MF 't Gooi Nummer 136 > zet de verwarming aan @#$%

Status
Niet open voor verdere reacties.
701.jpg


l.jpg


Alina%2BVacariu%2Bwallpaper%2Bnude%2Bromanian%2Bgirls.jpg
/
 
Laatst bewerkt:
Heu :W

Jer: te laat maar niet minder gemeend: Congratzzz...

Mooie goodies voorbij zien komen, brommers passen... Gaat het seizoen dan eindelijk beginnen :z

:^

Over motoren die geen kick geven gesproken, met kicken moet ik misschien ook nog even oefenen. Nog nooit gedaan, wou even de motor laten zien aam iemand...wacht maar even, ik start het kreng wel. Kick...oef...kick...pfff...kick....duh...fuck dit, er zit ook een elektrische starter op.

Toen het ding na het starten weer afsloeg begon opeens het kwartje te vallen...misschien had een beetje choke wel handig geweest. Viel me nog mee dat de elektrische start het wel trok.

Mis de CBR, daar hoefde je over dat soort onbenulligheden niet na te denken. Enige nadeel was dat het ding direct een minuut 4000tpm liep, moeten de buren niet zo grappig gevonden hebben op de dagen dat ik vroeg weg moest voor een ritje. :')
 
:^

Over motoren die geen kick geven gesproken, met kicken moet ik misschien ook nog even oefenen. Nog nooit gedaan, wou even de motor laten zien aam iemand...wacht maar even, ik start het kreng wel. Kick...oef...kick...pfff...kick....duh...fuck dit, er zit ook een elektrische starter op.

Toen het ding na het starten weer afsloeg begon opeens het kwartje te vallen...misschien had een beetje choke wel handig geweest. Viel me nog mee dat de elektrische start het wel trok.

Mis de CBR, daar hoefde je over dat soort onbenulligheden niet na te denken. Enige nadeel was dat het ding direct een minuut 4000tpm liep, moeten de buren niet zo grappig gevonden hebben op de dagen dat ik vroeg weg moest voor een ritje. :')
maar hoe gaan de wheelies?
 
Weet ik niet, want eigenlijk nog niet uit de schuur gehad. :$

Maar tijdens het proefritje met opgesneden slicks in natte sneeuw wou het voorwiel al eventjes luchten in de tweede versnelling, en dat was niet de bedoeling. Dus ik denk dat het wel goed moet komen. :P
 
Weet ik niet, want eigenlijk nog niet uit de schuur gehad. :$

Maar tijdens het proefritje met opgesneden slicks in natte sneeuw wou het voorwiel al eventjes luchten in de tweede versnelling, en dat was niet de bedoeling. Dus ik denk dat het wel goed moet komen. :P
en zoek je noppies? sm voor de zomer ok, maar najaar, winter en voorjaar is baggeren he!
 
Wil er uiteindelijk wel een setje enduro wielen bij, maar voorlopig was dit weer een behoorlijke aanslag op de giro, en ik heb negen maanden niet gereden, dus ik kan daar nog wel even mee wachten. Doe ik ondertussen wel even de motor leren kennen. ;)
 
Wil er uiteindelijk wel een setje enduro wielen bij, maar voorlopig was dit weer een behoorlijke aanslag op de giro, en ik heb negen maanden niet gereden, dus ik kan daar nog wel even mee wachten. Doe ik ondertussen wel even de motor leren kennen. ;)
laatste keer dat ik op straat heb gereden met eigen brommer was augustus denk ik. Denk dat de eifel mijn eerste km weer worden _O-
 
- dat ie jarig was
- en dat 't Pasen was
- en dat de zomertijd in ging
- en dat er sneeuw viel en ijs lag

Hoe groot zijn de kansen....

Bedenk me net, jouw verjaardag duurt dus maar 23 uur.
Als kind heb ik dat ook wel eens gehad en dat vond ik toen maar stom _O-
_O-

Jazz, gefeliciteerd! *O*

Witte Pasen :') :(

Coonie-ei _O-

Korte verjaardag [afbeelding]
:^

_O-

O, en m'n motor rijdt echt zo heerlijk! *O*
Ze hebben 't blok duidelijk aangepast, veel soepeler en minder bokkig.
hadden ze die aangepast :? zelfde 800 blok toch?

Hier met Tom even bij Goedhart en Molenaar geweest... Resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


En ook nog een rugzak :)


Enige nadeel:
[afbeelding]

Dat beveiligingsding zit nog aan de handschoen B| :')
Feli en :')

1 & 3

zo weer bijgelezen, druk weekendje gehad zaterdag met een groep naar rotterdam geweest vandaag verjaardag, morgen weer werken -O-
 
1 is te dom en te sloom om leuk te zijn.
2 is heel het dorp al overheen geweest
3 is gewoon mooi, lief en hopelijk nog lekker ook, maar anders kan ze dat leren.


Met Poik en Lank eens dus.
 
Dom en sloom vind ik dan weer totaal geen bezwaar.


Zo, zussie heen en weer brengen naar Schiphol. Waarom ik dat ook alweer aangeboden had is me nu ook even een raadsel, ga voorzichtig kapot hier. En Ali B op de radio helpt ook niet echt. :Z
 
Morning! :W

Zo eerst maar even op kantoor met m'n laptop langs onze ICT afdeling, hij vertoont kuren |(
(cheap ass Dell, goedkoop gekocht maar je hebt er dan ook geen bal aan)

't Is wel een beetje vroeg he....
Althans, zo voelt het wel :Z
 
Mogguh....stralend zonnetje.
Voor degenen die vrij zijn... veel plezier.
X... ga je baggeren? Zo ja... have fun. :]
Kato, ook veel fun buiten :]

Werkers.... kort weekje, en naar buiten kijken wordt je wel vrolijk van. *D
 
Mogguh

Zo eerst maar even op kantoor met m'n laptop langs onze ICT afdeling, hij vertoont kuren |(
(cheap ass Dell, goedkoop gekocht maar je hebt er dan ook geen bal aan)
Ga je nu met een privé laptop langs de ICT afdeling?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan