Kan iemand met draaibank pijpjes voor me maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarpoR1

MF veteraan
25 aug 2011
1.310
218
Winschoten
Ik ben op zoek naar iemand die een draaibank heeft en asjes voor me kan draaien.
Voor een banden demonteer apparaat ben ik een paar asjes nodig.
Diverse maten en natuurlijk tegen een vergoeding en materiaalkosten.

Mocht je iets voor me kunnen betekenen, mail dan even of stuur even een pm, dan geef ik de maten die ik moet hebben en kunnen we een prijs afspreken.
Moet opgestuurd worden tenzij je in de buurt woont :)
Woon zelf in Winschoten (Groningen)

mailen kan naar harpor1 @ hotmail punt com.

De maten zijn als volgt:
De standaard as is precies 18mm en daar zouden de assen dus precies overheen moeten passen.
De maten van de assen zijn 21mm en 27mm buitenmaat.
Die van 21 moet minimaal 16cm zijn en die van 27 minimaal 24 cm.
Beide mogen ze dus passen op die 18mm, maar de grootste mag ook eventueel wel passen op de kleinste, dat is ook een mogelijkheid. (dus dat de grootste over de kleinste past)

Of dus eventueel een conische bus/as die over die as past van 18mm, alleen moet ik dan even bekijken van hoeveel mm tot hoeveel mm deze zou moeten oplopen.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze maar weer up!

Degene die mij had benaderd om ze voor me te maken, laat voor de zoveelste keer weer niets van zich horen. :N

Dit spelletje duurt nou al weken en kan niet verder zo!

Graag hoor ik van iemand die wel doet wat ie zegt en mij dus verder kan helpen.

Iemand had ook al eens geopperd om een conische bus te laten maken zodat ie voor meerdere diameters geschikt zou zijn, dat is misschien ook wel wat.

Mocht je iets voor me kunnen betekenen (voor een vergoeding uiteraard) dan hoor ik het graag. :)
 
Bij deze maar weer up!

Degene die mij had benaderd om ze voor me te maken, laat voor de zoveelste keer weer niets van zich horen. :N

Dit spelletje duurt nou al weken en kan niet verder zo!

Graag hoor ik van iemand die wel doet wat ie zegt en mij dus verder kan helpen.

Iemand had ook al eens geopperd om een conische bus te laten maken zodat ie voor meerdere diameters geschikt zou zijn, dat is misschien ook wel wat.

Mocht je iets voor me kunnen betekenen (voor een vergoeding uiteraard) dan hoor ik het graag. :)


Als je nou eens verteld wat je precies moet hebben.

Maten, soort materiaal, waarvoor je het gebruikt...
 
Voor de goede orde: its not me!!! Heb aan topicstarter medegedeeld via pm dat ik voorlopig in het buitenland vertoef ivm werkzaamheden. Dus niet dat andere mf leden nu denken : zo dat weten we nu ook weer!!! Cardanfreak doet wat ie beloofd en soms nog meer. Heb vele tevreden "klantjes"hier op MF. Als ts na mijn terugkomst nog niets heeft kunnen regelen ben ik uiteraard weer bereid om gevraagde asjes te maken... Greetz, Cardanfreak :W
 
Voor de goede orde: its not me!!! Heb aan topicstarter medegedeeld via pm dat ik voorlopig in het buitenland vertoef ivm werkzaamheden. Dus niet dat andere mf leden nu denken : zo dat weten we nu ook weer!!! Cardanfreak doet wat ie beloofd en soms nog meer. Heb vele tevreden "klantjes"hier op MF. Als ts na mijn terugkomst nog niets heeft kunnen regelen ben ik uiteraard weer bereid om gevraagde asjes te maken... Greetz, Cardanfreak :W

Klopt hoor, netjes reacties gehad van Cardanfreak.
Laat me iig even weten als je weer terug bent, dan kunnen we iets regelen mocht het nog nodig zijn. :)
 
Waarom was mijn eerste associatie het TT-circuit of de plaats Assen? :P

Zou het niet weten!! ;)

Bij deze maar weer up!

Degene die mij had benaderd om ze voor me te maken, laat voor de zoveelste keer weer niets van zich horen. :N

Dit spelletje duurt nou al weken en kan niet verder zo!

Graag hoor ik van iemand die wel doet wat ie zegt en mij dus verder kan helpen.

Iemand had ook al eens geopperd om een conische bus te laten maken zodat ie voor meerdere diameters geschikt zou zijn, dat is misschien ook wel wat.

Mocht je iets voor me kunnen betekenen (voor een vergoeding uiteraard) dan hoor ik het graag. :)


Als je nou eens verteld wat je precies moet hebben.

Maten, soort materiaal, waarvoor je het gebruikt...

Staat ook al een en ander in de OP, maar het gaat om een wiel vast te leggen op een handmatig banden apparaat.
Materiaal maakt me niet uit als het maar precies in het wiel past.

Het mogen twee assen zijn die alleen in mijn eigen wielen passen, maar zoals ik hierboven ook al zei, mag het ook wel een conische bus zijn (zoals van die balanceer bokjes) zodat er meerdere wielen op het apparaat passen.
Die conische as zou dan over de meegeleverde 18mm as heen passen.

Ik moet dat alleen weten wat het beste is (smalste punt en breedste punt)

Mocht iemand suggesties hebben, dan hoor ik het graag! :)

Hoop dat het verhaal duidelijk is, de maten moet ik ff weer erbij zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan