Waarde ktm exc 250

stinuswr

MF'er
4 nov 2011
209
0
Dag jongens, een klein vraagje, ik heb de volgende motor op het oog :
Ktm exc 250 bouwjaar 2002
+\- 3500 km
Nog met originele kappen in hele goede staat
Rest van de moto ook in zeer goed staat, weinig gebruikssporen.
Banden zijn nog goed, remblokken als nieuw, tandwielen en ketting nog goed.
Er zit nog extra bij, nieuw in de verpakking : tandwiel voor en achter, o ring ketting, set remblokken voor en achter. Dit zal nieuw een 250 euro's gekost hebben.
Moto is gebruikt voor op zondag nu endan een klein ritje te maken, niet veel mee gereden.

Denken jullie dat een moto in deze staat en van dit bouwjaar 1800 waard is ? Ik ben niets het thuis in het ktm wereldje :)

Groeten
Stinus
 
zo'n ecx 250 2-takt is zeker dikke pret ..... €1800 is redelijk aan de prijs, maar als alles er netjes bij staat en jij hebt er een goed gevoel bij, waarom niet.
Het is zeker een motor met een hoge funfactor ..... Ik heb ook een exc250 gehad en heb regelmatig een oei-oei momentje gehad ....
 
Ik zou me niet blind staren op die mooie kappen.
Nieuwe kappen zijn goedkoper dan je denkt.
Kijk eens naar de staat van de voetsteunen en de voorpoten e.d.
 
Ik zou me niet blind staren op die mooie kappen.
Nieuwe kappen zijn goedkoper dan je denkt.
Kijk eens naar de staat van de voetsteunen en de voorpoten e.d.

We hebben natuurlijk wel wat verder gekeken als de kappen, een kappensetje scoor je inderdaad voor weinig...

- geen speling op achterbrug
- kader in nette staat, onderaan enkele kleine gebruikssporen maar voor de rest nergens iets op aan te merken
-veel compressie
- geen speling op balhoofd
-geen roest of andere schade
-...

Ik denk dat het antwoord op mijn vraag enkele posts hierboven is gezegd, bedankt, ik denk wel dat ik verder kan ! in het weekend zal het verdict vallen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan