MF 't Gooi Nummer 135 > Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

Vooral vet, eiwit en in een balans koolhydraten zijn nodig. Daarom nooit die 'minder vet' producten kopen. Commerciële troep waar ook de juist nodige goede vetten uit worden gehaald.

Trouwens, goede graanvervanger (witte rijst, bami, nasi): Quinoa

En minder processed food eten. ;)


Quinoa rocks! *O* :9
 
Koffie

Heel veel plezier van daag FnS en doe voorzichtig als het mocht gaan regenen.

Bootbeursgangers... veel plezier

Andere een hele fijne vrijdag...

Gezond eten... ik merk er niets van maar das gewenning wss... Hoe gaat dat nu bij jou Xtra ?

Leuk huisje CF, maar wat een hoop te doen nog. Succes ermee en lekker foto's maken van de progress :)
 
:Y

Vooral vet, eiwit en in een balans koolhydraten zijn nodig. Daarom nooit die 'minder vet' producten kopen. Commerciële troep waar ook de juist nodige goede vetten uit worden gehaald.

Trouwens, goede graanvervanger (witte rijst, bami, nasi): Quinoa

En minder processed food eten. ;)

Mmm die moet ik gaan googlen. Nog niet eerder van gehoord.
Ik moet ook zeggen, ik koop weinig producten van het minder vet type. Smaakt nergens naar. Dan liever gewoon het normale spul. Ik probeer nu vooral ook meer groente weer te eten. Ik merkte dat dat er een beetje in schoot. En brood eten... Dat ging ook niet helemaal goed, dus ook dat weer wat minderen.

Vallen en opstaan en natuurlijk gewoon blijven sporten ;) vanochtend weer mn best gedaan, dus dat heb ik al weer in de pocket :)
 
Koffie

Heel veel plezier van daag FnS en doe voorzichtig als het mocht gaan regenen.

Bootbeursgangers... veel plezier

Andere een hele fijne vrijdag...

Gezond eten... ik merk er niets van maar das gewenning wss... Hoe gaat dat nu bij jou Xtra ?
Mijn hele lichaam (en geest) is van slag van die rommel :')
Heeft geen idee wat het ermee moet....


ff volhouden nog, went het niet schakel ik moeiteloos weer over op patat en pizza *D
 
Quinoa rocks! *O* :9

:Y Prima als ontbijt (ananas, quinoa, walnoten en kip) of avondeten.

Mmm die moet ik gaan googlen. Nog niet eerder van gehoord.
Ik moet ook zeggen, ik koop weinig producten van het minder vet type. Smaakt nergens naar. Dan liever gewoon het normale spul. Ik probeer nu vooral ook meer groente weer te eten. Ik merkte dat dat er een beetje in schoot. En brood eten... Dat ging ook niet helemaal goed, dus ook dat weer wat minderen.

Vallen en opstaan en natuurlijk gewoon blijven sporten ;) vanochtend weer mn best gedaan, dus dat heb ik al weer in de pocket :)

Het is niet echt een graan, meer zaadjes. Maar het zit vol met eiwitten, voedingsvezel en belangrijke mineralen en vitaminen.

Ik zag het laatst ook bij de AH (Lassi bij de oosterse producten (voor een zuid amerikaans product :+)).

Brood is ook troep. Ik eet ook af en toe ook wel, maar mindering in brood is niet slecht. Groenten, onmisbaar.
 
Mijn hele lichaam (en geest) is van slag van die rommel :')
Heeft geen idee wat het ermee moet....


ff volhouden nog, went het niet schakel ik moeiteloos weer over op patat en pizza *D

Wat eet je nu zoal op een dag? Benieuwd. :)
 
Maar conditie gaat hard vooruit, kilo's vliegen weg :W


Daarom maar ff doorgaan dus :)
 
Hmmm...dan gok ik op een tamme boot met tam weer
Jij mag niet meer raden :)

Het is niet echt een graan, meer zaadjes. Maar het zit vol met eiwitten, voedingsvezel en belangrijke mineralen en vitaminen.
.. Brood is ook troep. Ik eet ook af en toe ook wel, maar mindering in brood is niet slecht. Groenten, onmisbaar.
Ik denk niet dat je alle broden over een kam kan scheren (AH, bakker, turk). Is een bak muesli en yoghurt wel verantwoord? +)

FS: Have fun! Hier (Diemen) niet grauw; zonnetje schijnt ..

@X:
full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je alle broden over een kam kan scheren (AH, bakker, turk). Is een bak muesli en yoghurt wel verantwoord? +)

Muesli en yoghurt is prima hoor. ;)
Tuurlijk heb je gradaties in broden, maar bewerkte granen zijn gewoon niet super bevorderlijk. Er zijn betere alternatieven.

Ik eet het ook gewoon af en toe hoor. Maar ik heb gisteren ook prima een pizza naar binnen gewerkt. :P

Gezond tussendoortje:

WP_20130308_001.jpg
 
Laatst bewerkt:
je kan er ook op gaan zitten :+

Dat had ik met mijn laatste CBR600RR; gekocht, maar pols gebroken met schaatsen, 6 weken gips en revalidatie daarna. Kon m'n rechterpols niet gebruiken en buigen (gashendel).
Nieuwe motor afgeleverd tijdens m'n gipsarmpje en die stond daar maar in de keuken. Kon er alleen naar kijken en af en toe op gaan zitten. Kwam gelukkig uiteindelijk allemaal goed :P
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik met mijn laatste CBR600RR; gekocht, maar pols gebroken met schaatsen, 6 weken gips en revalidatie daarna. Kon m'n rechterpols niet gebruiken en buigen (gashendel).
Nieuwe motor afgeleverd tijdens m'n gipsarmpje en die stond daar maar in de keuken. Kon er alleen naar kijken en af en toe op gaan zitten. Kwam gelukkig uiteindelijk allemaal goed :P
:+
 
Ik ben echt gek op lekker brood! Ik moet me soms echt inhouden anders eet ik zo 10 sneetjes brood weg! :o

Gelukkig heb ik niet zoveel problemen met gewicht, schommel al tijden aan de goede kant van de 100kg.
Conditie daarintegen is wel ruk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan