Kawasaki ER-6 Topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mei mag de 25kw eraf :)

Dus rijd ik op vol vermogen met de tour mee :Y

Niet dat het nodig is, angezien we ons aan de snelheid gaan houden -O-
 
In mei mag de 25kw eraf :)

Dus rijd ik op vol vermogen met de tour mee :Y

Niet dat het nodig is, angezien we ons aan de snelheid gaan houden -O-

Zou er zijn best wel een stukjes waar je even gas kan geven, als je je daarna weer bij de groep voegt....heb ik daar geen enkel probleem mee. Boetes uiteraard voor jezelf, en is niet aan te geven waar Jan met de Pet staat. Wisselen constant van positie!

O ja, misschien overbodig: maar neem je rijbewijs en kentekenbewijs mee! Wordt hier streng op gecontroleerd door 'ome hangzak' })
 
Zou er zijn best wel een stukjes waar je even gas kan geven, als je je daarna weer bij de groep voegt....heb ik daar geen enkel probleem mee. Boetes uiteraard voor jezelf, en is niet aan te geven waar Jan met de Pet staat. Wisselen constant van positie!

O ja, misschien overbodig: maar neem je rijbewijs en kentekenbewijs mee! Wordt hier streng op gecontroleerd door 'ome hangzak' })
Flitsmeister is een goede app voor mobiele flitslocaties (en vaste).
Heeft mij al een paar keer goed geholpen.
 
Ik heb die App ook, maar daar heb je toch weinig aan als je je telefoon in je broekzak/jas hebt zitten? Gebruik hem in de auto wel regelmatig...
Gebruikte het met oordoppen in.
Muziek luisteren en je krijgt vanzelf een pieptoon te horen.
Op de motor niet geheel handig en praktische nee daar ben ik het mee eens.

Wel handig als je de route kent die je rijden gaat en dan even snel kijkt waar ze ongeveer staan.
 
Gebruikte het met oordoppen in.
Muziek luisteren en je krijgt vanzelf een pieptoon te horen.
Op de motor niet geheel handig en praktische nee daar ben ik het mee eens.

Wel handig als je de route kent die je rijden gaat en dan even snel kijkt waar ze ongeveer staan.

Ooh op die fiets :P... Ja, beter dan niets idd!

Hebben jullie toevallig ervaring met oordoppen? Zoja, met welke? Ik zag ze bij Hans Anders voor 8,95€... Weet alleen niet of ze fijn zijn.
 
Ooh op die fiets :P... Ja, beter dan niets idd!

Hebben jullie toevallig ervaring met oordoppen? Zoja, met welke? Ik zag ze bij Hans Anders voor 8,95€... Weet alleen niet of ze fijn zijn.
Voor oordoppen op de motor moet je oordoppen nemen met een zachte en kleine aansluiting aan de kanten van de oordoppen zoals op de foto.
9000000005763996.jpg


Dat zorgt voor minder irritatie in de helm plus het valt dan niet zo heel snel uit als je je hoofd heen en weer beweegt.

Voor goede kwaliteit oordoppen zijn Senheisers zeer goed (mooi geluid en diepere bas dan de meeste andere oordoppen).
Die ook op het plaatje bv te zien is.
 
Kosten :? Dunlop is juist de duurste:P

Bovendien heb ik er regelmatig glij-momentjes mee gehad bij koude banden

Bij mij waren ze toen juist het goedkoopst op maxxis na...en deze dunlop, de roadsmart, komt heel vaak super uit de test! Ik heb er ook top ervaringen mee. Je moet wel de roadsmart 2 nemen...niet standard 221's he Sender. Die zijn zwaar klote inderdaad. Ik weet niet meer wat ze kostten.
 
Voor oordoppen op de motor moet je oordoppen nemen met een zachte en kleine aansluiting aan de kanten van de oordoppen zoals op de foto.
[afbeelding]

Dat zorgt voor minder irritatie in de helm plus het valt dan niet zo heel snel uit als je je hoofd heen en weer beweegt.

Voor goede kwaliteit oordoppen zijn Senheisers zeer goed (mooi geluid en diepere bas dan de meeste andere oordoppen).
Die ook op het plaatje bv te zien is.

Had het eigenlijk over oordoppen die je oren beschermen tegen gehoorbeschadiging :P ..
 
Bij mij waren ze toen juist het goedkoopst op maxxis na...en deze dunlop, de roadsmart, komt heel vaak super uit de test! Ik heb er ook top ervaringen mee. Je moet wel de roadsmart 2 nemen...niet standard 221's he Sender. Die zijn zwaar klote inderdaad. Ik weet niet meer wat ze kostten.

Ja die standaard vind ik niet super.

Maar ik heb nu een pirelli voorband een een standaard dunlop achter.
Als ik overal op internet kijk naar Dunlop zijn ze overal het duurst :?
 
Had het eigenlijk over oordoppen die je oren beschermen tegen gehoorbeschadiging :P ..
:$

Ik heb van die alpine oordoppen werken best goed.
alpine-partyplug-oordoppen1.jpg

Anders op de beurs even zoeken naar de stand waar ze oordoppen op maat laten maken.
Duurt dan een week of 2 voor je ze in huis krijgt incl garantie mocht het niet goed zijn.
 
Ik gebruik die goede ouwe gele schuimrubber doppen. Dicht goed af en geen gezeik met schoonmaken.
 
Alpine staat sowieso ook op de beurs. Maar doppen voor gehoorbescherming bij snelheden lager dan 180 km/u? Volgens mij moeten jullie een andere helm... Ik hoor helemaal niks op de motor wat betreft rij-geluiden of windruis. Of is mijn helm dan zo goed? T is een HJC IS-Max. Hij bevalt wel erg goed, met geïntergreerd zonnevizier, erg handig!

Ik heb de bandjes (dunlop roadsmart 2) via mijn overbuurman die een eigen handeltje heeft, en die verkoopt ie savonds vanuit de garage. Dus misschien dat dat mede de prijs heeft bepaald. Maar in principe als je een tourband neemt uit de top3 dus pirelli, dunlop of michelin...zit je altijd goed. Meer merk-wens dan kwaliteit en prijs verschil. Verder zijn er buiten deze merken ook nog prima bandjes zoals metzeler, maxxis en ga zo maar even door. Gewoon wat tests lezen. Ik ben toen gevallen voor de goede prestaties van de dunlops op nat asfalt.

Google maar eens op tests...

Iedereen al de poll op t meeting-topic ingevuld. Zorg da je erbij bent!
 
Alpine staat sowieso ook op de beurs. Maar doppen voor gehoorbescherming bij snelheden lager dan 180 km/u? Volgens mij moeten jullie een andere helm... Ik hoor helemaal niks op de motor wat betreft rij-geluiden of windruis. Of is mijn helm dan zo goed? T is een HJC IS-Max. Hij bevalt wel erg goed, met geïntergreerd zonnevizier, erg handig!

Ik heb de bandjes (dunlop roadsmart 2) via mijn overbuurman die een eigen handeltje heeft, en die verkoopt ie savonds vanuit de garage. Dus misschien dat dat mede de prijs heeft bepaald. Maar in principe als je een tourband neemt uit de top3 dus pirelli, dunlop of michelin...zit je altijd goed. Meer merk-wens dan kwaliteit en prijs verschil. Verder zijn er buiten deze merken ook nog prima bandjes zoals metzeler, maxxis en ga zo maar even door. Gewoon wat tests lezen. Ik ben toen gevallen voor de goede prestaties van de dunlops op nat asfalt.

Google maar eens op tests...

Iedereen al de poll op t meeting-topic ingevuld. Zorg da je erbij bent!

Mja ik rijd vrijwel nooit op nat dus dat maakt me niert uit :P

Ik heb tegenwoordig vaak oordoppen in, zelfs met betere helmen is het geluid nog hard.
 
Kosten :? Dunlop is juist de duurste:P

Bovendien heb ik er regelmatig glij-momentjes mee gehad bij koude banden
Heb d'r eerlijk gezegd ook geen hele geweldige ervaring mee.
Banden blijven ook redelijk lang koud en stug -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan