Kawasaki hapert tot 5500-6000 toeren

BreenPower

MF'er
9 dec 2012
141
0
nieuw-vennep
Aloha forumleden!

2e paas dag, aftrap van het motorseizoen, eindelijk mooi weer, dus lekker knallen! Totdat...

Ik voor t stoplicht stond met mn ER-5 en deze niet meer vooruit te branden was.

Ik denk dat het een probleem is in mn CDI, ik had hier van de week ook al gezeik mee, maar het gekke is, ik denk ook dat in de cilinder zit, want vanaf 5500 toeren lijkt het wel of die de tweede cilinder erbij pakt en dan gaat ie weer vol vermogen..


Iemand enig idee?

Nog een fijn paasweekend en alvast bedankt!

Gr Michel
 
Carb ultrasoon reinigen? Misschien ook synchroon laten stellen? Heeft de 4 cilinder van me broer ook last van, duid meestal op een brandstof probleem in misschien wel 1 van de sproeiers.
 
Aloha forumleden!

2e paas dag, aftrap van het motorseizoen, eindelijk mooi weer, dus lekker knallen! Totdat...

Ik voor t stoplicht stond met mn ER-5 en deze niet meer vooruit te branden was.

Ik denk dat het een probleem is in mn CDI, ik had hier van de week ook al gezeik mee, maar het gekke is, ik denk ook dat in de cilinder zit, want vanaf 5500 toeren lijkt het wel of die de tweede cilinder erbij pakt en dan gaat ie weer vol vermogen..


Iemand enig idee?

Nog een fijn paasweekend en alvast bedankt!

Gr Michel

Je had eerder ook al dergelijke storingen?
Er was iig iets met de CDI, mogelijk is dat nog niet goed.

Of het is iets anders, maar dat moet je zelf eerst wat meer gaan uitsluiten. Bijv: draaien beide cilinders goed mee? Zo niet, waarom niet (bougie, vonk, brandstof....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan