SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn ogen ook, ook omdat ik er toch nog wel een paar jaar mee blijf rijden.
Bedankt voor de tips!

Ik ben bang dat ik ook een nieuwe accu moet halen. De druppellader gaf aan de accu te hebben hersteld maar de accu hield het niet lang vol toen ik de motor wilde starten. Dus met startkabels de motor op gang gestart en dat ging prima. Nu ligt de accu weer aan de druppellader en ik zag al dat de accu nu weer hersteld moet worden.
Heeft iemand goede suggesties voor een nieuwe accu? Waar moet ik op letten?

Ik heb ook nog veel andere vragen maar ik zal het een beetje rustig aan doen :p one at the time
 
Heeft iemand een adresje waar ik andere voorveren erin kan laten zetten + afstelling?
Gaat da ongeveer kosten?
 
Even hier ook:
Ik ben op zoek naar de balhoofdmoer van de sv1000. Iemand?


Heeft iemand een adresje waar ik andere voorveren erin kan laten zetten + afstelling?
Gaat da ongeveer kosten?
Zelf ook redelijk eenvoudig te doen.

Setje hyperpro veren met olie zit rond de 130 euro.
 
@Daan: Voor afstellen,vragen hierover of een run op de testbank kan je ook Jeroen van der Meer even bellen/mailen. Zit volgens mij ook wel aardig bij jou in de buurt. (Uithoorn)
Mijn XJR heeft daar ook gestaan.....was even modderen met de uitlaat. Maar had later toch een erg mooie waarde van 118Nm bij 120Pk.
 
Laatst bewerkt:
@Daan: Voor afstellen,vragen hierover of een run op de testbank kan je ook Jeroen van der Meer even bellen/mailen. Zit volgens mij ook wel aardig bij jou in de buurt. (Uithoorn)
Mijn XJR heeft daar ook gestaan.....was even modderen met de uitlaat. Maar had later toch een erg mooie waarde van 118Nm bij 120Pk.

Ja dat is inderdaad om de hoek 4 min rijden.
zag op zijn site alleen de mogelijkheid staan met power commander, leuk maar dan komt het budget wel echt in het geding.
maar niet geschoten is altijd mis, als het volgende week mooi weer is rij ik op de CB even langs.
 
Weet iemand of een hugger van 2003 makkelijk pas te maken is voor model 2000?

nee sorry durf ik niet te zeggen, hoe kom je aan de hugger btw zoek er zelf ook nog 1??

nieuwe OP foto??
DSCF3760_zpsd65c30e1.jpg
 
Goed initiatief! Ik ben voor *O*

Moest er een x van komen.. :P

Wie lijkt het mooi om met het pinksterweekend (zondag 19 of maandag 20 mei) een tochtje met de SV's te maken?!

Deelnemers:

  • Rud1e
  • gertjuh
  • TOMTOMGO
  • Daan72 (o.v.b)
  • yoshi..san
  • Bassiemeer (o.v.b)
  • Jij?

Bij voldoende animo dan plaats ik het in het OP! Eerst maar eens kijken wie er mee willen. Daarna denk ik kijken naar locatie en route.

Als iedereen mee wil dan zou ik geografisch gezien zeggen 'het groene hart'!
*Note: effe rustgevend muziekje op de achtergrond draaien ipv het gezeur van de commentator
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief! Ik ben voor *O*

Moest er een x van komen.. :P

Wie lijkt het mooi om met het pinksterweekend (zondag 19 of maandag 20 mei) een tochtje met de SV's te maken?!

Deelnemers:

  • Rud1e
  • gertjuh
  • TOMTOMGO
  • Jij?

Bij voldoende animo dan plaats ik het in het OP! Eerst maar eens kijken wie er mee willen. Daarna denk ik kijken naar locatie en route.

Als iedereen mee wil dan zou ik geografisch gezien zeggen 'het groene hart'!
*Note: effe rustgevend muziekje op de achtergrond draaien ipv het gezeur van de commentator

Klinkt goed, weet alleen niet of mijn SV er bij kan zijn.
Ook het groene hart juich ik toe, is voor mij ten slotte maar 0 km rijden :P
 
Lekdijk ligt ook wel redelijk centraal toch?
Anyway, vroeg me af of de sv650 uit 2005 een katalysator heeft ivm sport uitlaatje?
Ik wil gaan voor de G&G uitlaat, maar die heeft dus met katalysator en zonder..

Gerard
 
Lekdijk ligt ook wel redelijk centraal toch?
Anyway, vroeg me af of de sv650 uit 2005 een katalysator heeft ivm sport uitlaatje?
Ik wil gaan voor de G&G uitlaat, maar die heeft dus met katalysator en zonder..

Gerard

Nee althans de 2006 heeft geen kat. in de bochten zitten.
Dus reken op een flinke bak meer geluid bij het verwijderen van de originele demper :).
 
Ik ga wel in Juni naar Duitsland,
Zolang ik een E-keur heb en DB killers is er geen probleem toch?

Hier sneeuwt het -O-
 
Laatst bewerkt:
Nou nee, ik ben van plan een G&G aan te schaffen komende maand,
Deze heeft e-keur en db killers..

Mag je in Duitsland alleen met originele uitlaten rijden ofzo?
 
Gertjuh al eens naar een MIVV demper gekeken? De korte versie. Heb je ook in twee versies.

DSC01119.jpg


Google voor meer pic's, staan erg mooie tussen!
Of staat je besluit al vast?
 
Nou nee, ik ben van plan een G&G aan te schaffen komende maand,
Deze heeft e-keur en db killers..

Mag je in Duitsland alleen met originele uitlaten rijden ofzo?
Nee bedoel een uitlaat die origineel bedoeld is voor de SV.
Ik ga een gsxr1000 uitlaat monteren op mijn sv, maar omdat de uitlaat niet is. Bedoelt voor mijn motor is het E-keur niet geldig
 
Laatst bewerkt:
Zojuist besteld

- oliefilter k&n
- motorolie plutoline 4l
- 2x belgom alu

Dit kan ik mooi zelf doen maar het (grote??) onderhoud besteed ik toch maar uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan