Werking benzinekraan gsx-r1100

Alex16v

Rookie
28 jan 2013
19
0
Almere
Ik heb sinds november een gsx-r1100 alleen het hendeltje wat normaalgesproken op de benzinekraan zit heb ik niet.
De kraan lekt nu niet dus hij staat op "res" of "on" stand, als ik m wil starten, start hij niet en ik ruik ook geen benzinelucht.
Aangezien ik maar een liter of 3 in mn tank heb zitten nu vraag ik me dus af of de kraan op reserve stand staat maar op de een of andere manier geen of te weinig brandstof krijgt.
Is het zo dat als de schroefjes in de kraan aan de pri en res kant ingedraaid staan dat de kraan gewoon op ON staat?
 
Dat snap ik ook ja...Bij mij is links reserve, beneden is on en rechts pri, maar aangezien ik geen hendel heb kan ik niet zien waar de stand op staat. Toen ik de laatste keer mn tank ging aftappen moest ik een schroefje die bij pri en reserve staan uitdraaien om m op pri stand te krijgen.
Waar het hendeltje normaal zit, zit bij mij een plastic rond dopje met een schroef erin. Als als ik aan dat plastic knopje draai kan ik m niet helemaal van links naar rechts draaien.
Aangezien ik m niet zonder die schroeven los te halen op pri kan zetten concludeer ik maar dat ie op on staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan