Het Ducati Diavel topic

Sorry Sorry Sorry :}
Van mij mag je ook hier meedoen hoor *O*
Hoe meer zieltjes hoe meer vreugde...
Het is hier overigens wel oorverdovend stil ;(
Kennelijk hebben we niet veel Diavel rijders meer, jammer want het is echt een top fiets :]
 
Laatst bewerkt:
Iemand al een tuning gedaan? Of andere aanpassingen?
Zit er over na te denken om mijn uitlaatbochten zwart te laten poeder coaten.
 
toen ik vanochtend mijn diavel een stukje achteruit in de schuur reed was ik vergeten om mijn schijfremslot er af te halen .en ja hoor je raad het al nu zit er een barst in mijn voorspatbord :( :( :( heeft iemand nog een origineel zwart spatbord liggen die ik kan kopen want ik zat op het internet te kijken en alles wat ik zag was carbon en dat vind ik niet zo mooi
 
Bij de dealer? balen ja.. Hopen dat je schijf niet krom is.
 
Laatst bewerkt:
Balen is me 2 jaar geleden ook overkomen, ff motor stukje opzij zetten...carbon spatbord kaputt..
Kostte me toen 450,-

Overigens een schijf gaat echt niet krom van ff handmatig je motor verzetten..is geen Papier-maché ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook een keer zo'n akkefietje gehad met schijfremslot en kunstof voorspatboord. Heb het toen redelijk kunnen herstellen met superlijm o.i.d.
De barst was daarna nog nauwelijks zichtbaar en het ''houdt'' , jaaaren later, nog steeds...
 
Maar een Diavel heb je toch wel all risk :?
Dan heb je hoogstens je eigen risico. Maar 450 voor een spatbord :X
 
Ja dat klopt, maar als je dan het trede verlies van de verzekering meerekend, kan je het beter zelf betalen....
 
Laatst bewerkt:
Pff das wel een hele hoge eigen risico. Waar zit hem dat in dan? Misschien toch eens gaan shoppen ;)
 
Bij ducati insurance heb je geen eigen risico als je hem bij de duc dealer laat maken.
 
gisteren bij goedhart geweest en daar heb ik er 1 besteld
de prijs viel erg mee 154 euro en dan is die in kleur
ik had verwacht dat het veel duurder zou zijn
 
Het wordt tijd dat er een nieuwe diavel concurrent komt want dan dalen ze sneller in waarde. Wil een Diavel of Vmax maar vooral de Vmax vind ik belachelijk geprijst. Inmiddels 6jaar oud en 25k wordt nog meer dan 16000 voor gevraagd, 65% van nieuwwaarde in 6jaar is exeptioneel maar vandaar dat al 1,5jaar dat ik kijk geen enkele verkocht is.
Een diavel gaat nog niet zo lang mee en wordt na 4jaar ook ca. 65% voor gevraagd, net wat normaler vind ik maar helaas zal het nog even dromen blijven.
 
Laatst bewerkt:
10624021_289770217880681_506269151656184884_o.jpg


Bijna motorweer!!!! :p :p :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan