Het Ducati Diavel topic

Gewoon met de hand
Met metaalpoets van autoglym ,de eerste keer is het wel behoorlijk wat werk en daarna moet je het bijhouden want het begint al weer snel te verkleuren
Maar ik vind het de moeite 😀
 
Wat mij opvalt na al veel te vaak getankt te hebben:

De benzine indicator blijft hangen op het niveau van voor het tanken. Tijdens het tanken is het contact geheel uit maar als ik na het tanken wegrijd zie je dus nog steeds dat ie bijna leeg is.
Dat blijft zo totdat ik het contact weer een keer uitzet.
Daarna toont ie de nieuwe volle stand pas.

Is dat bij jullie Diavel ook zo?
 
Gaaf om te zien! Jij raakt nooit je uitlaat op het circuit? Wel je stepjes?

Ik ben gister teruggekomen van een weekend Valkenburg, we hebben routes gereden die door de Eiffel, Limburg en de Ardennen gingen. Leuke ritten gemaakt.
 
Gaaf om te zien! Jij raakt nooit je uitlaat op het circuit? Wel je stepjes?

Ik ben gister teruggekomen van een weekend Valkenburg, we hebben routes gereden die door de Eiffel, Limburg en de Ardennen gingen. Leuke ritten gemaakt.

De uitlaat niet nee, 2 schrammen maar toch niet dat het mij beperkt ofzo. De stepjes raak ik teveel...
Hier nog een video.. eentje van een maat die achter me rijdt, hij rijdt normaal met de snelle groep mee dus is een pak vlotter als mij... maar wel leuk om te zien :-)

De Ardennen, is voor mij vlakbij :-)
 
Om weer wat beeld te brengen in deze tekstvelden...

11745466_396238880567147_1768787799688036328_n.jpg


11665402_396238950567140_4922290290043906489_n.jpg


11710002_396316230559412_3621639449618629974_o.jpg


11010585_396316527226049_4804263595766766665_o.jpg


11695986_396237970567238_2543214447739699106_n.jpg
 
Prachtig om te zien! Lijkt me ook eens leuk om te doen. Is de mijnheer die op 13:50 voorbij komt scheuren, dezelfde als die onderuit is gegaan op 16:15?

Tweede filmpje is ook leuk,...echt top om jezelf zo te zien blazen,..


Dat was me nog niet opgevallen maar inderdaad, dat is 'm... had gelukkig niks zeiden ze.
 
De uitlaat niet nee, 2 schrammen maar toch niet dat het mij beperkt ofzo. De stepjes raak ik teveel...
Hier nog een video.. eentje van een maat die achter me rijdt, hij rijdt normaal met de snelle groep mee dus is een pak vlotter als mij... maar wel leuk om te zien :-)

De Ardennen, is voor mij vlakbij :-)

Dan ligt het toch aan de dikkere uitlaatbochten, ik raak die nl eerder want het stepje heb ik nog niet geraakt.

Ook gaaf om te zien ja.

Dan heb je geluk met de Ardennen in je achtertuin!
 
Hallo mede Diavel rijders,

Heb sinds 2 maanden een diavel van 2011, nu is het geval dat ik soms geen vermogen heb dit komt voor als ik +/-200 kilometer heb gereden op een dag, uitlaat begint dan te ploffen en knijpt samen en vermogen valt weg heeft iemand deze ervaring ook?
 
Hallo Rob,

Ik heb daar geen last van.. 2 weken terug nog 500km gereden op een dag maar nergens die ervaring gehad. Heb je de standaard uitlaatbochten etc er nog op zitten of heb je een volledig systeem?
 
De uitlaat niet nee, 2 schrammen maar toch niet dat het mij beperkt ofzo. De stepjes raak ik teveel...
Hier nog een video.. eentje van een maat die achter me rijdt, hij rijdt normaal met de snelle groep mee dus is een pak vlotter als mij... maar wel leuk om te zien :-)

De Ardennen, is voor mij vlakbij :-)

Cool! Toch bestaat er al 22jaar een chopper die nog beter stuurt en goede grondspeling heeft. Zeker na een veringupgrade niet te geloven, vorige week voor en achter vervangen. Lijkt me grappig om er nu eens het circuit mee op te gaan.

Voorband:

 
Laatst bewerkt:
Hallo mede Diavel rijders,

Heb sinds 2 maanden een diavel van 2011, nu is het geval dat ik soms geen vermogen heb dit komt voor als ik +/-200 kilometer heb gereden op een dag, uitlaat begint dan te ploffen en knijpt samen en vermogen valt weg heeft iemand deze ervaring ook?

Nee, inmiddels 1200 kilometer gereden, ook 200 op 1 dag, maar altijd vol vermogen! :]
 
@Rob

Volgens mij is na 200km gewoon de tank bijna leeg :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
ja de tank is dan ook zo goed als leeg, heb even navraag gedaan bij star twin in loenen, en zij kennen het probleem, blijkbaar kan het als je een uitlaat hebt van zard, ze kunnen een aanpassing maken in het systeem zodat ze de kleppen helemaal open kunnen zetten voor een betere doorstroming of iets dergelijks. (bij termignoni is dit al standaard)
 
ja de tank is dan ook zo goed als leeg, heb even navraag gedaan bij star twin in loenen, en zij kennen het probleem, blijkbaar kan het als je een uitlaat hebt van zard, ze kunnen een aanpassing maken in het systeem zodat ze de kleppen helemaal open kunnen zetten voor een betere doorstroming of iets dergelijks. (bij termignoni is dit al standaard)

Dacht al dat daar het probleem zou zitten.. Vandaar m'n vraag of je de standaard bochten er nog onder had.
 
Das echt een topzadel....ik heb m ook en hij zit zoveel beter dan het originele gen2 diavel zadel.

Die heb ik dus te koop...... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan