Het grote 748, 916, 996 & 998 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donatini Aluminium Padockstand voor de 916 gescoord.
Super mooi gemaakt. :Y

full
 
Oeh.. of had ik m'n post in dit topic moeten plaatsen?
Is er rivaliteit tussen beide Ducati-topics?
 
Ook een termignoni bochtenset 45mm/50mm en bijbehorende termignoni carbon dempers op de kop getikt en vandaag gemonteerd...
Klinkt echt vreselijk gaaf ! :Y

-Verder nog magnesium Marsecini vijf spaak wielen gescoord (6 breed achter)
-Dark smoke achterlichten met ingebouwde knipperlichten
-Cnc gefreeste achter remklauw
-Ducati performance drukplaat
-Stage 1 eprom
-Nieuwe (zwarte) spatbordbeugels
-Kleppen laten stellen (Laten doen bij DDD)
-Nieuwe distributie riemen laten doen (Laten doen bij DDD)

Verder nog spullen gekocht voor onderhoud
-Olie
-Olie filter
-Brandstof filter
-Remolie
-koelvloeistof
-Iridium NGK boegies

Eerdaags met me maat het laatste onderhoud doen en wat spullen monteren... :)
Kortom ik heb niet stil gezeten. :W

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien hier even vragen..
Ik heb een '97 duc 750ss in handen gedrukt gekregen en ik vond het rijden er mee erg raar(normaal ben ik oudere non-sport motoren gewend)

Het sturen gaat erg vreemd, als ik vb naar rechts stuur, vooral als je langzaam rijdt, moet ik enorm tegenduwen om het voorwiel en de motor niet naar binnen te laten klappen.
Is dit normaal en moet ik gewoon -heel erg- wennen?
Ik had eigenlijk geen idee hoe ik dat ding de bochten door moest krijgen.
Ik hoop iemand in de buurt te treffen die deze dingen kent, dan kan hij/zij er op rijden en zeggen of het wel/niet normaal is.
 
Hallo Sammie,
Dat is op zich niet raar, je stuurt meer met je heupen, en op lage snelheid zijn ze wat lastig, maar als je op weg bent heb je er geen last meer van.
Ik zou wel even de bandenspanning controleren, misschien helpt dat.
Groet
Sebas
 
Hoe zit het eigenlijk met de 916-serie en de E10-brandstof? Het komt steeds dichterbij, ik geloof dat je in België nu of zeer binnenkort al niet meer anders kunt krijgen?
 
Misschien een domme vraag maar waar kan ik koelvloeistof bijvullen bij mijn 916.
Er zit namelijk geen dop op de radiator zelf en zag zo snel ook niet waar het dan wel in moet.

Al vast bedankt !
 
Misschien een domme vraag maar waar kan ik koelvloeistof bijvullen bij mijn 916.
Er zit namelijk geen dop op de radiator zelf en zag zo snel ook niet waar het dan wel in moet.

Al vast bedankt !
expansie vat !! zit net achter de stuurdemper , tank moet iets naar achter en dan kun je er zo bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan