Jawa mengsmering & gezelligheid Část čtvrtá

Status
Niet open voor verdere reacties.
plaatje van je jawa?


DSC_0754.jpg


Net ook ff buiten geweest, de temperatuur is even lekker. :Y


:Y

Prima weertje, morgen regen.. '(
 
Laatst bewerkt:
maar dit is WEL *D O-) een jawa :W zalig om als duo zitter zo mee te rijden :Y je zou er zo achterop zitten
[img=100]http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/1107054/39b4e26e80e17007bbfcc3772ecac167[/img]
Beetje rot uitzicht die tatoo. _O-

Maar leuk plaatje. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo kom net van de jawa af van schermtraining.. gezien de kou was het plan met de bmw te gaan maar die wil sinds vandaag niet meer terugschakelen..

nou ja, meteen dan de koni's testen die ik er vandaag op heb gezet..
\Zijn vrij stug.. en ik heb me qua kou toch wat onderkleedt.. brrr.
 
Zo kom net van de jawa af van schermtraining.. gezien de kou was het plan met de bmw te gaan maar die wil sinds vandaag niet meer terugschakelen..

nou ja, meteen dan de koni's testen die ik er vandaag op heb gezet..
\Zijn vrij stug.. en ik heb me qua kou toch wat onderkleedt.. brrr.

Ik had het niet koud, zelfs nog een stukje over de dijk gereden. :]
Je ziet alleen geen kloot met dat miezerige lampje. :')
 
Hier, geluid met beeld! :]

Ohja, als ik m'n gas dicht heb met vrij laag toerental.. en dan weer gas geef.. dan kakt de motor even in. Best lastig als je midden in een bocht zit. Tips? :)

licht is normaal op een jawa geen probleem, is je reflector misschien dof?
het inkakken in de bocht lijkt me toch carburatie, te arm onderin? of rij je te laag in toeren? zal het filmpje zo kijken..
 
Hier, geluid met beeld! :]

Ohja, als ik m'n gas dicht heb met vrij laag toerental.. en dan weer gas geef.. dan kakt de motor even in. Best lastig als je midden in een bocht zit. Tips? :)
Nooit je gas loslaten in de bocht, hoogstens een paar millimeter minder. :?


(edit. anders koppeling erbij pakken, maar zie de video, gas los is not done ;) )
 
Laatst bewerkt:
Tis niet dat ik vorige week m'n rijbewijs heb gehaald. :+

Maar als ik aan kom rijden bijv. bij een kruising binnen de bebouwde kom, dan heb ik m'n gas dicht.. en vlak voordat ik de hoek om wil geef ik iets gas. En in plaats van soepel op te pakken kakt ie dan even hard in en een seconde later gaat ie vrolijk verder zoals het hoort. :?
 
Misschien blijft de gasschuif die blijft hangen.. hoe heet dat cilindrische deel waar de gaskabel aanzit.. :) Dat is bij gasdicht, niet bij open. :')
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet ik 'm gewoon wat hoger stationair zetten. Het is in ieder geval niet dat ik het gas te snel open trek. Want ik let er al op dat ik niet de abrubt gas geef. Ik laat het nog wel horen. :)
 
Let er eens op, en kijk vlgde keer met wam blok of jet de mensgelregelschroef nog wat beter kan afstellen.,.
 
Nou, inmiddels 2 ritjes gemaakt met de koni's..
ze hadden absoluut niet stugger moeten zijn..
70 rijden over drentsche hobbelweggetjes met 2CV comfort is niet meer mogelijk..

Zo, nu nog een idioot harde claxon(trekbaar voor 5aH accu) voor de jawa zoeken..
suggestie iemand?
 
Nou, inmiddels 2 ritjes gemaakt met de koni's..
ze hadden absoluut niet stugger moeten zijn..
70 rijden over drentsche hobbelweggetjes met 2CV comfort is niet meer mogelijk..

Zo, nu nog een idioot harde claxon(trekbaar voor 5aH accu) voor de jawa zoeken..
suggestie iemand?
Waar heb jij die toeter voor nodig, die motor maakt toch lawaai genoeg :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan