Probleem uitlaat

MikeBike90

New Zealand
3 jul 2011
289
84
Papamoa Beach, New Zealand
Hallo techniek-mf'ers

Ik heb deze vraag ook al in het hypermotard forum gesteld, maar misschien kan ik hem beter hier stellen.

Ik heb net mijn motor opgehaald na een stalling van +/- 4 maanden. Hij startte eigenlijk prima, alleen wat me (toevallig) opviel, was dat uit de ene uitlaat koudere lucht kwam als uit de andere uitlaat. Ik dacht, dat zal wel veranderd zijn als ik weer thuis ben. Niet dus. Ik heb er 40 km mee gereden, en daarna was het niet heel veel anders. Nog steeds koude lucht uit de ene uitlaat en warme uit de andere.
Zoals jullie vast door hebben, ik ben geen techneut, en vraag hierbij hulp, weten jullie het probleem? wat is hieraan te doen?

Alvast Bedankt, Mike

p.s. Ik heb een uitlaat systeem van sc-project, geen standaard dus.
 
Het enige dat er écht aan de hand zou kunnen zijn is dat je brommer op één poot loopt. Dat voel je meteen, als ie al start......

Verder is het mogelijk dat je motor een afstelbeurtje (synchronisatie) nodig heeft. Aan de andere kant: als hij netjes rond draait, normaal start enz. is de kans groter dat je gevoel je bedriegt..... Om zeker te zijn kun je de temperaturen aan de uitlaat eens opmeten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo techniek-mf'ers

Ik heb deze vraag ook al in het hypermotard forum gesteld, maar misschien kan ik hem beter hier stellen.

Ik heb net mijn motor opgehaald na een stalling van +/- 4 maanden. Hij startte eigenlijk prima, alleen wat me (toevallig) opviel, was dat uit de ene uitlaat koudere lucht kwam als uit de andere uitlaat. Ik dacht, dat zal wel veranderd zijn als ik weer thuis ben. Niet dus. Ik heb er 40 km mee gereden, en daarna was het niet heel veel anders. Nog steeds koude lucht uit de ene uitlaat en warme uit de andere.
Zoals jullie vast door hebben, ik ben geen techneut, en vraag hierbij hulp, weten jullie het probleem? wat is hieraan te doen?

Alvast Bedankt, Mike

p.s. Ik heb een uitlaat systeem van sc-project, geen standaard dus.


de linker uitlaat krijgt minder koeling als je links dragend bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan