[(ex)-Student/Sexy] Motorrijdend Rotterdam en omg. LXII (62)

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand ervaring met dit soort tassen?

[afbeelding]

Eerste keer dat ik naar de Eifel ging had ik zo'n tas. Ik vond het waardeloos. Zie dat deze bevestigingsringen heeft, maar de mijne had dat niet. Had de roltas op de duo seat vastgemaakt met een bagagenet. Het schoof steeds en wat ik ook onhandig vond, was dat als je onderweg wat uit je tas wilde pakken je er ook niet even snel bij kon.

toch nog een helmpje gevonden... nu maar hopen dat ik niet over een week een mailjte krijg dat ie niet leverbaar is

http://www.motorplaza.net/agv-stealth-sv-florence

Mooie helm!
 

Dan krijg je dit als ik op google zoek

jessica-simpson-bikini-camel-toe.jpg
 
Eerste keer dat ik naar de Eifel ging had ik zo'n tas. Ik vond het waardeloos. Zie dat deze bevestigingsringen heeft, maar de mijne had dat niet. Had de roltas op de duo seat vastgemaakt met een bagagenet. Het schoof steeds en wat ik ook onhandig vond, was dat als je onderweg wat uit je tas wilde pakken je er ook niet even snel bij kon.Mooie helm!

Lijkt me dat als wat gek rijdt dat ding gaat verschuiven idd.
 
Eerste keer dat ik naar de Eifel ging had ik zo'n tas. Ik vond het waardeloos. Zie dat deze bevestigingsringen heeft, maar de mijne had dat niet. Had de roltas op de duo seat vastgemaakt met een bagagenet. Het schoof steeds en wat ik ook onhandig vond, was dat als je onderweg wat uit je tas wilde pakken je er ook niet even snel bij kon.

thnx
Lees dat mensen die m met spanbandjes hebben vastgezet nergens last van hadden. ONder mijn buddyseat zitten ook van die lussen, dus ben benieuwd...
En voor de kleine dingen, die doe ik gewoon in een rugzak, weet niks heb je ook geen last van.
 
thnx
Lees dat mensen die m met spanbandjes hebben vastgezet nergens last van hadden. ONder mijn buddyseat zitten ook van die lussen, dus ben benieuwd...
En voor de kleine dingen, die doe ik gewoon in een rugzak, weet niks heb je ook geen last van.

Eifel ging ik ook steeds met alleen een rugzak, maar als je wat verder gaat en wat meer nodig hebt is het wel HAND-IG.
 
thnx
Lees dat mensen die m met spanbandjes hebben vastgezet nergens last van hadden. ONder mijn buddyseat zitten ook van die lussen, dus ben benieuwd...
En voor de kleine dingen, die doe ik gewoon in een rugzak, weet niks heb je ook geen last van.
ik heb zijtassen gehaald van oxford goed spul en 2de hand nog best cheapy
 
http://www.louis.de/_20c8a3774eb282e7cc0974d6b709327f5f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10027539

Deze is ook niet te breed, 60cm. Meeste van 50L zijn 90 breed
zo iets heb ik, als je spanbandjes er om heen doet, door de stukken waar de handvaten zitten, kan het geen kant meer op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan