SXV Topic 7!

iemand hier misschien interesse in een setje cross velgranden, banden en bijpassende spaken? Achter 19" voor 21", zwart en werkelijk zo goed als nieuw (maximaal 22u hobby gebruik, waarvan 1u van mezelf) Ideaal om bijvoorbeeld een sxv op noppen te zetten
 
AxSmS7H.jpg

HOPxBid.jpg

pEFNfu8.jpg

hDS4hyH.jpg

o3yjn8d.jpg

qzxI946.jpg
 
Iemand hier nog interesse in:
-Iceparts triple clamps
-Adige slipperclutch
-Ingekorte achterbrug (zwart)?

doe me even een pm, dan breng ik je in contact met degene die het heeft liggen. komt allemaal van mijn oude sxv af dus is allemaal netjes.
 
Weet iemand nog een 12 liter tank te koop?
Eventueel met zadel, want ik heb begrepen dat mijn vdb zadel niet gaat passen waarschijnlijk.
Maar dat m'n tank lampje elke 65-70 gaat branden word ik ook zat... (zal wel aan mijn rechter hand liggen)

Ik ben ook aan het kijken voor een slipper clutch, is de adige een goede keus of kan ik beter voor een hinson sparen?
 
Weet iemand nog een 12 liter tank te koop?
Eventueel met zadel, want ik heb begrepen dat mijn vdb zadel niet gaat passen waarschijnlijk.
Maar dat m'n tank lampje elke 65-70 gaat branden word ik ook zat... (zal wel aan mijn rechter hand liggen)

Ik ben ook aan het kijken voor een slipper clutch, is de adige een goede keus of kan ik beter voor een hinson sparen?


[XV] 12L tank and seat
 
zo, de originele mxv velgen maar gesloopt voor de naven. Nu eindelijk een setje regenwielen :-) 16,5" en 5"

ZRx6PSV.jpg

O9hUjaS.jpg

bGNy4Sa.jpg

Lj3HjEn.jpg

K7PfM20.jpg

DiXniCx.jpg
 
Uiteraard alles besteld bij de vertrouwde leverancier, alles binnen 3 dagen binnen! BT-PowerParts :+ *D *D 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit :}

Nu ben ik nog op zoek naar een goede band voor mijn 16,5 inch voorwiel
Voor straat gebruik.

En de enige 16,5 inch straat legale voorband die ik kon vinden is de
goldspeed - 16.5 Front Supermoto Intermediate
- Soft compound for excellent grip in competition and all year round street-use

http://schuurmanbv.com/division/mot...torcycle-tyres-goldspeed-supermoto/91728.html

Nu lijkt deze band qua profiel op een regenband, of kan ik hier ook in de zomer goed mee rijden?
Iemand ervaring mee?
 
zijn redelijk wat mensen die hem hebben gebruikt als normale band, ik zelf nooit. Regenbanden zijn niet te gebruiken op een droge baan, zijn in 15min op.
 
Led lampen gemonteerd in de koplamp :]
een nieuwe yamaha wr startmotor met sxv eindkap gemonteerd O-) draait een stuk sneller rond :Y
12 liter tank met zadel gemonteerd.

Nu alleen nog kijken of ik iets met mijn gaskabel kan doen want als ik mijn stuur draai of voor het stoplicht sta wil het toerental nogal eens omhoog naar de 3200rpm.
Totdat ik mn hendel handmatig naar voren dichtdraai.
Stationair knop staat goed en ik heb voldoende vrije slag op mn gaskabel.
Zou het aan de veer op de throttle body's liggen? misschien dat deze strakker moet.

full

full

full

full
 
een nieuwe yamaha wr startmotor met sxv eindkap gemonteerd O-) draait een stuk sneller rond :Y

Brommer staat er weer fris bij! Nu is mijn startmotor gaar en heb wel eens gehoord dat er een wr startmotor als vervanging wordt gemonteerd zoals jij nu ook gedaan hebt. Is het zo simpel zoals je het hier beschrijft. Wat zijn de voordelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan