MF 't Gooi en aanhangsels 133 KOFFIE @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ey, hoe vond je Django?

django-unchained-shadow.jpg


8-)
 
Morning! :W

Iemand nog schaatsen vandaag ?

Ik heb gisteravond een paar 2e hands Noren gekocht in Hilversum.
Als 't weer meewerkt wil ik die uitproberen.

Zit een verhaaltje aan vast: ik schaats m'n hele leven al op kunstschaatsen.
Exact 4 jaar geleden was ik met een 7 maanden zwangere vriendin aan het schaatsen en we waren heel relaxed aan het schaatsen en babbelen, en uit het niets ging ik achterover. Resultaat: een gebroken pols, moest gezet worden en al, 6 weken gips en volledig uit de running omdat het zo'n lelijke breuk was.

En sindsdien trek ik ieder jaar wel m'n schaatsen aan, klein rondje, maar de schrik zit er gewoon in. Omdat het zo lullig ging en de impact zo groot was.

Ik hoop dus eigenlijk dat door het overstappen naar Noren en de andere schaatstechniek, de angst weg gaat en ik weer lol kan hebben in schaatsen, zoals voor die val.
 
-O- da's ook niet alles :N

Breekt aardig je weekend aan gort inderdaad maar ach, de compensatie uurtjes tikken weer lekker door ;)

Volgende keer dus maar weer eens een bios avondje regelen zie ik *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, pc draait als een malle. Oude hd's leeg gemaakt en data weer op zijn plek.
Nog wel wat dingen als office er weer op, maar dat heeft geen haast.

Schaatsen... Kan ik niet helaas.
Zag dat ze op de loosdrechtse plassen bezig waren met sneeuwvrij maken met een oude eend. Mooi gebied om daar rond te gaan, aanrader.
Ooit.... Ga ik t leren.. Maar eerst leren skiën..

Baby *O*


Gaaaaaap
 
Hier aan 't werk :Z




Veel plezier aan een ieder die vandaag de ijzers onder gaat binden, hou alles heel :Y
 
Schaatsen... Kan ik niet helaas.
Zag dat ze op de loosdrechtse plassen bezig waren met sneeuwvrij maken met een oude eend. Mooi gebied om daar rond te gaan, aanrader.
Ooit.... Ga ik t leren.. Maar eerst leren skiën..

Ja, ik las 't ook. Grappig, dat filmpje van die ouwe eend erbij.

http://www.dichtbij.nl/t-gooi/regio...&utm_term=Lijstartikel&utm_campaign=Telegraaf

Overigens waarschuwen ze ook wel voor snelle dooi vanaf vandaag en morgen.
Eerst nog sneeuw en dan begint de soppige ellende :X
 
leuk Frisco! succes met klussen :9

@ Anita: mak aan en rustig beginnen... natuurijs kan sowieso een bitch zijn :+
 
Mornin :W

Zo frisse badkamer weer *D Goed begin van het weekend :Y

Frisco: Spannend, komt snel dichterbij nu ineens :o Klusze!

Plezier en voorzichtigheid gewenst aan hen die zich op het harde nat gaan begeven :+

Django, geweldig!!

Nachtdiensten :Z Succes. Leuk dat het zwemmen aanslaat en dat onderwater gedoe...tja is ook eng. Mijn zus duwt mn neefje gewoon onder water, is ook n manier :) Onder het mom, je komt altijd boven en er is altijd iemand bij je :)
 
brrrr, 8 graden binnen met benzine damp van een lekkende motor. Ben ff bij de buren koffie drinken @#%^$
 
G'morgen

Frisco - feli!

Schaatsers - veel plezier, en hou het droog.

Invallende dooi - er stond hier gisteren een Triumph Stag voor de deur, met z'n dakkie open.
Cabriorijder is niet alleen voor de zomer ... :)
 
Nachtdiensten :Z Succes. Leuk dat het zwemmen aanslaat en dat onderwater gedoe...tja is ook eng. Mijn zus duwt mn neefje gewoon onder water, is ook n manier :) Onder het mom, je komt altijd boven en er is altijd iemand bij je :)

Aparte gedachtegang om dat zo te leren?
Ik had nooit problemen met onder water tot ik op mn 8ste door een achterbuurmeisje van dezelfde leeftijd alleen dan way to heavy me gezellig onderwater duwde.
Vond ze een leuk spelletje -O-

Als iemand je onderwater duwt heb je zelf de controle niet, heel scary.
 
vanavond mag de ketting eraf. gister life of pi gezien. Leuke film.
 
Aparte gedachtegang om dat zo te leren?
Ik had nooit problemen met onder water tot ik op mn 8ste door een achterbuurmeisje van dezelfde leeftijd alleen dan way to heavy me gezellig onderwater duwde.
Vond ze een leuk spelletje -O-

Als iemand je onderwater duwt heb je zelf de controle niet, heel scary.

Hmmz ja dat is ook niet leuk :/
Het idee is dat mijn neefje van anderhalf leert dat water niet eng is, hij altijd boven water komt en dat er dan (voor nu) altijd iemand is voor hem die hij herkent.

Dat onderwater eng kan zijn, zeker met kleding aan kan ik alleen maar beamen.
 
Aparte gedachtegang om dat zo te leren?
Ik had nooit problemen met onder water tot ik op mn 8ste door een achterbuurmeisje van dezelfde leeftijd alleen dan way to heavy me gezellig onderwater duwde.
Vond ze een leuk spelletje -O-

Als iemand je onderwater duwt heb je zelf de controle niet, heel scary.

Ja, dat is waar, zo ontstaat bij veel kinderen waterangst, en wordt het halen van je A diploma een drama. Je kan het eigenlijk al snel zien welke kinderen waterangst hebben. Bij het duiken (als ze dat al durven) trekken ze hun hoofd helemaal naar achteren tijdens de duik, waardoor het volgende deel (zwemmen door het gat) niet lukt.

Zelf heb ik op latere leeftijd (16 of zo) een traumatische ervaring met water gehad, en daardoor zwem ik eigenlijk nooit meer in natuurwater waar ik de bodem niet kan zien.
 
Mijn neefje heeft geen enkele water angst, vind het alleen maar mooi allemaal.

En ik, mijn broer en zus zijn allemaal zwemmers geweest (wedstrijden) dus t komt wel goed met ze :)

Maar n nare ervaring laat wel een indruk achter zeker met water. Blijft ook n raar iets, water...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan