MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen :W

Zo, nachtdiensten zitten er weer op en ben klaar voor het weekend. Vannacht de eerste echte regen sinds maanden gezien. Nu de deur open en een waterig zonnetje *D

Anita: have fun en ook nog veel plezier met halen van de 700 :]

Ogen nog niet helemaal open dus als ik nog wat gemist heb: meaculpa :Z
 
afbeelding

Altijd lekker.... ik eet daarvan een bakje elke week. Ongezouten gemengde noten.
Als ik thuis kom uit het werk heb ik altijd zo'n trek. Dan eet ik even een handje noten en daarmee red ik het wel tot het eten klaar is. :P

Dierentuin... check!
Boodschappen binnen.... check!

Mannetje ligt te maffen en vanmiddag gaan we met zijn drieën even ergens op kraambezoek. :Y
 
eet elke dag een handje op aanraden van health en fitness coach Nocer :+

verder kwark, ei, salades met van alles en nog wat aan gezonde meuk erin, heel gezond allemaal, maar wordt door veel mensen voor gek verklaard, mogen ze lekker blijven doen, want ik voel me er errug energiek en fit door :9


net heerlijk
full

geoefend , i love it :+

@ Anita; veel rijdplezier :]
 
Laatst bewerkt:
Helaas hou ik dus totaal niet van nootjes e.d. Alleen als ze er kaas van gemaakt hebben, die van calve zeg maar. Verder vind ik die roze koeken dan toh wat lekkerder :p

Voor vanavond staat er gegrilde paprika soep op t menu. Paprika's net uit de oven gehaald en alleen dat ruikt al heerlijk. Ondertussen lekker nutteloos de ramen wezen lappen, morgen schijnbaar regen, maar ja, ook dat zijn calorieen denk ik. Alle ramen deuren open trouwens, eens flink doorluchten nu het weer eens kan. Stofzuigen ook maar gedaan en later de dweil er nog door heen zwiepen.

Anita al terug met de motor? :]
 
Zeau... gisteren en dinsdag tot 8 uur 's avonds gewerkt, dus nu weekend! :W *D

Ff een vraagje... Iemand ervaring met combimotors verzekeringen??

All-risk hebben zij voor m'n brommertje wel errug goedkoop: € 160,- p/j! :o
 
Je zou je nieuwe motor maar mogen ophalen. Tis lekker weer hier! *D

De lekdijk moet je even vermijden trouwens. Vanmorgen per 4 wieler overheen, dikke laag modder her en der en er word vlak voor Amerongen word er flink in de berm gewerkt.
 
Moest net even naar het centrum, stond vast op de Utrechtseweg rijdt er iemand in zijn auto tegen mijn achterband aan :'). Heb 3 dagen gereden dit jaar en ben al 3 idioten tegengekomen. Begin het nu toch echt een beetje zat te worden :/ Deze keer had ik GoPro wel mee en aan staan.
 
Moest net even naar het centrum, stond vast op de Utrechtseweg rijdt er iemand in zijn auto tegen mijn achterband aan :'). Heb 3 dagen gereden dit jaar en ben al 3 idioten tegengekomen. Begin het nu toch echt een beetje zat te worden :/ Deze keer had ik GoPro wel mee en aan staan.
Uploaden dan!
 
Kunnen wij wel raden, dus laat maar dat editten :+
 
Oh valt nog mee trouwens wat ik riep :P Dacht dat het wat erger was. Misschien heb ik mij onbewust nog ingehouden haha :)
 
Ik heb 'm!!!
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3


En wat ik vorige keer met de (veel te korte en zó koude) proefrit niet had gemerkt, merkte ik nu wel: hij rijdt veel soepeler dan de 650GS :Y
Hij remt als een tierelier met de dubbele remschijf, heerlijk.
Verder ben ik zielsgelukkig dat er weer de 'Japanse' knipperlichtknop op zit en niet meer één links en één rechts en een heel onhandige geplaatste uit-knop onder bij de gashendel.
O ja, en boordcomputer, dus gear-indicator (lekker lui :P ), benzinemeter, buitentemperatuur etc.

Verder vind ik 'm zó stoer met die matte donkergrijze/bruine kleur 8-)

Had ik al gezegd dat ik blij ben? Ik ben blij!!!!
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3
1dd8428a10ca7f1c57cddef391c392e3

En wat had ik een mazzel met het weer *D
 
Laatst bewerkt:
Zeau... gisteren en dinsdag tot 8 uur 's avonds gewerkt, dus nu weekend! :W *D

Ff een vraagje... Iemand ervaring met combimotors verzekeringen??

All-risk hebben zij voor m'n brommertje wel errug goedkoop: € 160,- p/j! :o

Had de Hornet daar verzekerd. Vond ze niet heel erg goedkoop, maar verder weinig op of aan te merken. Ook de CBR en de Kawasaki trouwens, maar dat was maar tijdelijk.

Combimotors is trouwens eigenlijk meer een tussenpersoon. Dus je krijgt post van verschillende maatschappijen. Voor de Hornet heb ik post gekregen van Combimotors BV, Heienoord assuradeuren, Motor Pool TBF op de groene kaart en de pechservice is London Alarm service.

Was een kleurrijk polismapje. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan