Kawasaki ER-6 Topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit eigenlijk te wachten op een Kawasaki ER-9N (of ER-10N, ER-11N of ER-12N).

Iig met een dikke twin, 900 tot 1200 cc

Maar die zal er wel niet komen ;(
 
Laatst bewerkt:
Jongens dit gaat hem worden!
Kan er in ieder geval door weer/wind en sneeuw door gereden worden.
En wie wil mag best eens een keer mee achterop _O-
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie haast of zo? Deze berichtensnelheid heb ik nog niet eerder gezien.
Ok daar komt ie

Mr Jack

PReimerswaal-20120922-00237.jpg


- April 2012​
- Alle lelijke stickers eraf​
- RAM mount GPS steun​


Ga niet, zoals Scimitar, mijn crash bike van weleer erbij zetten.
Die beelden kunnen als schokkend worden ervaren.
 
Hebben jullie haast of zo? Deze berichtensnelheid heb ik nog niet eerder gezien.
Ok daar komt ie

Mr Jack

[afbeelding]

- April 2012​
- Alle lelijke stickers eraf​
- RAM mount GPS steun​


Ga niet, zoals Scimitar, mijn crash bike van weleer erbij zetten.
Die beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

Je staat erin jack :}

Welke stickers heb je er eigenlijk af gehaald?
Zie die van ER6N en ABS nog zitten, en die KAWASAKI op de tank volgens mij ook nog
 
Zijn nog altijd de zelfde die hier reageren! Waar is de rest eigenlijk gebleven?

Sorry, had ff een andere bezigheid die veel tijd in beslag neemt. '(
Ze noemen het werken. :Y

Jongens dit gaat hem worden!
Kan er in ieder geval door weer/wind en sneeuw door gereden worden.
En wie wil mag best eens een keer mee achterop _O-

Vrijwilliger.
Hoe snel gaat ie in het water? Kun je erachter waterskiën?
Tip: toertocht met water oversteek. vhv1 is de kapitein van de veerpont :]
 
Laatst bewerkt:
Je staat erin jack :}

Welke stickers heb je er eigenlijk af gehaald?
Zie die van ER6N en ABS nog zitten, en die KAWASAKI op de tank volgens mij ook nog

Reclame sticker van de dealer, en alle waarschuwing en advies stickers die ze er verplicht op moeten plakken.
Tank pad is mijn eigen schuld. Vroeg of ze er één op konden plakken. Verwachte een kawa pad, maar kreeg een dealer pad. What else

ER6N%20zonderKT.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reclame sticker van de dealer, en alle waarschuwing en advies stickers die ze er verplicht op moeten plakken.
Tank pad is mijn eigen schuld. Vroeg of ze er één op konden plakken. Verwachte een kawa pad, maar kreeg een dealer pad. What else

[afbeelding]

Bracht mijn motor voor een beurtje, en mijn tankpad werd ook even vervangen door eentje met de dealernaam erop :P Tis wel een mooie gelukkig... lijkt wel dezelfde als de jouwe
 
Reclame sticker van de dealer, en alle waarschuwing en advies stickers die ze er verplicht op moeten plakken.
Tank pad is mijn eigen schuld. Vroeg of ze er één op konden plakken. Verwachte een kawa pad, maar kreeg een dealer pad. What else

[afbeelding]
:N waar is die blauwe rechter sticker gebleven :N
 
:N waar is die blauwe rechter sticker gebleven :N

Euhhhhhh :$ ;( Heb ik nog niet.
Eigenlijk past ie ook niet. Kijk maar eens naar de ruimte rechts.
Schroef zit deels op de plaats waar de sticker moet komen.
Sticker uitsnijden en schroef afdek kapje half blauw verven.
Alleen uitsnijden is geen gezicht. ofwel gewoon lelijk.

Scherm aan de voorkant is weer te klein voor de andere MF sticker.
 
Bracht mijn motor voor een beurtje, en mijn tankpad werd ook even vervangen door eentje met de dealernaam erop :P Tis wel een mooie gelukkig... lijkt wel dezelfde als de jouwe


Als het een verbetering is, doe ik niet moeilijk.
Heb hem ook laten zitten omdat ie best netjes is.

Heb het wel gehad met de auto. Haal hem op na een onderhoudsbeurt bij de plaatselijke dealer (waar de auto niet gekocht is), zitten er ineens verschillende stickers op. Zag het mooi op tijd. Terug naar binnen gegaan met de melding dat er ineens allemaal vuile vlekken op zaten. Chef monteur mee naar buiten (naamgenoot), loopt rond de auto en zegt verbaasd "Waar dan?"

Ik wijs hem op de stickers en zeg, die zaten er niet op toen ik hem bracht, en kan me niet herinneren dat ik opdracht heb gegeven voor aanpassingen maar alleen voor onderhoud.

Een hoop ja maar, ja maar.

Ik heel simpel, als je me een fikse korting geeft op het onderhoud wil ik wel reclame voor jullie rijden.

Alle stickers werden er netjes weer afgehaald.

Verder niks te klagen, perfecte service en kan ieder moment binnenvallen als er iets is.
Kom er nogal eens, want rij zo'n 40k per jaar.
 
Ook weer present.
Niet zozeer postend maar wel gewoon meelezend.

Zal van de week ook even wat info voor het topic posten als ik wat meer tijd heb.
Btw is er al wat bekent voor een er6 meeting, heb er wel zin in.
 
Ook weer present.
Niet zozeer postend maar wel gewoon meelezend.

Zal van de week ook even wat info voor het topic posten als ik wat meer tijd heb.
Btw is er al wat bekent voor een er6 meeting, heb er wel zin in.
Voorbereiding zijn van start gegaan *O* Silvester heeft mij een zeer goede opzet gestuurd :]
 
Ik vindt een F zoals van lady en uiteraard model 2012 echt wel mooi.
Zeker met een beetje aankleding!

Heb het overwogen maar doe het niet hahaha
 
Ook weer present.
Niet zozeer postend maar wel gewoon meelezend.

Zal van de week ook even wat info voor het topic posten als ik wat meer tijd heb.
Btw is er al wat bekent voor een er6 meeting, heb er wel zin in.

Hee Devil,

Zoals VHV al aan geeft zijn we al bezig met voorbereiden. De verzamelplek waar uiteraard gelegenheid voor een kop koffie of thee zal zijn, zal ergens in de buurt van Zaltbommel zijn. Zo dicht mogelijk aan de snelweg. Zaltbommel is behoorlijk centraal (ook eens aan onze zuiderburen gedacht...) Om de exacte datum te bepalen zal Sender binnenkort een Poll starten, zodat iedereen zijn/haar stem uit kan brengen. We proberen de route zo samen te stellen dat we weer eindigen in Zaltbommel, en waar we de dag af zullen sluiten. VHV en ikzelf zullen (zodra VHV weer een motor heeft...) de route voorrijden en daarbij uiteraard zorgvuldig de stops en daarbij horende faciliteiten keuren op koffie en ambiance. _O- We zullen zeker even de tosti's, uitsmijters en broodjes kroket onderwerpen aan een uitvoerige test :r

Reistijd naar Zaltbommel (vanaf enkele 'willekeurige' plaatsen)

Vanaf Amsterdam: ca 40 min. via A2
Vanaf Rotterdam: ca. 40 min. via A15
Vanaf Boskoop: ca. 45 min. via A12/A2
Vanaf Eindhoven: ca. 40 min. via A2
Vanaf Antwerpen: ca. 75 min. via A27/A59/A2
Vanaf Alkmaar: ca. 75 min. via A9/A2

Datum

De datum zal zoals eerder vermeld z.s.m. volgen (waarschijnlijk pas ergens tussen half april en half mei)

Route

De route (zoals deze nu is) zal vooral beheerst worden door mooie dijkwegen, via provinciale wegen door natuurgebieden en bosachtige landweggetjes. Dit dus wel onder voorbehoud.

snelheid

Om vervelende incidenten als laatste meeting te voorkomen, zullen we onszelf aan de snelheid moeten houden en rekening houden met 'de minder ervaren rijder'. Een uitschieter (op eigen verantwoordelijkheid) daargelaten. Boys will be boys.....Daarom stel ik voor deze dag je 'racehelm' thuis te laten zodat we tegen de avond weer allemaal heelhuids, met eigen vervoer en met een voldaan gevoel huiswaarts mogen keren.

organisatie

De organisatie van deze dag zal veelal in handen van VHV en mijzelf zijn, dus: mocht iemand nog aanvullingen, opmerkingen, suggesties of wensen hebben, mag je VHV of mij uiteraard altijd PM-en! :] We hopen uiteraard dat we zoveel mogelijk topic-leden kunnen we verwelkomen, zodat we de gezichten achter de avatars, topic-namen en onderschriften leren kennen. We maken er een leuke dag van.

Houdoe :W

full
 
Laatst bewerkt:
Heb even een overzicht gemaakt van topic-leden, mocht je naam er niet bijstaan....wordt niet boos, ga niet schelden en gooi vooral je PC niet uit het raam! Gewoon even reageren of een PM is voldoende. Vul meteen in of je de intentie hebt om bij de meeting te zijn, dit geldt uiteraard ook voor topic-leden die WEL op de lijst staan. :Y

Zou houden we meteen een beetje in de gaten wie nog actief is hiero! Alles voor de saamhorigheid haha :W

1. Sender
2. Metalhead
3. Devil tartaros
4. Wep
5. Lunatick
6. Jotwoo
7. Silvester1987
8. VHV1
9. Risika
10. Pijltje
11. Walter B
12. Sjakie77
13. Lady M
14. Noser
15. TheNiker
16. PvvD
17. JoeBar S2
18. Scimitar
19. Tibor
20. Dutch13
21. Dennie (kocht motor van VHV1)
22. Vins111
23. Rickieeeej
24. AndyDB
25. Sanne20
26. Kawawen
27. Mr Jack
28. Fatum (Sergeij)
29. Ptheun
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan