Kawasaki ER-6 Topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pol toegevoegd!

Candy Burnt Orange is de donkeroranje (2009) kleur. Pearl Wildfire is het oranje van het 2006 model (Pearl Blazemby Orange kan hier ook). Zwart, wit en geel zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde maar komen met elkaar overeen.

@Sil;

I'll be there.

Wel even rekening houden met het WK superbike :)
 
Laatst bewerkt:
Sender mag mijn oude brommer (haha) nog in de op tot ik iets nieuws heb?
Voel me nu zo kaal in het topic hahha
 
Laatst bewerkt:
Pol toegevoegd!

Candy Burnt Orange is de donkeroranje (2009) kleur. Pearl Wildfire is het oranje van het 2006 model (Pearl Blazemby Orange kan hier ook). Zwart, wit en geel zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde maar komen met elkaar overeen.

@Sil;

I'll be there.

Wel even rekening houden met het WK superbike :)

Hee Sender,

Inderdaad rekening houden met SBK op Assen. Dus het weekend van 28 april valt sowieso al af als optie voor de meeting.... :/

Knal je er trouwens ook een poll in voor de meeting? Wat mij betreft zijn de volgende dat a een optie: zondag 7 april, zondag 5 mei, zondag 12 mei, zondag 19 mei of zondag 26 mei :}
 
Laatst bewerkt:
:$ :$ gewoon de opening van het nieuwe topic gemist :X :X
Dat heb je als je jezelf van het internet elimineert |( |(

Dan ook nog het fototje

30ws0oz.jpg


Valbeugels
verder geen mods

:W
 
Jongens, momenteel even erg druk.

Morgen weer tijd voor het Topic.

Ook zal ik dan een apart topic voor de meeting openen, mits iedereen het daarmee eens is :Y
 
~
Pol toegevoegd!

Candy Burnt Orange is de donkeroranje (2009) kleur. Pearl Wildfire is het oranje van het 2006 model (Pearl Blazemby Orange kan hier ook). Zwart, wit en geel zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde maar komen met elkaar overeen.

Hi Sender,

Het wit heeft ook een mooie naam, zeker voor de 2012.
Pearl Stardust White

Voor de eerdere modellen weet ik niet of dit ook van toepassing is
 
Heb even een overzicht gemaakt van topic-leden, mocht je naam er niet bijstaan....wordt niet boos, ga niet schelden en gooi vooral je PC niet uit het raam! Gewoon even reageren of een PM is voldoende. Vul meteen in of je de intentie hebt om bij de meeting te zijn, dit geldt uiteraard ook voor topic-leden die WEL op de lijst staan. :Y

Zou houden we meteen een beetje in de gaten wie nog actief is hiero! Alles voor de saamhorigheid haha :W

26. Kawawen
Ben er nog!! Niet zo actief, maar probeer wel een keer in de zoveel dagen alles terug te lezen (worden wel steeds meer pagina's _O- , jullie zijn lekker bezig!)

Ik heb wel zin in een meeting! Altijd leuk om gezichten achter een naam te leren kennen.

Zal van het weekend proberen een fotootje te posten voor de OP.

Doeiiii
 
He Sender, mag ik ook in de OP?

Vins111
full



-Radiatorcover
-CNC rem- en koppelingshendel
-Rode handvaten
-Korte kentekenplaathouder
-Spiegel-risers
-Passagierhandvatafdekkapjes
 
Laatst bewerkt:
Ben er nog!! Niet zo actief, maar probeer wel een keer in de zoveel dagen alles terug te lezen (worden wel steeds meer pagina's _O- , jullie zijn lekker bezig!)

Ik heb wel zin in een meeting! Altijd leuk om gezichten achter een naam te leren kennen.

Zal van het weekend proberen een fotootje te posten voor de OP.

Doeiiii

Dat gaat de goede kant op, mits de datum voor iedereen schikt zijn we sowieso al met 7 man. Althans ga ervan uit dat walter en scimi er ook weer bij zijn?!
 
\
Pol toegevoegd!

Candy Burnt Orange is de donkeroranje (2009) kleur. Pearl Wildfire is het oranje van het 2006 model (Pearl Blazemby Orange kan hier ook). Zwart, wit en geel zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde maar komen met elkaar overeen.

Hi Sender,

Het wit heeft ook een mooie naam, zeker voor de 2012.
Pearl Stardust White

Voor de eerdere modellen weet ik niet of dit ook van toepassing is

Dat bedoelde ik dus ook en probeerde ik uit te leggen.

Voor het 2012 model heet het pearl stardust white, maar de 2011 was dat pearl white.
Maar het is allebei min of meer wit, daarom heb ik ze maar onder 1 noemer gegooit.
Net als zwart, deze heeft onder andere Metallic flat spark black, ebony, metallic diablo black geheten. Uiterard zijn het niet dezelfde kleuren, maar wel zwart :Y
Het zou onzin zijn om al deze (zwarte) kleuren op te noemen :')

Tussen Pearl Blazemby Orange/Wildfire Orange en Candy Burnt Orange zit een wezelenlijk verschil, de eerste twee zijn echt fel oranje terwijl Candy Burnt Orange een heel donker, naar rood neigende kleur is.
 
Wanne drukte jonge!

WalterB en Vins111 staan erbij :W

Als het even kan, lever voor de OP het volgende aan:

link naar gebruikersnaam in vetgedrukt
foto
mods in klein lettertype met - ervoor
alles gecentreerd.

zo dus

WalterB
30ws0oz.jpg

-valbeugels

Scheelt weer werk :P
Als dit niet lukt geen probleem, dan doe ik het wel.
Eventueel dit bericht even quoten om te zien wat ik gedaan heb ;)
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} ik voel me vereerd dat me foto gewoon als voorbeeld dient :} :}
Dan toch de motor maar eens verwennen met een wasbeurtje, als dank *D
 
Dat bedoelde ik dus ook en probeerde ik uit te leggen.

Voor het 2012 model heet het pearl stardust white, maar de 2011 was dat pearl white.
Maar het is allebei min of meer wit, daarom heb ik ze maar onder 1 noemer gegooit.
Net als zwart, deze heeft onder andere Metallic flat spark black, ebony, metallic diablo black geheten. Uiterard zijn het niet dezelfde kleuren, maar wel zwart :Y
Het zou onzin zijn om al deze (zwarte) kleuren op te noemen :')

Tussen Pearl Blazemby Orange/Wildfire Orange en Candy Burnt Orange zit een wezelenlijk verschil, de eerste twee zijn echt fel oranje terwijl Candy Burnt Orange een heel donker, naar rood neigende kleur is.

Voor mij is het ook gewoon wit :Y
Ging alleen ff kijken of de mijne ook zo'n chique kleur naam had.
Had net zo goed Colgate white kunnen zijn. :}
 
Dat gaat de goede kant op, mits de datum voor iedereen schikt zijn we sowieso al met 7 man. Althans ga ervan uit dat walter en scimi er ook weer bij zijn?!

Ik wil er zeker weer bij zijn! (beetje afhankelijk van de datum) Ik wil nou wel eens zo'n meeting tot het eind meemaken ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan