quote:Op zondag 10 augustus 2003 08:41 schreef Makkie het volgende:
Vandeweek stond ik voor een brug te wachten met politie achter me! Ik dacht die komen me vriendelijk vragen wat dat stickertje is en of ik die er maar even af wil halen!! Niks dus![]()
Maar goed aan dat andere topic te zien zijn er dus duidelijk verschillende meningen binnen het politiekorps![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2003 09:32 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Nee hoor, maar 1 mening: Het mag niet. hier staat 't Dat is de mening van de wet. Nou nog de invulling van de agent op straat. Gezien het aantal stickertjes dat er rondrijd word er toch zelden wat van gezegd, en een bekeuring is er nog niet voor gevallen, zover ik weet. Toch wel fijn soms he', gedoogbeleid.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2003 09:45 schreef RFerko600R het volgende:
[...]
het blijft alleen jammer dat de bekeuring soms af hangt van het humeur van 'DE diender'
quote:Op zondag 10 augustus 2003 09:45 schreef RFerko600R het volgende:
[...]
het blijft alleen jammer dat de bekeuring soms af hangt van het humeur van 'DE diender'
quote:Op zondag 10 augustus 2003 08:12 schreef Jeroen Biaggi het volgende:
Wie van jullie is wel eens aangehouden omdat je een sticker op je kenteken had geplakt.En wat koste dat grapje?Wij overwegen ook zoon sticker te plakken,maar ben bang dat ik dan aan gehouden ga worden of valt dat wel mee?
quote:Op zondag 10 augustus 2003 11:26 schreef Marc aka Foddex het volgende:
Baksteen, is het dan niet zo dat alleen de verkeerspolitie bekeuringen mag uitschrijven voor verkeerszaken? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd![]()
Want het lijkt me toch zo dat als je bij de verkeerspolitie zit je alles over het verkeer weet (wat wel en niet mag bedoel ik dan).
quote:Op zondag 10 augustus 2003 11:16 schreef Marc aka Foddex het volgende:
[...]
Couldn't agree more ... maar ja, inherent aan gedogen he![]()
quote:
Volgens mij heb je als je al wordt aangehouden wel een goed kans (ik weet van niks mag dat niet ) dat je alleen de sticker eraf moet halen.
Maar ja als je pech heb kan je het je geld kosten.
quote:Op zondag 10 augustus 2003 11:48 schreef foutebloes het volgende:
Ben laatst door 2 agenten aangehouden(niet met motor maar met clio V6:![]()
Even gekletst en die vertelden dat een politieagent ook mag bekeuren als hij niet in dienst is.
Marrechauseemag ook bekeuren maar alleen als ze in dienst zijn en zelfs douane kan je een bonnetje geven als ze je te hard zien rijden.
quote:Op zondag 10 augustus 2003 11:57 schreef Mulder71 het volgende:
Zal je gebeuren zeg beslagname op je fiets omdat je een sticker op je kentekenplaat heb![]()
Wat een land![]()
* Mulder71 gaat wel braaf de sticker eraf halen als ze moeilijk doen erover
quote:Op zondag 10 augustus 2003 12:02 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Zal ook niet zomaar gebeuren maar ja...als ze t zeggen en jij weigert kunnen er nog wel eens wat nekharen overeind gaan staan en dan kan het nog wel eens heel formeel gespeeld gaan worden......dus vandaar maar de waarschuwing.
Ook politiemensen kunnen wel eens een beetje eigenwijs zijn hoor![]()
![]()
![]()

quote:Op zondag 10 augustus 2003 12:08 schreef Mulder71 het volgende:
Ook een stickertje aan de agent geven ?![]()
zou wel stoer zijn politiefiets met mf sticker
quote:Als je bij de ene wel 10 km harder mag en bij de ander niet, word het voor ons (de zielige burgers )soms best lastig om in te schatten hoe of wat.
Dè [Banned User]
quote:
[...]
Hier staat dus eigenlijk een verzoek om voortan maar niet meer eens een paar kilometertjes te matsen maar gewoon altijd het volle pond te laten betalen??
HHmmm....even overleggen hoe de rest van het M-F erover denkt maar dan wil ik dat best binnen de politiewereld aanzwengelen hoor![]()
![]()

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1