Het Ducati Diavel topic

Twinfreak, lijkt me stug dat jou Diavel geen vol vermogen heeft, alhoewel Limburg natuurlijk bijna Belgie is ;)
 
Mja, als hij van 2011 is, dan is de kans groter hoor, toen zijn er veel verdeeld over BENELUX & uiteraard FR die de fabriek verlaten hebben aan lager vermogen. Alsof ze daar in Bologna van wakker liggen als ze heel de wereld van moto's moeten voorzien.

Nu, is snel opgelost dus no worries.

Elk land heeft zo zijn regeltjes hè... De lekkere Ducati Panigale voor Japan nog niet gezien? Lelijke lange uitlaat onder gezet om te voldoen aan de geluids(en andere zever) normen...

Ducati-1199-Panigale-Japan-exhaust-01-635x423.jpg
 
Mja, als hij van 2011 is, dan is de kans groter hoor, toen zijn er veel verdeeld over BENELUX & uiteraard FR die de fabriek verlaten hebben aan lager vermogen. Alsof ze daar in Bologna van wakker liggen als ze heel de wereld van moto's moeten voorzien.

Nu, is snel opgelost dus no worries.

Elk land heeft zo zijn regeltjes hè... De lekkere Ducati Panigale voor Japan nog niet gezien? Lelijke lange uitlaat onder gezet om te voldoen aan de geluids(en andere zever) normen...

[afbeelding]


Inderdaad de hele lijn van deze prachtige motor is helemaal verneukt :r
 
Trouwens leuk dat zich wat diavel eigenaren gemeld hebben!
Zo krijgen we toch tegen alle verwachtingen in,een gezellige groep bij elkaar.

En misschien in de toekomst ergens eens een leuke rit })
Hier in zuid-limburg kun je echt alle kanten op :]
 
Trouwens leuk dat zich wat diavel eigenaren gemeld hebben!
Zo krijgen we toch tegen alle verwachtingen in,een gezellige groep bij elkaar.

En misschien in de toekomst ergens eens een leuke rit })
Hier in zuid-limburg kun je echt alle kanten op :]

Dat valt wel mee.Je kunt naar duitsland.Belgie kun je afschrijven gezien de staat van de wegen.
Ik ken het gebied enigszins. :') Heb daar enige bijna dood ervaringen achter de rug. :X

Vroeger zat trouwens in Nuth een Duc dealer.Aan de weg waar ook Van Laarschot Harley zat.In 1997 nog een proefrit op een 916 gemaakt daar.Is die weg?Dat je naar Nuenen moet bedoel ik.

916.Dat was nog een ducati. :9 :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat valt wel mee.Je kunt naar duitsland.Belgie kun je afschrijven gezien de staat van de wegen.
Ik ken het gebied enigszins. :') Heb daar enige bijna dood ervaringen achter de rug. :X

Vroeger zat trouwens in Nuth een Duc dealer.Aan de weg waar ook Van Laarschot Harley zat.In 1997 nog een proefrit op een 916 gemaakt daar.Is die weg?Dat je naar Nuenen moet bedoel ik.

916.Dat was nog een ducati. :9 :Y
We rijden niet allemaal op zo'n antieke rammelbak murph :+ Al moet ik zeggen dat ik wel wegen ben tegengekomen die ik liever oversla :X
 
Dat valt wel mee.Je kunt naar duitsland.Belgie kun je afschrijven gezien de staat van de wegen.
Ik ken het gebied enigszins. :') Heb daar enige bijna dood ervaringen achter de rug. :X

Vroeger zat trouwens in Nuth een Duc dealer.Aan de weg waar ook Van Laarschot Harley zat.In 1997 nog een proefrit op een 916 gemaakt daar.Is die weg?Dat je naar Nuenen moet bedoel ik.

916.Dat was nog een ducati. :9 :Y

Jos is helaas vorig jaar dodelijk verongelukt.
Dichts bij was aken-duitsland.maar 163 euro voor olie+filter |( .
Weet dat je als duc rijder wat meer betaald,maar dat vond ik echt belachelijk.
Dus dan ben je uitgescheten hier in zuid-limburg.
Maar moet wel zeggen dat ik moto puro echt een fijne zaak vind,met een monteur die je alles laat zien als je dat wilt.
 
Ducati Zolder, weet niet of dat ver uit de buurt is. Heeft mij tot nu ook altijd goed geholpen. MotoPuro ben ik vorig jaar eens gaan testrijden met de streetfighter, leuk ontvangst en uitleg... typisch NL!

Wij zijn hier in Belgisch Limburg niet zoooo ver van de Belgische Ardennen en Luxemburg af, leuke banen. Voor deze zomer een serieuze route aan't plannen richting Italië dus zal u laten weten als hij de lange tochten ook aankan ;)
 
Ducati Zolder, weet niet of dat ver uit de buurt is. Heeft mij tot nu ook altijd goed geholpen. MotoPuro ben ik vorig jaar eens gaan testrijden met de streetfighter, leuk ontvangst en uitleg... typisch NL!

Wij zijn hier in Belgisch Limburg niet zoooo ver van de Belgische Ardennen en Luxemburg af, leuke banen. Voor deze zomer een serieuze route aan't plannen richting Italië dus zal u laten weten als hij de lange tochten ook aankan ;)

Leuk man!
Hoe meer info over deze bike hoe beter.
 
Zo ik heb net een proefrit gemaakt op zo'n geweldige Diavel. Jeeetje wat rijdt dat goed zeg... Wel heel anders dan de M1800R die ik normaal rijd. Ga nu hard nadenken of ik de overstap ga maken... ben na de proefrit alleen nog maar enthousiaster geworden... Wie weet ga ik binnenkort even kijken wat mijn M1800R nog waard is :-)
 
Laatst bewerkt:
Zo ik heb net een proefrit gemaakt op zo'n geweldige Diavel. Jeeetje wat rijdt dat goed zeg... Wel heel anders dan de M1800R die ik normaal rijd. Ga nu hard nadenken of ik de overstap ga maken... ben na de proefrit alleen nog maar enthousiaster geworden... Wie weet ga ik binnenkort even kijken wat mijn M1800R nog waard is :-)

Heb je hem ook even in 'sport' gereden }) ?
 
Heb je hem ook even in 'sport' gereden }) ?

Ja, alleen in 'sport' gereden... en diep onder de indruk hoe gemakkelijk hij dan van z'n plek komt... geeft goede kick en de honger naar vaker doen... Ook gewicht en wendbaarheid is verademing in vergelijk met mijn huidige fiets... De Diavel heeft me deze dagen dus behoorlijk bezig gehouden... :]
 
ik heb vorig jaar mijn hypermotard 1100 laten tunen bij biggelaar
dit koste incl grote beurt 2400 euro

dan waren in mijn geval de koppen geflowd
zatten er andere nokassen in van de evo
en de ecu reflasht en testbank
dit alles gaf ongeveer 15 pk extra
en een hele andere motorfiets
de pk s waren bij mij op het achterwiel gemeten
Damn!
Ga die tuning zeker overwegen.
Zal morgen eens bellen wat zoiets kost?
Wat denken jullie qua kosten?
 
2.400Euro... incl grote beurt, dan hangt het allemaal af wat hij voor de grote beurt telt hè :-)
15pk extra is wel indrukwekkend, of deze moto het nodig heeft is een ander verhaal ;-)

Hoe zit het met je garantie als die nog lopende is?
Werk in de autosector en 90% van de getunede wagens wordt gepakt met onmiddellijke stopzetting van de garantie op motor, versnellingsbak, ...

Ook nieuwsgierig, vandaar...
 
2.400Euro... incl grote beurt, dan hangt het allemaal af wat hij voor de grote beurt telt hè :-)
15pk extra is wel indrukwekkend, of deze moto het nodig heeft is een ander verhaal ;-)

Hoe zit het met je garantie als die nog lopende is?
Werk in de autosector en 90% van de getunede wagens wordt gepakt met onmiddellijke stopzetting van de garantie op motor, versnellingsbak, ...

Ook nieuwsgierig, vandaar...

Ze geven hun eigen garantie, dus 100% zekerheid.

grote beurt bij biggelaar geeft je een veel grotere interval tussen de grote beurten, 36K voor de eerstvolgende tussenbeurt..... (bij een 4 klepper, 24K bij een 2klepper)
 
Terug
Bovenaan Onderaan