Custom bike shops in nederland ?

ducducdeduc

MF'er
1 dec 2009
240
2
Wheely care ten bosch doet ook.
Cafe racer op basis van een Buell blok in een frame omgebouwd naar een featherbed achtige constructie stond van het najaar in de Big Twin.

Verder heeft die choppers, baggers, bobbers etc gemaakt. En ze een stuk sneller gemaakt. ;)
Site is een beetje out of date, beter ga je even langs of bel je.
 
Wheely care ten bosch doet ook.
Cafe racer op basis van een Buell blok in een frame omgebouwd naar een featherbed achtige constructie stond van het najaar in de Big Twin.

Verder heeft die choppers, baggers, bobbers etc gemaakt. En ze een stuk sneller gemaakt. ;)
Site is een beetje out of date, beter ga je even langs of bel je.

Man zat wel een beetje erg ongemakkelijk op de caferacer ( die kun je beter op basis maken van een Italiaanse of Engelse motor maken)
Hij lag uit gestrekt met zijn knieën in zijn nek op de motor
 
Is zelf maken niet veel leuker? , onderdelen zijn overal te koop als je bolton wil
Laten bouwen lijkt me niks

:^

Hele avonden zagen/slijpen/lassen/frezen/spuiten, mooi toch! Maar ja, als je een koplamp zoekt is het het niet waard om die te gaan staan kloppen ;)
 
Is zelf maken niet veel leuker? , onderdelen zijn overal te koop als je bolton wil
Laten bouwen lijkt me niks

Het is idd veel leuker om het zelf te maken. Ik ben ook niet van plan om een custom bike te laten maken. Ik vroeg mij gewoon af hoe de markt er in nederland uitzien m.b.t. custome bikes. Puur uit interesse.
 
Het zijn er wel iets meer dan ik dacht, maar alsnog weinig. Zou de markt hier in nederland er te klein voor zijn ?
 
Volgens mij zijn er nog wel tig vooral harley shops waar ze van alles aan het bouwen zijn
Maar het word wel prijzig met de lonen in Nederland
Want in een dag doe je niet veel als je iets van een eindje ijzer iets leuks wil gaan maken
En volgens mij is het bij caferacers normaal dat je die zelf bouwt , je hebt in achterveld een geweldige caferacer dag
En dat zijn mensen die tien jaar of langer aan een motor bouwen of telkens weer wat beter of mooier maken
 
Het zijn er wel iets meer dan ik dacht, maar alsnog weinig. Zou de markt hier in nederland er te klein voor zijn ?

ik denk dat er meer zijn dan je denkt ...
maar het zijn wel vooral kleine bedrijfjes die er zijn .. als ik ga googlen of serieus op zoek ga dan kom ik er toch wel aardig wat tegen op internet .....

qua markt is er mischien ook niet zoveel vraag .. vooral nu is het meer een overbodige luxe hetgeen wat we in deze tijd mischien snel uitstellen..

ik doe zelf voor de hobby airbrushen .. maar merk ook dat er minder gevraagd wordt omdat het toch geld kost voor een overbodige luxe ..iets wat makkelijk uitgesteld kan worden ..
 
Er is iemand via het amerikaanse auto forum ook een custom bike zaak aan het opzetten... zie topic: http://www.amerikaanseautopagina.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=79753

Als je het kan openen. Anders hier de tekst van het bericht:
---
Ik ben een Streetrod en kustom bike shop in Utrecht aan het opzetten en ben opzoek naar potentiële klanten.

Dus heb je hulp nodig met je project? Of wil je graag een project beginnen of ben je juist opzoek naar iets? Je kunt contact met me opnemen voor:

- Revisie
- Verbouwen
- Bodywork
- Paint
- Interieur
- Ontwerp en het bouwen
- Advies
- Import uit USA en Europa
- Opzoek naar een bepaalde auto of motor.
- Etc etc..

Graag hoor ik dan van je.

Groeten Sjoerd

06 42295365
 
Ik zeg

Caramba motoren te Tilburg van ons aller Mod Martell.
Betty Booh Boppers te Roosendaal. Goede kennis van me met gouden handjes. Hoofdzakelijk Harley dat wel.

Grtzz Dré
 
Verbaast me dat deze er nog niet bij staat. Hele handige voor de zelfbouwer: www.kolliesparts.nl

@TS: Wellicht een goede om een lijstje in de OP te zetten?
 
Home

Ik zoek nog een bouwer die werken aan cafe-racers. Ik kan mij iets herinneren van iemand in Amsterdam die alleen CB fours deed. Iemand een linkje?
 
Wil je online door diverse boeken kunnen bladeren, op onderdeelnummer zoeken en bij elk boek ook nog eens de prijs er bij vinden?

www.chopperheaven.nl

Boeken van Zodiac en Motorcycle Storehouse. En Kuryakyn.

Levert ook online/webshop, er zit een Harley-zaak achter (scheelt weer in de kennis en advies).
 
Terug
Bovenaan Onderaan