pinkdoos kawasaki z750 bouwjaar 2010

die heb ik niet xd ik heb mijn pinkers al veranderd naar led pinkers. Maar alleen mijn voorste werken nu. Dus ik zoek mijn knipperlichtrelais xd
Als ze voor wel werken ligt het waarschijnlijk niet aan je pjnkdoos maar aan de polariteit van je achterpinkers.
Heb je de + en de - niet met elkaar verwisseld?
 
Die zitten onder je zadel, eigenlijk tussen het voor en achterzadel verwijder de zadels en dan tussenstuk en vanaf daar graven dan kom je ze tegen
 
Bij de Z750 2004:

2013-03-18%252009.08.21.jpg

Het is het kastje aan de rechterkant
 
mijn pinkdoos zat dus rechts vanachter naar het midden toe, je kon hem gewoon zien zitten als je het achterzadel er af deed xd. heel stom van mij, maja. Het is allemaal nog al wat nieuw voor mij xd

maar toch allemaal bedankt :}
moest nu nog de sneeuw weg zijn kan ik weer lekker gaan rijden :]
full
 
Je moet het relais vervangen door een lastonafhankelijk relais, dan knipperen je LED richtingaanwijzers weer zoals het hoort.

LED's trekken te weinig stroom waardoor het relais net kan ikschakelen zoals het hoort.

Door dat relais te vervangen door een lastonafhankelijk relais los je dat op, zonder met het aansluiten van weerstanden aan de slag te hoeven.

M.a.w. een lastonafhankelijk relais is de eenvoudigste en simpelste/netste manier om dit issue op te lossen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan