Allebei mn Runner 200 willen niet starten

15 mrt 2013
16
0
Tilburg
De accu van runner 1 was op. Ik probeerde met startkabels m te starten. Uiteindelijk viel runner 1 weer uit. Nu wilt Runner 2 ook niet meer starten? terwijl accu daarvan niet op is.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? En als ik runner 2 probeer te starten knalt de uitlaat keihard.

Weet heeeel weinig van motoren, dus alle hulp is welkom!

Bijvoorbaat dank.
 
het is te summiere info. Eerst niet dan wel kunnen ook bougies zijn(hebben runners die?)
lekke pakking(rook?)
valse lucht?
Brandstoftoevoer?
Carbs schoon?
Hoe lang al stil?

Wel starten en daarna uitvallen is een slappe accu, wat doet je verlichting?Zwak?
brandstofpomp kapot

Daarom, valt niets over te zeggen
 
het is te summiere info. Eerst niet dan wel kunnen ook bougies zijn(hebben runners die?)
lekke pakking(rook?)
valse lucht?
Brandstoftoevoer?
Carbs schoon?
Hoe lang al stil?

Wel starten en daarna uitvallen is een slappe accu, wat doet je verlichting?Zwak?
brandstofpomp kapot

Daarom, valt niets over te zeggen
|(
 
het is te summiere info. Eerst niet dan wel kunnen ook bougies zijn(hebben runners die?)
lekke pakking(rook?)
valse lucht?
Brandstoftoevoer?
Carbs schoon?
Hoe lang al stil?

Wel starten en daarna uitvallen is een slappe accu, wat doet je verlichting?Zwak?
brandstofpomp kapot

Daarom, valt niets over te zeggen

Ja hebben bougies. hoe kan ik die testen?
er komt geen rook dus dat zal het niet zijn. en de rest haha zegt me allemaal niks. motors staan beide niet lang stil, runner 1 max. 1 week en runner 2 eergisteren nog klein stukje mee gereden.
 
Zet runner 1 een nachtje in de woonkamer en runner 2 een nachtje in de slaapkamer.
Kijk morgen welke van de 2 het snelste start.
Herhaal dit experiment morgenavond, deze keer met de runners omgewisseld.
Vergeet niet het resultaat en de conclusie te posten. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan