Motor-Forum

Select Forum

VTR-SP (+ inglourious Basterds) meeting 2013

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
Sauerland, Teutoburgerwald ... Gewoon bij Oldenzaal de grens over, 50 km verderop is het prima rijden. :]
I'll never get out of this world alive - Steve Earle

Tweetakt verslaafde

Reg. datum:
28 okt. 2011
Klinkt goed, gooi die ideeŽn maar hier neer, ik ga 't binnenkort uitzoeken :)
SPeentjuuhhhhhh

1-4-all and all 4-1

Reg. datum:
06 mrt. 2013
quote:
JB1 schreef op 14 mei 2013 @ 23:03:
Klinkt goed, gooi die ideeŽn maar hier neer, ik ga 't binnenkort uitzoeken :)

Ben benieuwd vtr sp weekend was prima, dus nog een rondje Duitsland lijkt me Nice.

1-4-all and all 4-1

Reg. datum:
06 mrt. 2013
Ik heb het beeldmateriaal van Rene mogen ontvangen. Super bedankt :} :9 ik heb genoten en hij staat inmiddels op m'n pc maar ben nie zo handig om er een compilatie van te maken. Dus als er verder nog mensen van de vtr meeting zijn die interesse hebben (en eventueel wat computer skills voor een compilatie )Zet je naam er ffe onder dan kunnen we het beeldmateriaal aangetekend doorsturen aan elkaar. Adres via pb en alleen voor mensen van de meeting uiteraard. Ik stuur het aan de eerste die zich hier onder meld van het vtr sp weekend en dan zo verder lijkt me handig. ffe pb naar mij voor de eerste die zich meld met je adres om het op te sturen. Grtz. Renzo (supersoundhound)

-
-
-
-
-
Supersoundhound wijzigde dit bericht op donderdag 23 mei 2013 09:34 (7%)

rsv4"black lightning"

Reg. datum:
04 jul. 2003
afgelopen jaren was ik altijd de Sjaak om iets van de beelden te maken haha. Ik ben benieuwd naar wat dit jaar in elkaar geknutseld wordt~Succes!
The delicate sound of V-4 Thunder

Black Beauty

Reg. datum:
01 aug. 2012
quote:
Supersoundhound schreef op 23 mei 2013 @ 09:26:
Ik heb het beeldmateriaal van Rene mogen ontvangen. Super bedankt :} :9 ik heb genoten en hij staat inmiddels op m'n pc maar ben nie zo handig om er een compilatie van te maken. Dus als er verder nog mensen van de vtr meeting zijn die interesse hebben (en eventueel wat computer skills voor een compilatie )Zet je naam er ffe onder dan kunnen we het beeldmateriaal aangetekend doorsturen aan elkaar. Adres via pb en alleen voor mensen van de meeting uiteraard. Ik stuur het aan de eerste die zich hier onder meld van het vtr sp weekend en dan zo verder lijkt me handig. ffe pb naar mij voor de eerste die zich meld met je adres om het op te sturen. Grtz. Renzo (supersoundhound)

-
-
-
-
-

Lijkt mij wel leuk om er iets van te maken, echter heb geen monteer skills :( Software is geen probleem, maar de tijd om het allemaal uit te vogelen |( Ik wil het wel proberen, maar verwacht geen snelle compilatie :)
CB1 - VFR750 - VTR1000SP2

Tweetakt verslaafde

Reg. datum:
28 okt. 2011
quote:
Supersoundhound schreef op 23 mei 2013 @ 09:26:

-
-
-
-
-

Maar ik wil het ook zien -O-
SPeentjuuhhhhhh

1-4-all and all 4-1

Reg. datum:
06 mrt. 2013
quote:
HiLeVeL-SP2 schreef op 31 mei 2013 @ 22:52:

[...]

Lijkt mij wel leuk om er iets van te maken, echter heb geen monteer skills :( Software is geen probleem, maar de tijd om het allemaal uit te vogelen |( Ik wil het wel proberen, maar verwacht geen snelle compilatie :)

Doe de sd kaartjes morgen op de post !! :]

Black Beauty

Reg. datum:
01 aug. 2012
quote:
Supersoundhound schreef op 04 juni 2013 @ 11:42:

[...]

Doe de sd kaartjes morgen op de post !! :]

Het is mij gelukt de sd-kaartjes te kopieren *O*

Wat stukjes gezien :] krijg je er gelijk weer zin :]

Nu op zoek naar goede montage software, is er iemand die kan aangeven wat prettig werkt? Ik hoor het graag. Wie is de volgende waar ik de SD-kaartjes naar toe mag sturen?

VTR SP1 en SM610R

Reg. datum:
08 nov. 2004
Weet iemand waar de kaartjes nu zijn,kom erachter dat ik ze toch af en toe nodig heb.
Als niemand ze meer wil,zou ik ze graag retour zien.

Bedankt,
Gr Rene

Black Beauty

Reg. datum:
01 aug. 2012
quote:
sneedee schreef op 02 juli 2013 @ 23:24:
Weet iemand waar de kaartjes nu zijn,kom erachter dat ik ze toch af en toe nodig heb.
Als niemand ze meer wil,zou ik ze graag retour zien.

Bedankt,
Gr Rene

Ik heb ze nog in bezit, heb je een PM gestuurd.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.