Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, zat er ook net aan te denken, je zult maar op de motor weg moeten vandaag, brrr...

Iedereen de beste wensen *O* (ik wacht nog even met een ritje)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, zat er ook net aan te denken, je zult maar op de motor weg moeten vandaag, brrr...

Iedereen de beste wensen *O* (ik wacht nog even met een ritje)
En toch zijn gisteren ALLE klanten die een afspraak hadden op de motor gekomen.
Echter, buiten deze 5 heb ik verder dan ook helemaal niemand gezien....
 
Zijn er hier ook liefhebbers om af en toe in brabant, peel of achterhoek een offroad rit te doen?

Geen racer, gewoon leuk een stuk rijden. Genoeg wegmaatjes, maar geen noppers. Evt samen karretje huren en gewoon dagje sturen?
 
Zijn er hier ook liefhebbers om af en toe in brabant, peel of achterhoek een offroad rit te doen?

Geen racer, gewoon leuk een stuk rijden. Genoeg wegmaatjes, maar geen noppers. Evt samen karretje huren en gewoon dagje sturen?
Yep, die ik met regelmaat. Als mijn Husky weer goed rijdbaar is, kunnen we wel wat afspreken.

Officiele OTR-ritten vind ik trouwens niks. Met 1000 crossers over een maisplak racen is niet mijn ding.
 
Ha Grandia. Dat ken ik. Vorig jaar een keer gedaan in Staphorst. Hoewel ik het leuk vond om een keer te doen, vond ik het toch wel erg druk. Het terrein was al wat zwaarder voor een "ervaren beginner", wat ik eigenlijk ook nog wel leuk vond. Maar ik had continu het gevoel dat ik ogen in mijn achterhoofd moest hebben.

In een klein groepje kun je in ieder geval beter rekening houden met elkaar en dat vind ik prettiger rijden.

Lijkt me leuk. Stuur je even een PM voor contact gegevens.
 
Laatst bewerkt:
Zo ff Oma aan de kant geflikkerd })
Vorige week was ik helemaal van slag , na een dagje werken bij mijn tuinhuis dacht ik op de terugweg even de motor te ontdoen van wat restanten winterbagger :+
En dat doe ik dan meestal bij het moto-wash station van Total vlak bij Motoport Amsterdam.
Maar helaas hij was buiten gebruik en bij navraag wanneer hij gemaakt zou worden vertelde ze mij dat hij binnenkort verwijderd werd :( :?
Gelukkig is er vlak bij mijn tuinhuis in Osdorp een BP station met hoge en halfhoge druk afspuitmogelijkheid maar dan mis je daar wel de reuzen föhn om je motor droog te blazen.
Danny :W :]
 
Ha, ook tuinhuis? Wij ook, sinds okt vorig jaar. Bakkum na 15 jaar verkocht. Ik zal wel m'n ritjes missen erheen. En motor wassen doe ik gewoon old school op de hand. Binnenkort lekker in het zonnetje "op de tuin". Hoge druk reinigen ben ik niet zo'n voorstander van en zo ...
 
Het meeste doe ik ook Old school maar vooral de onderkant is makkelijker met de spuit en ik heb cardan dus ik spuit niet mijn kettingvet weg.
Danny :]
 
Nog meer mensen aanwezig vandaag? :)

2j3l6ds.jpg
 
Ik zag jullie wel rijden over de A200 volgens mij richting Haarlem. (Denk ik)

Ik vind persoonlijk dit soort groepen wat aan de grote kant om lekker te kunnen rijden.
 
Ik zag jullie wel rijden over de A200 volgens mij richting Haarlem. (Denk ik)
Ik vind persoonlijk dit soort groepen wat aan de grote kant om lekker te kunnen rijden.

Eerste keer dat ik heb mee gedaan met een groep, wat een opkomst. Na een blokkade van de verkeerspolitie thv Holendrecht kwamen er splitsingen en werd het wat rustiger.

Maar voor de eerste keer...ik vond het hartstikke gezellig.

Artikel klopt niet helemaal, kop van de groep ging door de blokkade heen. Uiteindelijk met zo'n 150-200 motorrijders door het centrum gereden:
http://www.at5.nl/artikelen/168495/oponthoud-op-amsterdamse-wegen-door-blokkade-voor-groep-motorrijders
 
Helaas gemist -O-. Ik was er vorig jaar wel bij, wat een happening 8-)
Waar heb je die aankondiging vandaan?


Tevens volgpost :]
 
Laatst bewerkt:
Helaas gemist -O-. Ik was er vorig jaar wel bij, wat een happening 8-)
Waar heb je die aankondiging vandaan?

Voor mij was het ook onbekend tot 10:00 's ochtends. Kreeg een tip van een dame met de FB link (DUTCH RIDE OUT) en zag het vervolgens op Instagram ook voorbij komen met routes.

Bedoeling was om aan het einde van de middag in Bloemendaal te eindigen maar de politie had in samenwerking met de Marechaussee de meeste toegangswegen rondom Bloemendaal geblokkeerd.

Nog een stukje Damrak voor CS:
 
Laatst bewerkt:
Was idd een machtig mooie middag he he he :X :] })
Ik kreeg te horen dat er een mannetje of 100 zou komen, maar dat werden der flink meer.
Gekkehuis bij vd valk }) }) .
Eerst keer met zo'n grote groep maar zeker voor herhaling vatbaar.
Gaat er volgende week ook zoiets na Veenendaal ?!
 
Ik kon helaas niet meerijden gister maar zat bij Loetje in Overveen. Doordat de Zeeweg door een duinbrand was afgezet kwam deze groep ook hier langs.

Heerlijk! Vooral het gemekker op het terras van enkele gasten over het geluid en het vertoon.
 
Voor mij was het ook onbekend tot 10:00 's ochtends. Kreeg een tip van een dame met de FB link (DUTCH RIDE OUT) en zag het vervolgens op Instagram ook voorbij komen met routes.

Bedoeling was om aan het einde van de middag in Bloemendaal te eindigen maar de politie had in samenwerking met de Marechaussee de meeste toegangswegen rondom Bloemendaal geblokkeerd.

Nog een stukje Damrak voor CS:


Haha hey! Dat is mijn Instagram! Was een leuke rit!😁
 
Wat een sneue vertoning...... op deze manier zorgen zulke groepen er wel voor dat motorrijders een slechte naam krijgen.

Rijden en de weg opeisen alsof de hele stad van jou is..... jammer hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan