MF 't Gooi en aanhangsels 133 KOFFIE @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :Z :$

Frisco: feli! *O*

F&S: Succes met de poephouding! O-)

Diablo: Ook in mijn kinderjaren zo'n vriendje gehad die dat leuk vond. Tot ik hem mee onder water trok, toen was het snel afgelopen })

Lex: ga je hem weer in de UK halen?

Filmavond: *O* I'm in! :Y
 
vanavond mag de ketting eraf.
51zZVCOcyML._SL500_AA300_.jpg
 
wachten jullie met schaatsen tot het regent?
















edit, fuck, sneeuw hier B|
 
Goedemorgen! Lekker aan het sneeuwen weer. Zo de sneeuwscooter maar van stal halen...
 
bizar, maar ik verheug met op de warme regen.
 
Ja, het gaat hier nu ook flink tekeer met sneeuw.

Plan gewijzigd. Misschien kan ik straks nog even het ijs op. IJs was toch al van klotekwaliteit en misschien wel beter als het een beetje stroef gaat. 't Is toch een hele andere techniek, noren of kunstschaatsen.
 
Nou is het echt glad buiten, scootertjes door de straat zien schuiven, oma's zien vallen (en natuurlijk even naar buiten gegaan om te helpen :+ ). Deze oude mensen nemen wel een enorm risico, een heup breken betekent in veel gevallen het einde van het aardse bestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn neefje heeft geen enkele water angst, vind het alleen maar mooi allemaal.

En ik, mijn broer en zus zijn allemaal zwemmers geweest (wedstrijden) dus t komt wel goed met ze :)

Maar n nare ervaring laat wel een indruk achter zeker met water. Blijft ook n raar iets, water...
Ja echt heel raar... bijna alles op de aardbol heeft water nodig om te leven. 71% van het aardoppervlak bestaat uit water. Een mens voor 2/3e uit water. Idd raar spul... :?













:+
 
Goed, genoeg geouwehoert. Boodschapje doen en ff schaatsen!! *D


Ga ik vanmiddag ook nog even doen.... heb nieuwe veters gekocht.
Het oude paar had twee knopen per veter per schaats :X


Net drie kilo ribbetjes in de marinade gezet.... alleen de marinade ruikt al zo lekker.
Ben geen fan van kluiven maar hier vreet ik zelfs de vingers bij op. *D
 
Sneeuwt hier nog steeds :/

Nieuwe seizoen van Spartacus is weer begonnen. Weer goede eerste aflevering :}
 
Oeh, alweer gestopt met sneeuwen 8-)

Dus niet :(

Afijn, ik kan in ieder geval zeggen dat ik die Noren even heb uitgeprobeerd.
De slechte kwaliteit ijs, snijdende wind en sneeuw zorgden wel voor een dubbele handicap :P

En ik schaats echt als een beginneling op die dingen _O-
Maar goed, dat gaat waarschijnlijk op termijn wel goed komen.

Misschien krijgen we deze winter nog een herkansing met ijspret.
(hoop stiekem van niet, zit natuurlijk liever op de motor :Y )
 
Morning! :WIk hoop dus eigenlijk dat door het overstappen naar Noren en de andere schaatstechniek, de angst weg gaat en ik weer lol kan hebben in schaatsen, zoals voor die val.

Ik hoop dat het jou helpt... mijn vriendin heeft vorig jaar met haar noren een stom valletje gemaakt.... die brak haar schouderblad. Als je het over een tijd in de lappenmand zitten hebt.... :X

Ze heeft trouwens wel haar schaatsen verkocht.

Zelf heb ik denk ik niet geschaatst sinds ehh... een jaar of..... 10?
Heb ook kunstschaatsen... heel voorzichtig aan doen maar..
Het is in ieder geval wel een vaardigheid die je uiteindelijk verleert, dat kan ik me nog herinneren van de vorige keer... springen durf ik al helemaal niet meer.
 
Het is in ieder geval wel een vaardigheid die je uiteindelijk verleert, dat kan ik me nog herinneren van de vorige keer... springen durf ik al helemaal niet meer.
Je verleert het niet, maar je wordt onzeker en durft niet meer te doen wat je vroeger deed.
 
Ja, dat is waar, zo ontstaat bij veel kinderen waterangst, en wordt het halen van je A diploma een drama.
....

Zelf heb ik op latere leeftijd (16 of zo) een traumatische ervaring met water gehad, en daardoor zwem ik eigenlijk nooit meer in natuurwater waar ik de bodem niet kan zien.


Ken t... :(

Geen bodem, geen Erwin...
Nadat ik mn A-tje had direct gestopt. Was ook de laatste les, dus waar de rest al B of C had, was ik al blij dat ze mij A hadden gegeven. Want eigenlijk kon ik t nog steeds niet...
Zwemmen kan ik wel, maar vond t gewoon t eng in t diepe.
Doe mij de glijbaan maar dacht ik toen al :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan