MF 't Gooi Nummer 134, winterse buien en natte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Nerveus voor 2e gesprek voor sollicitatie :$

Verwacht positief gesprek, hij schijnt namelijk op dezelfde dag van het 1e gesprek al teruggebeld te hebben (niet binnen gekomen :? ) Terwijl hij bij het gesprek aangaf pas eind februari verwachtte te bellen.

Pff hopen dat hij ook aan mijn 'eisen' kan/wil voldoen en het idd positief word *O*

Nix hopen, afdwingen :P

Wat ga je aantrekken?
 
heul kort rokje met dit weer zou verkeerde indrukken kunnen geven.
 
Ik kom net weer terug van de sportschool.
Ik was in december gaan sporten met als doel strakker in m'n vel te zitten en m'n BMI wat terug te brengen.
Nou ging het langzaam, maar nu zie ik toch eindelijk beweging in de waardes.
BMI van 28 naar 25,7 *D (m'n doel was 25 maar goed als ik nu toch bezig ben... 8-) ) en m'n vetpercentage en vetmassa zijn ook gezakt *D

Ben echt trots op mezelf, ik ga trouw 3x per week en nu dus ook resultaat waar ik op hoopte. En het motiveert natuurlijk enorm *O* Ik word nog eens fanatiek :')




Lekker, even iets leuks tussen alle toestanden door :}
Goed bezig
 
@ Diablo: succes :)
@ F&S: *O*

Zelf net ook gebeld door een bedrijf, volgende week dinsdag eerste gesprek :)
 
FF de horizon rechtgezet!

Zot, mag deze in de op?

full
 
Ik kom net weer terug van de sportschool.
Ik was in december gaan sporten met als doel strakker in m'n vel te zitten en m'n BMI wat terug te brengen.
Nou ging het langzaam, maar nu zie ik toch eindelijk beweging in de waardes.
BMI van 28 naar 25,7 *D (m'n doel was 25 maar goed als ik nu toch bezig ben... 8-) ) en m'n vetpercentage en vetmassa zijn ook gezakt *D

Ben echt trots op mezelf, ik ga trouw 3x per week en nu dus ook resultaat waar ik op hoopte. En het motiveert natuurlijk enorm *O* Ik word nog eens fanatiek :')




Lekker, even iets leuks tussen alle toestanden door :}


Iedereen moet inleveren in deze tijd :P

Goed bezig :Y
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Aangenomen *O* *O* *O* *O*

Heel gesprek over tijden ed. 'ohja je bent aangenomen, dat vergeet ik nu te zeggen'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan