Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen? Djeez met gevoelstemperatuur van -15 oid. Jij bent gek!

Is best goed te doen nu hoor :] was vanochtend alleen een beetje koud aan mn hals verder is het al warmer dan afgelopen weken :+
Was heerlijk om weer een stukje te rijden na een week niet rijden :+
 
Is best goed te doen nu hoor :] was vanochtend alleen een beetje koud aan mn hals verder is het al warmer dan afgelopen weken :+
Was heerlijk om weer een stukje te rijden na een week niet rijden :+
Een week niet gereden.. Hier bijna 2 jaar niet! Binnenkort maar eens kijken of ik het niet verleerd ben :')
 
Een week niet gereden.. Hier bijna 2 jaar niet! Binnenkort maar eens kijken of ik het niet verleerd ben :')

Eerst was het al ongeveer uniek als ik 1 dag niet reed :+
Maar nu gewoonweg de tijd niet meer voor :') lukt straks wel weer als het s avonds langer licht is :9
Is er dan een reden voor dat je 2jr niet gereden hebt?
 
Eerst was het al ongeveer uniek als ik 1 dag niet reed :+
Maar nu gewoonweg de tijd niet meer voor :') lukt straks wel weer als het s avonds langer licht is :9
Is er dan een reden voor dat je 2jr niet gereden hebt?
Jij rijdt dan ook nog door met pekel etc?

Ehm.. ik reed op het circuit tot ik te horen kreeg dat ik t niet meer mocht doen. Racer in de verkoop gezet en die is paar weken terug verkocht en nu op zoek naar een straatfietsje.
 
Yup rij het hele jaar door. Was eerst niet echt de bedoeling maar kon het toch niet laten :P
Daarom zal mijn cbtje er sowieso blijven voor in de winter of met slechter weer. Of gewoon af en toe voor de fun. Want zo'n gsx is een beetje veel geld om mee door de pekel heen te rijden oid.

Waarom mocht je dan niet meer rijden? :?
En al een motor op het oog?
 
Lol dit stond al te koop toen ik mijn grot inging :+
Inderdaad! Heeft meerdere keren te koop gestaan.. 1.5 jaar geduurd denk.

Volgende fiets wordt sowieso weer een GSX-R.
Ik mag niet meer racen in verband met reuma. Te intensief en als ik zou vallen, zaten er voor mij te grote risico's aan verbonden.
 
Ik sta zelfs nog gewoon in de openingspost :+

wel is de tuin inmiddels stuk kleiner dan dit ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Dan zul je hem eerst een heel mooi kleurtje moeten geven want ik wil sowieso eigenlijk geen blauw witte :+ als er dan teveel gixxers op een rijtje staan weet ik niet meer welke de mijne is O-) :+
Ben iets meer van de apartere kleurstellingen :P
 
Dan zul je hem eerst een heel mooi kleurtje moeten geven want ik wil sowieso eigenlijk geen blauw witte :+ als er dan teveel gixxers op een rijtje staan weet ik niet meer welke de mijne is O-) :+
Ben iets meer van de apartere kleurstellingen :P
Mijne is 'apart'... Anniversary edition.
Niet standaard blauw/wit.
 
Laatst bewerkt:
Dan zul je hem eerst een heel mooi kleurtje moeten geven want ik wil sowieso eigenlijk geen blauw witte :+ als er dan teveel gixxers op een rijtje staan weet ik niet meer welke de mijne is O-) :+
Ben iets meer van de apartere kleurstellingen :P
Niks tegen blauw/wit he B| zo hoort een Suzuki te zijn O-)
 
Laatst bewerkt:
Is zeker wel een mooi ding maar nee dankje, is en blijft blauw wit :+ Of het moet zo'n interessant prijsje zijn dat het voor jou niet leuk meer is om 'm uberhaupt te verkopen O-)
De combinatie zwart-oranje spreekt me meer aan, of van de 750 de zwart-bordeaux :9
 
Heb er ook zeker niks tegen Tinus, vind ze wel mooi :P maar heb zelf liever een ander kleurtje. Geld niet alleen bij soesjes. Van yamaha bijvoorbeeld zou ik ook niet snel kiezen voor de standaard rode of blauwe kleur, om maar een voorbeeld te noemen.

Ook de reden waarom ik nu geen smurf heb :+
 
Laatst bewerkt:
Dan zul je hem eerst een heel mooi kleurtje moeten geven want ik wil sowieso eigenlijk geen blauw witte :+ als er dan teveel gixxers op een rijtje staan weet ik niet meer welke de mijne is O-) :+
Ben iets meer van de apartere kleurstellingen :P
+1. Jij snapt t tenminste! :)
 
Is zeker wel een mooi ding maar nee dankje, is en blijft blauw wit :+ Of het moet zo'n interessant prijsje zijn dat het voor jou niet leuk meer is om 'm uberhaupt te verkopen O-)
De combinatie zwart-oranje spreekt me meer aan, of van de 750 de zwart-bordeaux :9
Zwart/oranje is ook tof 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan