Het grote 748, 916, 996 & 998 topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorzichtig de Duc maar weer uit de winterslaap gehaald, en ze had er zin in, startte gelijk! *O*
Dus maar een lekker stukje gereden!
Tis altijd wel weer even wennen als je 3 maanden geen racer gehebt gereden, ze is toch wat temperamentvoller dan een XJR :P
Groet
Sebas
full
 
Ik heb drie jaar geleden die snelkoppelingen vervangen voor metalen exemplaren die ik heb besteld uit de us of a. Ook omdat de originele kunststoffen dingen toen lekten. Ik ben er nog niet aan toegekomen, moet nog even goed onderzoeken waar de lekkage nu exact vandaan komt.
 
Heeft iemand suggesties waar je een kuipsteun kan kopen voor een 748 racekuip? Er staat er een op Mp maar 190 euro kan toch niet waar zijn?
 
Thanks voor alle tips! Dat zijn wat normalere prijzen. Het is de link die MadUwe aangeeft, die adverteerder vraagt nogal stevige prijzen voor alles wat hij aanbiedt maar klaarblijkelijk zijn er mensen die het betalen.

Heeft iemand nog een 998 oliekoeler + bijbehorend bracket en leidingen in de aanbieding?
 
Er zijn drie van die handelaren op MP die buitensporige prijzen vragen. Twee in (de buurt van) Arnhem en eentje in Nunspeet. Dat ze maar niks mogen verkopen imho, ik reageer bij voorbaat al niet eens meer op advertenties van ze iig.
 
Er zijn drie van die handelaren op MP die buitensporige prijzen vragen. Twee in (de buurt van) Arnhem en eentje in Nunspeet. Dat ze maar niks mogen verkopen imho, ik reageer bij voorbaat al niet eens meer op advertenties van ze iig.
:^ Staan bij voorbaat al geen prijzen bij. En wat je zegt, vaak nog een stuk duurder als nieuw. :?
 
Niet echt reële prijzen maar er zijn toch mensen die het er voor betalen denk ik.

Ik zit nog even te puzzelen met racekappen. Ik zou graag zo'n oliedichte bellypan eronder willen hebben maar ik heb een puntcarter, welke gaat dan ueberhaupt passen? En heb je nog extra beugels nodig voor die bellypan?
 
Niet echt reële prijzen maar er zijn toch mensen die het er voor betalen denk ik.

Ik zit nog even te puzzelen met racekappen. Ik zou graag zo'n oliedichte bellypan eronder willen hebben maar ik heb een puntcarter, welke gaat dan ueberhaupt passen? En heb je nog extra beugels nodig voor die bellypan?

Denk dat je zelf beugeltjes moet maken maar zal niet heel lastig zijn.
Zit er ook aan te denken om er een te kopen maar heb afgelopen tijd weer genoeg geïnvesteerd in onderhoud en carbon dus eerst maar eens rijden met mooi weer.

Heeft iemand van hier wellicht een link naar een werkplaats handboek voor mijn Duc 916 ?
Alvast bedankt. :)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn drie van die handelaren op MP die buitensporige prijzen vragen. Twee in (de buurt van) Arnhem en eentje in Nunspeet. Dat ze maar niks mogen verkopen imho, ik reageer bij voorbaat al niet eens meer op advertenties van ze iig.
:^
Belachelijke prijzen ja _O- Ook de reden waarom alles op aanvraag is.
Soms hoger dan de nieuwprijs. Sommige spullen staan er ook al een eeuw op.

Er was er ooit één fatsoenlijke met nette prijzen.
Ik weet zijn naam niet meer. Ik kom hem ook niet meer tegen op Marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je zelf beugeltjes moet maken maar zal niet heel lastig zijn.
Zit er ook aan te denken om er een te kopen maar heb afgelopen tijd weer genoeg geïnvesteerd in onderhoud en carbon dus eerst maar eens rijden met mooi weer.

Heeft iemand van hier wellicht een link naar een werkplaats handboek voor mijn Duc 916 ?
Alvast bedankt. :)
Ducati Service Repair Manual Download

Italiaans/Engelse manual
 
:^
Belachelijke prijzen ja _O- Ook de reden waarom alles op aanvraag is.
Soms hoger dan de nieuwprijs. Sommige spullen staan er ook al een eeuw op.

Er was er ooit één fatsoenlijke met nette prijzen.
Ik weet zijn naam niet meer. Ik kom hem ook niet meer tegen op Marktplaats.

Rudy van "Duc only" misschien? Die is wel redelijk met zijn prijzen imho.
 
Rudy van "Duc only" misschien? Die is wel redelijk met zijn prijzen imho.

Helemaal mee eens.... Diverse dingen gekocht van Rudy.... Vraagt nette prijzen....

Bij de overige lieden is het allemaal erg prijzig..... Zeker bij die mannen uit Arnhem eo....
 
Heb ik een keer een setje open laser uitlaten voor honderd euro van gekocht.
Vond dat niet duur en zagen er goed uit.
Over luckyducy ben ik dan wel tevreden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan