Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff bij elektro installateur langs en een tulevoor armatuur/lasdoos scoren. Beetje geluk krijg je hem zo mee, anders iets van 10 cent ofzo
Zit gelijk mooi randje in voor je kuip

17.8262-500x500.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vannacht is de race bus met al het gereedschap, regenvelgen e.d. plus de R6 (2001) van mijn teammaat gestolen.
Vandaag eerst maar alles qua politie en verzekering regelen.

Kan zeggen dat ik nu met zoveel woeden zit... als nu iemand zou betrappen op stelen... man dat zou opluchten...
Geen idee hoe ik het aankomende race seizoen nu moet doen.

mocht iemand de bus zien....

0652001960 (gouden tip wordt beloond)
full
 
Dat meen je niet, schande!

In welke regio? Als ik hem zie rijden omgeving Apeldoorn geef ik een gil!
 
Tering, verschrikkelijk! Dit is zo ongeveer mijn ergst mogelijke nachtmerrie! Lynchen die gasten en de ledematen op elke windhoek van het TT-circuit tentoonstellen als voorbeeld. :r :r :r
 
Hallo Heren van de OW cup,

Ik ben al redelijk actief met het hobbymatig rijen op circuits. Nu zit ik eraan te denken om volgend jaar te beginnen dit in compititie verband te doen (OW cup).

Kunnen jullie mij een idee (ruime schatting) geven wat een heel jaar OW cup kost (sportcup 1000).

Ik heb het hier over lopende kosten (banden/inschrijf geld/benzine/licentie kosten ect.)

Alle andere kosten zijn bij mij wel inzichtelijk.

Alvast bedankt!

Marcel
 
Hallo Heren van de OW cup,

Ik ben al redelijk actief met het hobbymatig rijen op circuits. Nu zit ik eraan te denken om volgend jaar te beginnen dit in compititie verband te doen (OW cup).

Kunnen jullie mij een idee (ruime schatting) geven wat een heel jaar OW cup kost (sportcup 1000).

Ik heb het hier over lopende kosten (banden/inschrijf geld/benzine/licentie kosten ect.)

Alle andere kosten zijn bij mij wel inzichtelijk.

Alvast bedankt!

Marcel
Inschrijving kost 205 euro per race dag, daarvoor rij je twee kwalificaties en 1 race.
Daarnaast zitten er een paar buitenlandse trips in die wat duurder zijn maar waar je ook meer rijtijd hebt.
Setje banden kost rond de 350 euro, licentie kost ong 150 euro, brandstof (met mijn Panigale had ik 20 liter voor een wedstrijddag nodig.
Slijtage van de banden is afhnakelijk van rondetijden en vering.

Ik calculeer altijd een honderdje of 7 voor een wedstrijddag.
 
Hallo Heren van de OW cup,

Ik ben al redelijk actief met het hobbymatig rijen op circuits. Nu zit ik eraan te denken om volgend jaar te beginnen dit in compititie verband te doen (OW cup).

Kunnen jullie mij een idee (ruime schatting) geven wat een heel jaar OW cup kost (sportcup 1000).

Ik heb het hier over lopende kosten (banden/inschrijf geld/benzine/licentie kosten ect.)

Alle andere kosten zijn bij mij wel inzichtelijk.

Alvast bedankt!

Marcel

Banden kan je zo gek maken als je zelf wilt. Als je sport cup rijdt zou ik je adviseren om met gebruikte banden van Supercuppers te gaan rijden. Voor 60 / 70 euro kan je een mooi setje kopen waar je gerust nog 1 of 2 race weekenden mee kan doen. En als je rondetijden rond de 2 minuten rijdt dan merk je het verschil niet. Scheelt echter aanzienlijk in de kosten.
 
Is het zo geheim dan? Wil die beste verkoper niets verkopen?

Ze de link hier eens neer.

Of zijn het hokkietokkie banden?
volgens mij zijn het banden waar je 2 sec sneller mee gaat , en dat willen ze graag voor zichzelf houden.......en wij maar ploeteren ;( ;( ;(
 
Ah een snelle google zoek actie en ik heb ze in Duitsland voor rond 270 euro de set (ik zit in Duitsland vandaar dat google mij die winkels voorschotelt).

Niet zo heel speciaal dus.

Pirelli SuperBike slicks zoek ik nog voor zo'n prijs ;)
 
Ah een snelle google zoek actie en ik heb ze in Duitsland voor rond 270 euro de set (ik zit in Duitsland vandaar dat google mij die winkels voorschotelt).

Niet zo heel speciaal dus.

Pirelli SuperBike slicks zoek ik nog voor zo'n prijs ;)

Waar dan? Man wat een zoektocht. Het is met die banden soms net of er een goud ader te verbergen valt in Klondike, zo geheimzinnig allemaal. :+
 
Ah een snelle google zoek actie en ik heb ze in Duitsland voor rond 270 euro de set (ik zit in Duitsland vandaar dat google mij die winkels voorschotelt).

Niet zo heel speciaal dus.

Pirelli SuperBike slicks zoek ik nog voor zo'n prijs ;)


In Duitsland zou dat zeker kunnen maar wil je ze naar Nederland versturen dan komt er nog BTW bij. Ik ben hier zelf ook een keer mee de fout in gegaan.en dan zit je nog op een bedrag van € 325 ongeveer.
 
ik praat over Pirelli 120/200 setjes...
Ik had ze vorig jaar ook goedkoper, maar voor 350 euro moet je wel een setje kunnen hebben, kun je van de overgebleven euro's een hamburgertje halen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan