Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Via CRT mail:

Tijdens de Kick Off bleek dat veel rijders dit weekend al hadden ingepland voor de 86e Dutch TT welke in 2016 voor het eerst op een zondag verreden wordt. Uit reacties op onze inventarisatie mail gaven veel rijders ook aan dat de OW Cupraces in Oschersleben door de verplaatsing nu tekort op de 501 van Assen volgt welke op zaterdag 2 juli georganiseerd wordt.

CRT heeft op basis van de reacties daarom besloten om de OW Cupraces op
zaterdag 25 en zondag 26 juni te annuleren, naar alternatieve data wordt gezocht.

Race op 1 van mijn favoriete circuits die niet doorgaat '( '( '( '(
 
Laatst bewerkt:
Assen cup ipv OW cup. eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat dit een grote streep door de rekening is. Hengelo weg, O leben weg. En er komt geen fuck nieuw bij.
 
Assen cup ipv OW cup. eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat dit een grote streep door de rekening is. Hengelo weg, O leben weg. En er komt geen fuck nieuw bij.

Is ook niet de schuld van CRT lijkt me...eerst wordt de eerste datum gecanceld door BP en voor de nieuwe datum van Oschersleben is te weinig animo onder de rijders...

Zolder kom je niet tussen qua organisatie, dat heeft Hennie vorig jaar al toegelicht, Zandvoort is te gevaarlijk en wil het merendeel van de Cuppers niet rijden (is vorig jaar al over gestemd)...Spa is zelfde verhaal als Zolder..
 
Laatst bewerkt:
Hengelo hoeft van mij niet. Dan ga ik wel IRRC rijden.

Hoop dat ze met een alternatief komen, zo word het wel erg eentonig en voor de rijders die sterk zijn op Assen een stuk makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
Is ook niet de schuld van CRT lijkt me...eerst wordt de eerste datum gecanceld door BP en voor de nieuwe datum van Oschersleben is te weinig animo onder de rijders...

Zolder kom je niet tussen qua organisatie, dat heeft Hennie vorig jaar al toegelicht, Zandvoort is te gevaarlijk en wil het merendeel van de Cuppers niet rijden (is vorig jaar al over gestemd)...Spa is zelfde verhaal als Zolder..


Die discussie over Zandvoort is BS. ZAC rijdt daar ook zonder problemen. Maybe eens met Motorsportschool in gesprek gaan dan voor wbt Zolder?? Eerlijkheidshalve biedt mij te zeggen dat het een afkalving is van dit kampioenschap... Assen cup of hoe je het ook wilt noemen.

Weet iemand daarnaast al hoe het zit met de Ruskenhoek?
 
Die discussie over Zandvoort is BS. ZAC rijdt daar ook zonder problemen. Maybe eens met Motorsportschool in gesprek gaan dan voor wbt Zolder?? Eerlijkheidshalve biedt mij te zeggen dat het een afkalving is van dit kampioenschap... Assen cup of hoe je het ook wilt noemen.

Weet iemand daarnaast al hoe het zit met de Ruskenhoek?

??? Was je erbij toen er gestemd werd? Ik wel, merendeel stemde tegen (ook ik).

En Assen-Cup? We hebben Hockenheim toch nog?
 
??? Was je erbij toen er gestemd werd? Ik wel, merendeel stemde tegen (ook ik).

En Assen-Cup? We hebben Hockenheim toch nog?


Kom op man... Omdat je 1 buitenlandse heb en de 6x Assen
Kun je het geen Assen cup noemen wil je zeggen.,?
Laten we nou eerst nog maar even wachten waar Hennie nog mee gaat komen.
Zoals in de brief staat is hij op zoek naar alternatieven.

Vraag me af, nu de ZAC en het ONK er gereden heeft of die stemming hetzelfde zou zijn.
Van mij mag Zandvoort of zolder er zelfs nog bij naast Os en Ho.
 
Laatst bewerkt:
??? Was je erbij toen er gestemd werd? Ik wel, merendeel stemde tegen (ook ik).

En Assen-Cup? We hebben Hockenheim toch nog?


Ja ik was erbij. En ik heb voor gestemd. De redenen om het niet te doen slaan imo nergens op. Wat ik begrepen heb vinden de meeste het te ver. En dan heb ik het vooral over al die boeren uit Drenthe, Friesland en Groningen, Overijssel etc. Bang voor de westerlingen waarschijnlijk...

En dan maar tegenstemmen omdat ze het te gevaarlijk vinden. Komop. Racen is per definitie gevaarlijk. En ja Assen cup kan je het zeker noemen. Tig races op Assen, plus een Endurance op Assen en geen O leben meer. Nou jeeee Hockenheim dan nog.

Assen cup dus. Als hij geen extra circuits erbij gaat doen zal de animo voor de Ow cup gaan afnemen en het ONK gaat dan weer extra rijders trekken. Let op mijn woorden :P

Rijtijd begint ook af te nemen. 15 min kwali, 20 min kwali en Race van 9/10 ronden. Voor fakking 205 euro. Sorry hoor maar imo is dat keiharde .... nou ja vul maar in. Geluid is volledig te wijten aan volgestampte groepen. Alleen voor meer knaken. Het is een feitelijke constatering dit. Al snap ik de commerciële overwegingen maar al te goed van CRT.

Ik rij ook RLC endurance met een team van 3 man voor 675 euro op de GP strecke van de ring. voor meer dan 2,5 uur rijtijd op een dag. Het kan dus wel.
 
Heb het toch ook breed uitgezet ook op FB aan de cuppers om hier te reageren.
Ook Hennie er in meegenomen dus ben benieuwd wat er nu uitkomt en of het wat kan uitmaken..
 
Ja ik was erbij. En ik heb voor gestemd. De redenen om het niet te doen slaan imo nergens op. Wat ik begrepen heb vinden de meeste het te ver. En dan heb ik het vooral over al die boeren uit Drenthe, Friesland en Groningen, Overijssel etc. Bang voor de westerlingen waarschijnlijk...

En dan maar tegenstemmen omdat ze het te gevaarlijk vinden. Komop. Racen is per definitie gevaarlijk. En ja Assen cup kan je het zeker noemen. Tig races op Assen, plus een Endurance op Assen en geen O leben meer. Nou jeeee Hockenheim dan nog.

Assen cup dus. Als hij geen extra circuits erbij gaat doen zal de animo voor de Ow cup gaan afnemen en het ONK gaat dan weer extra rijders trekken. Let op mijn woorden :P

Rijtijd begint ook af te nemen. 15 min kwali, 20 min kwali en Race van 9/10 ronden. Voor fakking 205 euro. Sorry hoor maar imo is dat keiharde .... nou ja vul maar in. Geluid is volledig te wijten aan volgestampte groepen. Alleen voor meer knaken. Het is een feitelijke constatering dit. Al snap ik de commerciële overwegingen maar al te goed van CRT.

Ik rij ook RLC endurance met een team van 3 man voor 675 euro op de GP strecke van de ring. voor meer dan 2,5 uur rijtijd op een dag. Het kan dus wel.

Euh 675/3= 225 de man.
2,5/3= 50 minuten de man.

Ik zie het verschil niet.

En CPZ. Tha de meningen zijn verdeeld. De Gerlach, hugenholz, gp chicane etc. Ik zie mijzelf daar niet in competitie verband doorheen rijden. Bos uit al helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Euh 675/3= 225 de man.
2,5/3= 50 minuten de man.

Ik zie het verschil niet.

Het is 2,5u de man niet 2,5/3 ;) de prijs is nu inmiddels 800/3.. Maar als je in owcup prijzen zou rekenen zou je 600 eu pp moeten betalen ipv 266eu wat we nu doen.
 
En CPZ. Tha de meningen zijn verdeeld. De Gerlach, hugenholz, gp chicane etc. Ik zie mijzelf daar niet in competitie verband doorheen rijden. Bos uit al helemaal niet.

Ik rij geregeld op cpz. En de laatste keer dat iemand gevallen is in bosuit kan ik me niet meer herinneren. Bij de onk race vorig jaar is er niets gebeurd en hun gaven zeker wel gas. En aangezien de prijzen in de cup skyhigh zijn is er vast wel budget voor wat airfences zoals bij het onk. Problemo solved.
 
Laatst bewerkt:
De tegenstemmers willen dus gewoon een Assen Cup, natuurlijk onder de voorwaarde dat ze niet jarig zijn, hun vrouw niet ongesteld, er geen feest in de familie is, ze niet verkouden zijn en de planning zo gemaakt wordt dat ze tijd genoeg hebben zich voor te bereiden !

Hoogst merkwaardig dat een poos geleden de meeste riepen dat er meer circuits in het buitenland moesten komen.

Sinds een aantal jaren rijden we op Oschersleben en op Hockenheim. Hulde voor CRT ! nu begint het er echt op te lijken.

Maar nu valt Oschersleben in het T.T.weekend, dus kunnen de heren niet rijden, want ze moeten kijken.
Opnemen zal wel technisch te hoog gegrepen zijn.

Het is te kort voor de 501 is het volgende oneigenlijke argument, ze hebben meer tijd nodig om zich hierop voor te bereiden. Als er twee weken liggen tussen races op Assen hoor je ze niet. Logisch, daar rijden ze voor de 18.612e keer hetzelfde rondje.
Opmerkelijk dat de 501 ook op Assen gereden wordt.

wat een watjes, die tegenstemmers !

CRT maakt zich jarenlang druk om de Cuppers de mogelijkheid te bieden om op hun niveau motorsport te beoefenen, met een aantrekkelijk programma, genoeg races en prima organisatie, zelfs met een eigen magazine.

Eindelijk kunnen de Cuppers weer eens op een ander circuit dan Assen rijden en dan zeggen ze af !

Schande zal over hen komen, zwarte vlag voor deze heren !
 
Ik rij geregeld op cpz. En de laatste keer dat iemand gevallen is in bosuit kan ik me niet meer herrineren. Bij de onk race vorig jaar is er niets gebeurd en hun gaven zeker wel gas. En aangezien de prijzen in de cup skyhigh zijn is er vast wel budget voor wat airfences zoals bij de onk. Problemo solved.
Ik vind Zandvoort een geweldig circuit, kan er heerlijk uit de voeten.
maar t geluid gebeuren is daar wel een probleem.
95db max....op assem 101.
dat is een flink verschil.
 
Het is 2,5u de man niet 2,5/3 ;) de prijs is nu inmiddels 800/3.. Maar als je in owcup prijzen zou rekenen zou je 600 eu pp moeten betalen ipv 266eu wat we nu doen.

Ah das dan een heel verschil ja ;).

Begrijp mij niet verkeerd mannen. Ik gun jullie CPZ van harte. Gaat er gereden worden kom ik zeker kijken.
 
Als je wil chillen is het best ok, maar alleen maar kijken bij cpz is best wel gay :+
 
Ik geloof niet echt in deze plek om hierover te kunnen discussiëren met de organisator. Zeker niet als ik de toon van dergelijke reacties lees, maar ieder zijn ding.

Reden voor mij om Oscherleben, Hockenheimniet te rijden is financieel dus een alternatief op CPZ zou in theorie niet uitmaken. Zou natuurlijk een dag assen kunnen omruilen hiervoor en die skippen.

Maak me meer zorgen over de kosten afgezet tegen het aantal ronden icm 95dB.
Als ik al zie hoe het op Assen nu gaat met 101dB gaan we daar niet veel ronden rijden.

Ten aanzien van veiligheid is er natuurlijk een hoop te doen. Als rijders die kosten dragen voor de aanpassingen en extra verzekeringen etc zal een organisator het vast willen organiseren.

Ik ben niet tegen en ook niet voor. Alles hangt af van de kosten, data en wat je er voor terug krijgt.
 
Ik zou Zandvoort, zoals het ONK georganiseerd werd afgelopen jaar (airfences) best willen rijden. Naast meer variatie vind ik Zandvoort een erg mooie lay out hebben.

Voor er hier van alles geroepen en/of gesuggereerd word over kosten vs. rijtijd en kosten vs. DB limiet van Zandvoort, etc. stel ik voor om gehoor te geven aan Rens zijn voorstel om opnieuw te stemmen, dit bij Hennie neer te leggen zodat hij er eventueel wat mee kan. Als hij wat terugkoppeld kunnen we daarna misschien eens de koppen bij elkaar steken als je er echt wat over wil zeggen ipv hier op een forum maar wat roepen.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet echt in deze plek om hierover te kunnen discussiëren met de organisator. Zeker niet als ik de toon van dergelijke reacties lees, maar ieder zijn ding.

Reden voor mij om Oscherleben, Hockenheimniet te rijden is financieel dus een alternatief op CPZ zou in theorie niet uitmaken. Zou natuurlijk een dag assen kunnen omruilen hiervoor en die skippen.

Maak me meer zorgen over de kosten afgezet tegen het aantal ronden icm 95dB.
Als ik al zie hoe het op Assen nu gaat met 101dB gaan we daar niet veel ronden rijden.

Ten aanzien van veiligheid is er natuurlijk een hoop te doen. Als rijders die kosten dragen voor de aanpassingen en extra verzekeringen etc zal een organisator het vast willen organiseren.

Ik ben niet tegen en ook niet voor. Alles hangt af van de kosten, data en wat je er voor terug krijgt.

Deze discussie is ook oeverloos. Lekker het hele jaar Assen rijden maar dat heft imo niks met een Nederlands Kampioenschap te maken. Assen en de geluidslimiet is volledig te wijten aan volgestampte groepen en anushoofden die toch zonder db killer rondrijden..

Zandvoort gaat gewoon ook goed. Racen is per definitie onveilig. Dan moet je lekker een Harley kopen en over de boulevard van Zandvoort heen en weer gaan rijden. Ik vind het gewoon zonde dat er niet meer gebruikt wordt gemaakt van een schitterend ander circuit. VEILIGHEID wordt gebruikt als drogreden om maar niet die dijk over te hoeven. De tendens die er heerst is Assen Assen en Assen. Hoe moeilijk is het nu om een paar andere baantjes erbij te doen. Dan kan je pas spreken van een kampioenschap. Nu is het verworden tot een soort clubkampioenschap.
En de veiligheid.... tja ga maar eens rechtdoor bij stekkenwal. Dan zit je ook in een hek. Of ruskenhoek vol in 6. Ook ontzettend risicoloos ahahaha.

Ik ben nogal uitgesproken over dit onderwerp. O leben weg en er wordt nu gezocht naar een andere datum m.a.w. afstel maar dan anders verwoordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan