wel duidelijker.
 
Moet 21/2 AVB doen, en ik heb nog niets gehoord van oefeningen die eruit gaan... Maar als ik kiezen mag..... gooi dan de 8 er maar uit ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan