Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet alleen nog olie vervangen + Filter. Dus mooie tip om het oude oliefilter eraf te beunen! :9Officieel mag je ook niet te hard rijden! Hoelang moet je nog 25KW? Omdat ik nog maar een paar maandjes moet heb ik hem niet meer begrensd, zonde van de centen. (En ja dat is dom want als je ongeluk maakt etc etc.)

Heb me er ook altijd netjes aan gehouden ;) Op de enkele keren na dat ik wel eens een klein stukje mocht rijden op de motor van iemand anders.
En mocht ik die gsx kopen die ik op het oog heb, dan blijft die ook gewoon netjes 25kw zoals het hoort. Vermogen boeit me eigenlijk helemaal niks, anders had ik geen 400 en had ik wel een gsxr 1000 ofzo gekozen :+
Moet nog 25kw tot augustus ergens. :]

En ritje/meeting, goed idee :9
 
Laatst bewerkt:
Nog geen foto van mijzelf met de motor, maar toch ff een fotootje :)

154725_512641738768972_2098867765_n.jpg


Zie trouwens dat er hier ontzettend veel nieuwe modellen gereden worden, kom ik aan met een 'ouwetje' :') Binnenkort ook maar eens wat accessoires erop knallen, met dank aan de links van Da Liks.
 
Ben benieuwd naar jou ervaring dan morgen! :Y

Proefrijden zou ik wel willen, maar dat gaat niet zo makkelijk, omdat ik officieel nog 25kw moet rijden ;) Veel motorzaken beginnen er dan niet aan om je op een vol vermogen motor te laten proefrijden en in 25kw zijn ze nauwelijks te vinden. De gsx waar ik bij ga kijken is al wel 25kw. Alleen kan ik het dan alsnog niet echt vergelijken met een cbr.

Uiteindelijk door prijs en looks ook besloten voor een gsx te kijken. Hoewel de cbr600rr uit 2010 in groen zwart ook wel ontzettend gaaf is :9 Alleen dat trekt mijn portemonnee nog niet zo _O-

Heb zelf ook een 25kw rijbewijs..
Gewoon rijden, staan ze wel toe.. Bij mij althans :p
Jij als vrouw zijnde zou juist makkelijk toestemming moeten krijgen om te gaan rijden.

Die ik ga bekijken is volvermogen. En ik moet nog een jaar 25kw. Dus moet de motor nog begrenzen helaas.

Ik zal laten weten wat mijn ervaringen zullen zijn op de gsxr, en natuurlijk of het 'm is geworden :D!
 
Nog geen foto van mijzelf met de motor, maar toch ff een fotootje :)

[afbeelding]

Zie trouwens dat er hier ontzettend veel nieuwe modellen gereden worden, kom ik aan met een 'ouwetje' :') Binnenkort ook maar eens wat accessoires erop knallen, met dank aan de links van Da Liks.

Vind 'm toch mooi om te zien. Oud of nieuw, maakt geen reet uit. Ik vind alle motoren wat aparts van elkaar hebben.
Heb deze motor in deze kleurstelling nooit op straat gezien..

Je bent speciaal!





:+
 
Heb zelf ook een 25kw rijbewijs..
Gewoon rijden, staan ze wel toe.. Bij mij althans :p
Jij als vrouw zijnde zou juist makkelijk toestemming moeten krijgen om te gaan rijden.

Die ik ga bekijken is volvermogen. En ik moet nog een jaar 25kw. Dus moet de motor nog begrenzen helaas.

Ik zal laten weten wat mijn ervaringen zullen zijn op de gsxr, en natuurlijk of het 'm is geworden :D!

De ene motorzaak wel, de andere niet.. degene die het wel toestond had alleen geen gsx staan en van de cbr alleen meerdere 1000cc. Dus dat werd 'm al niet echt. Had nog naar een andere kunnen gaan waar ze er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doen maar was vorige week met die sneeuw enzo, dus dan rollen ze sowieso niet zomaar een motor buiten denk ik :') En als er iets gebeurd ben je ook de pineut :')
Heel veel succes / plezier morgen!
 
Vind 'm toch mooi om te zien. Oud of nieuw, maakt geen reet uit. Ik vind alle motoren wat aparts van elkaar hebben.
Heb deze motor in deze kleurstelling nooit op straat gezien..

Je bent speciaal!





:+

Bij mij in de schuur staat ook die kleurstelling :o

Kom deze kleurstelling maar eens tegen in het echt })

2011-07-01%2015.47.21.jpg
 
Vind 'm toch mooi om te zien. Oud of nieuw, maakt geen reet uit. Ik vind alle motoren wat aparts van elkaar hebben.
Heb deze motor in deze kleurstelling nooit op straat gezien..

Je bent speciaal!





:+
vette motor hoor! maar die kleurstelling nooit op straat gezien :?
 
Kom deze kleurstelling maar eens tegen in het echt
Groene avatar, groene details op de motor,(wat er heel mooi uitziet trouwens)
vanwaar die kleur,ben je een kawaman geweest of nog steeds?
 
Groene avatar, groene details op de motor,(wat er heel mooi uitziet trouwens)
vanwaar die kleur,ben je een kawaman geweest of nog steeds?

Nee hoor, nooit kawa man geweest. Sterker nog, ik heb kawa nooit mooi gevonden. Niewe 2013 zx-6r trekt me dan weer wel :)
 
Valt me dan weer een beetje tegen... als je echt had gewillen dan deed je het wel...

het had wel spannend geworden op 2 kalen banden :PDUHHHH... Jouw vertrouw ik nog niet met mijn cafefiets :+
Ow mooi is dat weer Dirk.. Mij laten rijden op gare banden. :/
Ik wil wel graag hoor, als t een graad of 15 is. ;)
 
Valt me dan weer een beetje tegen... als je echt had gewillen dan deed je het wel...

het had wel spannend geworden op 2 kalen banden :PDUHHHH... Jouw vertrouw ik nog niet met mijn cafefiets :+
Man, dan komt dat ding ook eens los. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan