Originele Yamaha onderdelen bestellen

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
Mijn motorzaak is deze week dicht en ik wil met spoed iets bestellen en heb geen tijd (iets met werken ofzo |( ) om bij een dealer langs te rijden om aan te betalen..

Weet iemand een webshop die snel originele onderdelen levert? Of waar je gewoon iets kunt bestellen, online betalen en dan afhalen? Regio Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp
 
Rechter voetsteun beugel MT-03 en een nieuw rempedaal..

Bij CMS staat hij er niet in en als ik het artikel bij hun google krijg een superceded part wat niet klopt.
En Google vertelt me niet hoe snel iemand normaal gesproken levert. Een mooie website maken is niet hetzelfde als dingen goed op orde hebben..
 
Rechter voetsteun beugel MT-03 en een nieuw rempedaal..

Bij CMS staat hij er niet in en als ik het artikel bij hun google krijg een superceded part wat niet klopt.
En Google vertelt me niet hoe snel iemand normaal gesproken levert. Een mooie website maken is niet hetzelfde als dingen goed op orde hebben..


Bel ff met RGtuning, al hij vroeg besteld heeft ie het meestal volgende dag in huis, kan je het ophalen in almere :)

036 54 52 599
 
Aantal Part No Merk Omschrijving Prijs (€) Status
12345678910 5YK-F7443-10-P0: Yamaha Bracket 3 90,96 Is in productie en normaal leverbaar


weet je ook meteen de prijs van Yamaha.
CMSNL is doorgaans een stukje duurder, maar dat komt dat ze ook nogal traag zijn met leveren.
 
Ik heb zelf een Yamaha, en ik weet dat alle onderdelen stervensduur zijn en nooit op voorraad. Waarschijnlijk ook afhankelijk van je motortype.
Ik heb zo onderhand via ebay en marktplaats ook goede imitatie of 2e hands spullen gevonden.

Succes :W
 
Bedankt allemaal, onderdeelnummers had ik zelf uiteraard al gevonden, maar wilde even weten of het mogelijk was om het snel te hebben.
Ik zal gewoon even moeten wachten of bij iemand langs moeten gaan die ik geen cent meer aan me wilde laten verdienen.

Ik snap nog steeds niet dat dat niet gewoon mogelijk is: bestellen op de site van de fabrikant, laten leveren bij dealer naar keuzen en dan een berichtje als het binnen is.

Dealer heeft weer even een klant in de winkel en ik hoef niet twee keer te rijden.
 
Ik heb zelf een Yamaha, en ik weet dat alle onderdelen stervensduur zijn en nooit op voorraad. Waarschijnlijk ook afhankelijk van je motortype.
Ik heb zo onderhand via ebay en marktplaats ook goede imitatie of 2e hands spullen gevonden.

Succes :W
Het leuke is dat er nu op Ebay zo'n bracket staat voor meer dan hij bij Yamaha kost. _O-
 
Japarts.nl is een optie, maar volgens mij kan iedere willekeurige motorzaak voor jou de onderdelen bestellen. Hoe snel e.e.a. geleverd wordt zal afhangen van het al of niet op voorraad zijn bij de importeur resp. Benelux verdeelcentrum.
 
Bedankt allemaal, onderdeelnummers had ik zelf uiteraard al gevonden, maar wilde even weten of het mogelijk was om het snel te hebben.
Ik zal gewoon even moeten wachten of bij iemand langs moeten gaan die ik geen cent meer aan me wilde laten verdienen.

Ik snap nog steeds niet dat dat niet gewoon mogelijk is: bestellen op de site van de fabrikant, laten leveren bij dealer naar keuzen en dan een berichtje als het binnen is.

Dealer heeft weer even een klant in de winkel en ik hoef niet twee keer te rijden.
Kan wel hoor, bij Suzuki *D (bepaalde onderdelen dan).

Je kan toch ff een belletje plegen naar de Yamaha dealer en het partnumber geven, zo heb ik in het verleden wel eens spullen besteld, waar de dealer van dacht dat het niet eens meer bestond, door zelf wat oude partslists door te spitten (jaren '70 spul)
 
Japarts.nl is een optie, maar volgens mij kan iedere willekeurige motorzaak voor jou de onderdelen bestellen. Hoe snel e.e.a. geleverd wordt zal afhangen van het al of niet op voorraad zijn bij de importeur resp. Benelux verdeelcentrum.
Natuurlijk kan elke dealer dat bestellen, maar als hij me niet kent moet ik aanbetalen, en er dus langs rijden wat overdag onder werktijd niet lukt.

Mijn eigen motorzaak kent me en bestelt het gewoon voor me..
 
Mijn motorzaak is deze week dicht en ik wil met spoed iets bestellen en heb geen tijd (iets met werken ofzo |( ) om bij een dealer langs te rijden om aan te betalen..

Weet iemand een webshop die snel originele onderdelen levert? Of waar je gewoon iets kunt bestellen, online betalen en dan afhalen? Regio Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp


Waarom rij je niet even langs Yamaha Nederland Schiphol, misschien dat zij je meteen kunnen helpen. Niet geschoten is altijd mis.
 
Je kan toch ook gewoon het hele bedrag vooraf betalen per bank?
Dat kan, bij iemand als jij die op die manier werkt, bij de gemiddelde dealer hoef je daar niet mee aan te komen.

Ach ik bestel het meestal ook gewoon zonder aanbetaling.

Daarom heb ik ook een goed gevuld magazijn :? :? :?
Ik begrijp heus wel dat een dealer die mij niet kent niet zomaar spullen gaat lopen bestellen, juist om dat risico te vermijden.
 
Anway, mijn vriendin gaat gewoon even een dag of wat zonder achterrem rijden, alleen het draaipunt van de rem is afgebroken, voetsteun zit gewoon nog stevig vast.

Rij ik volgende week gewoon even langs bij mijn lokale motorzaak en kijkt hij er even naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan