MF 't Gooi Nummer 134, winterse buien en natte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
krabbels-goedemorgen-663191.gif
 
Hehe... weer een ochtend back at the office.
Gistern de mededeling gekregen dat ik er weer werk bij kreeg.. alsof er niet genoeg op het bordje lag. :r

We zullen wel zien, misschien valt het mee.

Vandaag is het niet zo stralend als gisteren...
Morgen weer met de motor naar het werk, daar kijk ik eigenlijk altijd naar uit. :P
 
Goedemorgen!

Vandaag maar is in de tuin aan de slag bbq ready maken Hihi
Lekker enthousiast :9

Iedereen die gaat rijden have fun en de gestopte rokers succes ;)
 
Middag...ben jaloers op alle rijders...maarrrrr donderdag mag ik ook weer!! *O* *O*

Vandaag n keuken uitgezocht, eerst n moderne strakke maar donkere keuken gevonden, toch maar creme/wit met n houten bovenblad *D
Daarna vloer uitgekozen, ook weer gelukt, word nog wel ingemeten :)

Daarna was de koek en die van mn vader op, morgen badkamertegels uitzoeken en even langs de Gamma voor n stellingkastdinges voor in mn kleine hokje bij de voordeur.

Lekker man! Maak je wel een before & after fotoserie? Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Hier ook binnenkort een aantal kasten kopen. Expeditje bij de Ikea wegrausen voor in de werkkamer. De rest nog geen idee.
 
Amandeltaart is lekker! :9

Fred heeft wat foto's gemaakt maandagavond, zal ze later op de dag uploaden, of morgen.
Probeer elke dag als ik er ben wel wat plaatjes te schieten van de voortgang.

Zo eerst nog even tegels slopen met mn vader, laatste stukje, toch goed voor n kleine 2 uur vermaak :X :P
 
Amandeltaart is lekker! :9

Fred heeft wat foto's gemaakt maandagavond, zal ze later op de dag uploaden, of morgen.
Probeer elke dag als ik er ben wel wat plaatjes te schieten van de voortgang.

Zo eerst nog even tegels slopen met mn vader, laatste stukje, toch goed voor n kleine 2 uur vermaak :X :P

Leuk! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan