bougies voor fireblade

bymuro

MF'er
22 mei 2012
49
0
Weesp
hallo allemaal...
Ik heb heel erg 4 bougies nodig voor mijn honda cbr900rr fireblade (sc28) 1993.
Iemand heeft enige idee of ik ze morgen kan vinden? Zijn er wel motowinkels die 1e paasdag open zijn?

Mvg
Murat
 
is een vonk?
worden de bougies nat na een paar keer starten?
in het geval van geen vonk, moet je eerst zoeken in de richting van de onderbrekers, zoals noodstopschakelaar.
of de zijstandaardschakelaar, als die erop zit.
eerst controleren of er wel aan alle voorwaarden word voldaan om te kunnen starten.
 
Laatst bewerkt:
Hij geeft wel vonk denk k want naar paar seconden startknop te drukken krijgen we zo n vlam en bonk uit uitlaat..:) echt ontploffende vuur achter..
Dus... Hoezo denk je dat het om de bougies gaat?

Omdat een anwb mannetje dat zei? Lijst nalopen lijkt mij verstandig!
Heeft ie stil gestaan????
Carbs cleanen bijvoorbeeld!
 
Bougies heb ik wel geleerd vandaag hoe t moet maar carburateur weet ik niet hoe t moet we hebben vandaag wel tank lucht filter bougies er uitgehaald, is carburateur moeilijk om schoon te maken? Hebben we ergens n how to daar over?
 
Ja hij is inderdaad heel lang stilgestaan en door regelmatige proberen te starten verzuipen...de bougies waren helemaal nat en donker zwart van kleur..



Licht zwart was inderdaad beter geweest.
Maar alle gekheid op een stokje; ik denk dat het beter is een sleutelaar met iets meer ervaring op zien te scharrelen en inderdaad bij de carburateurs naar het probleem gaan zoeken, zeker omdat je zelf al aangeeft dat de motor lang heeft stilgestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan