ER-6 Meeting Spring 2013!

Datum ER-6 meeting?

  • 14 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 April

    Stemmen: 2 20,0%
  • 5 Mei

    Stemmen: 1 10,0%
  • 12 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 Mei

    Stemmen: 7 70,0%
  • 26 Mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.437
495
Noord-Holland
Na een voor velen (op een enkeling na :X ) geslaagde meeting is het tijd voor een vervolg!

Reistijd naar Zaltbommel (vanaf enkele 'willekeurige' plaatsen)

Vanaf Amsterdam: ca 40 min. via A2
Vanaf Rotterdam: ca. 40 min. via A15
Vanaf Boskoop: ca. 45 min. via A12/A2
Vanaf Eindhoven: ca. 40 min. via A2
Vanaf Antwerpen: ca. 75 min. via A27/A59/A2
Vanaf Alkmaar: ca. 75 min. via A9/A2

Datum

De meeste stemmen in de poll zijn uitgegaan naar:

19 Mei!

Programma made by Silvester1987

10.00u / 10.30u
verzamelen bij tankstation Esso 'de waluwe' steenweg 92a Zaltbommel, gelegenheid voor koffie e.d.

10.45u
Start route van ca. 60 min. via dijkjes en een klein stukje binnenstad van 's-Hertogenbosch.

11.45u
1e stop: parade 's-Hertogenbosch (hartje centrum), gelegenheid voor een hapje, drankje en een bossche bol (waarschijnlijk stadsherberg 't Pumpke)

12.45.u
Start route van ca. 60 min. via provinciale verbindinswegen, boswegen en binnendoor-weggetjes.

13.45u
2e stop: herberg De Drie Linden (a/d rand van de Drunense duinen), gelegenheid voor een hapje en een drankje. Voldoende parkeergelegenheid.

14.45u
Start route van ca. 60 min. via binnendoor-weggetjes en dijk-wegen.

15.45u
Eindpunt dus weer hetzelfde Esso tankstation als startpunt maar eventueel als afsluiter te kiezen voor centrum Zaltbommel met voldoende gezellige restaurants en terrasjes.

Uiteraard zijn alle tijden slechts een richtlijn en zullen deze vooral bepaald worden door gereden snelheid, en tijdens de stops door de gezelligheid. Alles dus onder voorbehoud. Ik heb de route voor de liefhebbers NIET beschikbaar als .itn of iets dergelijks. Ik heb deze opgesteld in Google Maps uit wegen die ik zelf ken. Je kan wel een link naar deze route ontvangen, mocht je kennis hebben van Tyre o.i.d. Stuur dan even een PM met je email adres. De route bevat te veel tussenpunten om hier als link te kunnen posten.

Ik zal dus (waarschijnlijk) de gehele route voorrijder zijn en VHV hekkensluiter / veegwagen. Hij en ikzelf zullen enige tijd voor de meeting de route voorrijden om verrassingen tijdens de meeting tot een minimum te beperken.

De geschatte brandstofkosten die Google Maps aangeeft bedragen pakweg 18 tot 20 euro. Dit is uiteraard een richtlijn.

Er zal onderweg voldoende gelegenheid zijn te tanken. Alvorens we de 1e rit richting Den Bosch starten adviseer ik iedereen te tanken bij het verzamelpunt (Esso te Zaltbommel). De totale route is ca. 127km (dus moet met 1 tank te doen zijn).

De stops die we houden zullen bij cafe's gedaan worden die goed betaalbaar zijn, met voldoende parkeergelegenheid. Verwacht dus geen top-off-the-bill-high-class-toprestaurants maar gewoon een gezellige, gastvrije tent waar je een lekkere kop koffie of thee kan krijgen voor een normale prijs...

Ik hoop dat we er een gezellige dag van maken, waarna iedereen met een goed gevoel en eigen vervoer huiswaarts kan keren. Daarom nogmaals: laat deze dag je racehelm thuis!

Mocht je nog aanvullingen, speciale wensen of suggesties hebben dan kan je een van de organisatoren, VHV of silvester1987, PM'en.

[afbeelding]

Route

De route (zoals deze nu is) zal vooral beheerst worden door mooie dijkwegen, via provinciale wegen door natuurgebieden en bosachtige landweggetjes. Dit dus wel onder voorbehoud.

snelheid

Om vervelende incidenten als laatste meeting te voorkomen, zullen we onszelf aan de snelheid moeten houden en rekening houden met 'de minder ervaren rijder'. Een uitschieter (op eigen verantwoordelijkheid) daargelaten. Boys will be boys.....Daarom stel ik voor deze dag je 'racehelm' thuis te laten zodat we tegen de avond weer allemaal heelhuids, met eigen vervoer en met een voldaan gevoel huiswaarts mogen keren.

organisatie

De organisatie van deze dag zal veelal in handen van VHV en mijzelf zijn, dus: mocht iemand nog aanvullingen, opmerkingen, suggesties of wensen hebben, mag je VHV of mij uiteraard altijd PM-en! :] We hopen uiteraard dat we zoveel mogelijk topic-leden kunnen we verwelkomen, zodat we de gezichten achter de avatars, topic-namen en onderschriften leren kennen. We maken er een leuke dag van.

deelnemers
01. Silvester1987
02. VHV1
03. Sender
04. WalterB
05. MrJack
06. Vins111
07. Kawawen
08. Devil Tartaros
09. AndyDB
10. Scimitar (zitten blijven svp)
11. Metalhead
12. Cheffie33
13. PvvD
14. Xenophoben
15. Sanne20 (mits in bezit van motor)
16. Lisasjanssen (mits in bezit van motor)
17. Zondagskindje (mits in bezit van motor)

Houdoe :W
 
Laatst bewerkt:
tot nu toe ben ik elke datum beschikbaar

Moeten iedereen gewoon de deelnemers lijst kopiëren, of zet jij ze in de beginpost erbij??
Anders ben ik er natuurlijk weer bij
 
Hmm enkel zondagen :-(

Houd topic wel ff in de gaten om te zien welke datum het uiteindelijk lijkt te worden.
 
Zeker weten d'r bij met motor (ongeacht welke).
Poll ingevuld!

Mensen, doe gewoon gezellig mee! En leer elkaar op een leuke manier kennen omgeven door een mooie route
 
Hmm enkel zondagen :-(

Houd topic wel ff in de gaten om te zien welke datum het uiteindelijk lijkt te worden.

Sorry scimi, maar dat lijkt mij de meest handige dag. Maar je kan uitslapen! Het is vanaf jou alleen een klein stukje A2..en de 'echte' tocht begint pas rond 10.45 (althans, dat is nu.nog de planning). Gaat toch niet zeggen dat je nie komt, je moet m deze keer uitrijden!
 
ik stel voor dat als het kloteweer is, de meeting verschuift naar de eerstvolgende datum

Voor wat het waard is. De Enkhuizer almanak geeft aan voor 2013:

APRIL.
April geeft mooi voorjaarsweer, uitgezonderd de derde week die vrij onstabiel is.

MEI.
De eerste paar dagen vrij koel en onstabiel. Daarna een week helder weer met kans op nachtvorst en vanaf half mei i.h.a. zacht licht onstabiel lenteweer.

JUNI.
De eerste twee weken aangenaam en geleidelijk warmer tot wel 25 -30 gr.C. Daarna een paar dagen onstabiel en koeler, gevolgd door weer een week mooi weer. De laatste paar dagen onstabiel met kans op onweer.
 
Hahaha...lijkt Piet Paulusma wel. Maar die heeft t helaas ook altijd mis. Jammer. Maar wat betreft het weer, laten we dat nog even 3 maandjes afwachten...mocht t echt nodig zijn dan kunnen we t nog een week naar achteren verplaatsen. Toch?
 
Hahaha...lijkt Piet Paulusma wel. Maar die heeft t helaas ook altijd mis. Jammer. Maar wat betreft het weer, laten we dat nog even 3 maandjes afwachten...mocht t echt nodig zijn dan kunnen we t nog een week naar achteren verplaatsen. Toch?

Almanak schijnt 70% nauwkeurig te zijn. Ik tref altijd de overige 30% *D
 
Ik heb 5 mei gestemd, komt mij het beste uit.
Betekent niet dat ik niet per se op een andere datum kan.
 
Almanak schijnt 70% nauwkeurig te zijn. Ik tref altijd de overige 30% *D

Waarom lees je überhaupt een blad uit Enkhuizen? Je komt uit Roosendaal toch? Is maar een 'klein' verschil....wij zitten in t zuiden dus meer zonne-uren dus beter weer. Daar hebben we t Brabants dagblad voor. Haha
 
Sorry scimi, maar dat lijkt mij de meest handige dag. Maar je kan uitslapen! Het is vanaf jou alleen een klein stukje A2..en de 'echte' tocht begint pas rond 10.45 (althans, dat is nu.nog de planning). Gaat toch niet zeggen dat je nie komt, je moet m deze keer uitrijden!

Haha nee hoor, nog steeds intentie te komen, maar dan niet echt een voorkeur voor een datum. Ik kijk dus wel even welke het lijkt te worden.
 
Er hebben al 10 mensen gestemd waarvan 7 op 19 mei. Er moeten nog 19 mensen stemmen (ervan uitgaande dat ieder lid een stem uit brengt). Dus we wachten even af, maar de voorlopige prognose is 19 mei. 12 mei vervalt dan als optie....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan