Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Problemen met je MF sticker op je kenteken

Pagina's:
«
»

My precious

Reg. datum:
23 apr. 2003
Wie van jullie is wel eens aangehouden omdat je een sticker op je kenteken had geplakt.En wat koste dat grapje?Wij overwegen ook zoon sticker te plakken,maar ben bang dat ik dan aan gehouden ga worden of valt dat wel mee?

Achteraf voorbereiden

Reg. datum:
19 apr. 2003
Aangehouden met Mf sticker

;)
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
In den beginne was er niets...en toen weer wel...

Reg. datum:
03 jun. 2002
Vandeweek stond ik voor een brug te wachten met politie achter me! Ik dacht die komen me vriendelijk vragen wat dat stickertje is en of ik die er maar even af wil halen!! Niks dus :9
Maar goed aan dat andere topic te zien zijn er dus duidelijk verschillende meningen binnen het politiekorps :r

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 08:41 schreef Makkie het volgende:
Vandeweek stond ik voor een brug te wachten met politie achter me! Ik dacht die komen me vriendelijk vragen wat dat stickertje is en of ik die er maar even af wil halen!! Niks dus :9
Maar goed aan dat andere topic te zien zijn er dus duidelijk verschillende meningen binnen het politiekorps :r

Nee hoor, maar 1 mening: Het mag niet. hier staat 't Dat is de mening van de wet. Nou nog de invulling van de agent op straat. Gezien het aantal stickertjes dat er rondrijd word er toch zelden wat van gezegd, en een bekeuring is er nog niet voor gevallen, zover ik weet. Toch wel fijn soms he', gedoogbeleid. 8-) ;)
The devil does not exist, it's just God when he's drunk.
All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.

29 april 2007 [+1]

Reg. datum:
27 jul. 2002
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 09:32 schreef Baksteen het volgende:
[...]

Nee hoor, maar 1 mening: Het mag niet. hier staat 't Dat is de mening van de wet. Nou nog de invulling van de agent op straat. Gezien het aantal stickertjes dat er rondrijd word er toch zelden wat van gezegd, en een bekeuring is er nog niet voor gevallen, zover ik weet. Toch wel fijn soms he', gedoogbeleid. 8-) ;)

het blijft alleen jammer dat de bekeuring soms af hangt van het humeur van 'DE diender'
Als je gaat slapen met een jeukend gat, sta je op met een stinkende vinger. [feit]Bovengevoerde discussie leidt tot De wet van Godwin[/feit]

i give free hugsies!

quote:
Op zondag 10 augustus 2003 09:45 schreef RFerko600R het volgende:
[...]
het blijft alleen jammer dat de bekeuring soms af hangt van het humeur van 'DE diender'

Couldn't agree more ... maar ja, inherent aan gedogen he :o
"Until 2008 IE 6 was the defecto standard."

If that was deliberate, it gets the "funny post of the day" award.
If it was accidental, it gets the "funny typo of the day" award.

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 09:45 schreef RFerko600R het volgende:
[...]

Ja, bijvoorbeeld, maar ook van de intresse van die diender, zo vind ik verkeer wel leuk maar er zijn er ook die bv zeden intressant vinden, of millieu, of drugs en dat zijn zaken waar ik minder kennis van heb.

Veel politiemensen zullen niet eens weten of het stickertje wel/niet mag en wat ze er wel/niet aan kunnen doen en of ze er wel/niet voor kunnen schrijven.

Vergis je er niet in dat het het "echte" politiewerk heel erg breed is en je dus van heel veel een beetje weet en maar van een beetje erg veel. Verkeer is maar een heel klein deel van het werk. Alleen is het toevallig dat deel van het werk dat aansluit bij "onze" hobby. En als het dan ook nog zo is dat je in het verkeer alleen met de politie in aanraking komt als je wat "fout" gedaan hebt dan is het niet zo gek dat sommige mensen hiero op zo'n manier tegen de politie aankijkt...
Alhoewel het toch echt meestal begint met een foutje waarop de politie slechts reargeert.

i give free hugsies!

Baksteen, is het dan niet zo dat alleen de verkeerspolitie bekeuringen mag uitschrijven voor verkeerszaken? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd :)
Want het lijkt me toch zo dat als je bij de verkeerspolitie zit je alles over het verkeer weet (wat wel en niet mag bedoel ik dan).
"Until 2008 IE 6 was the defecto standard."

If that was deliberate, it gets the "funny post of the day" award.
If it was accidental, it gets the "funny typo of the day" award.

Reg. datum:
06 feb. 2003
Volgens mij heb je als je al wordt aangehouden wel een goed kans (ik weet van niks mag dat niet :? ) dat je alleen de sticker eraf moet halen.
Maar ja als je pech heb kan je het je geld kosten.

Reg. datum:
25 jul. 2002
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 08:12 schreef Jeroen Biaggi het volgende:
Wie van jullie is wel eens aangehouden omdat je een sticker op je kenteken had geplakt.En wat koste dat grapje?Wij overwegen ook zoon sticker te plakken,maar ben bang dat ik dan aan gehouden ga worden of valt dat wel mee?

Mietje :P Ik dacht dat motorrijders altijd van die vrije geesten waren, die zich niet limiteren door wat regeltjes? ;)

PLAKKEN DIE STICKER!!
[large]GO!!!!!!![/large]

Reg. datum:
06 feb. 2003
Niet door regeltjes maar wel door de huidige economie en de maffia-overheid die we hier hebben (55 euro voor een stickertje is toch wel veel, kan je flink wat keren van tanken)

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:26 schreef Marc aka Foddex het volgende:
Baksteen, is het dan niet zo dat alleen de verkeerspolitie bekeuringen mag uitschrijven voor verkeerszaken? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd :)
Want het lijkt me toch zo dat als je bij de verkeerspolitie zit je alles over het verkeer weet (wat wel en niet mag bedoel ik dan).

Nee, "iedere" politieagent die je op straat tegenkomt mag bekeuringen uitschrijven voor verkeerszaken.
Sterker nog, er zijn zelf mensen die geen politieagent zijn die echter wel bekeuringen mogen uitschrijven voor verkeerszaken, de BOA's van verkeershandhavingsteams bv. (nee, geen verdere uitleg, gebruik zoekfunctie :X )

En het verkeer is ook nog weer in te delen in heel, heel, heel erg veel (en nog meer)verschillende wetten, regelingen, AMVB's, richtlijnen, verordeningen en weet ik al niet wat. Waarbij bovendien dagelijks wijzigingen doorgevooert worden.
Nobody weet alles van verkeer. Niet eens van 1%.

Natural Born Killer

Reg. datum:
20 mrt. 2003
Mja zoals in ander topic vermeld:

SlayerKiller en ik moesten ze eraf krabben dan zou de agent zijn oogje dichtknijpen.

Zogezegd zogedaan...

Toen ik thuis was,stickertje uit mijn jas gehaald en verrek hij plakte nog... O-) :+
R6 '99 - R1 '00 - R1 '02 - R1 '02 CBR 600F '95 Kawasaki Zx6R Ninja '96

BDP/BCN RACING, STOTER BETON

Reg. datum:
08 okt. 2002
Ben laatst door 2 agenten aangehouden(niet met motor maar met clio V6: })
Even gekletst en die vertelden dat een politieagent ook mag bekeuren als hij niet in dienst is.
Marrechausee :? mag ook bekeuren maar alleen als ze in dienst zijn en zelfs douane kan je een bonnetje geven als ze je te hard zien rijden.
GSXR1000K5

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:16 schreef Marc aka Foddex het volgende:
[...]
Couldn't agree more ... maar ja, inherent aan gedogen he :o

:} :} :} Sterk antwoord :} :} :}

quote:

Volgens mij heb je als je al wordt aangehouden wel een goed kans (ik weet van niks mag dat niet ) dat je alleen de sticker eraf moet halen.
Maar ja als je pech heb kan je het je geld kosten.

Idd.
Enne...niet bijdehand gaan doen als je gezegd word de sticker eraf te halen.
De politie heeft ook ervoor te zorgen "de overtreding te doen ophouden".
En zelf als politieagent de sticker erafhalen mag formeel gezien weer niet dus zal er waarschijnlijk in beslagname van de kentekenplaat volgen waar je motor dan weer aan vast zit he...niet de moeite van het eigenwijs zijn waard dus!!!

(al denk ik er hier een paar te kennen die dat wel eens heel moeilijk zouden kunnen vinden :X :X :X )

Achteraf voorbereiden

Reg. datum:
19 apr. 2003
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:48 schreef foutebloes het volgende:
Ben laatst door 2 agenten aangehouden(niet met motor maar met clio V6: })
Even gekletst en die vertelden dat een politieagent ook mag bekeuren als hij niet in dienst is.
Marrechausee :? mag ook bekeuren maar alleen als ze in dienst zijn en zelfs douane kan je een bonnetje geven als ze je te hard zien rijden.

Wat is dat nummer van die kliklijn ook alweer?..... :Z .......... ;) .........
Beter scheef erin, dan recht erneffe.
In den beginne was er niets...en toen weer wel...

Reg. datum:
06 feb. 2003
Zal je gebeuren zeg beslagname op je fiets omdat je een sticker op je kentekenplaat heb :?

Wat een land :X

* Mulder71 gaat wel braaf de sticker eraf halen als ze moeilijk doen erover

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:57 schreef Mulder71 het volgende:
Zal je gebeuren zeg beslagname op je fiets omdat je een sticker op je kentekenplaat heb :?

Wat een land :X

* Mulder71 gaat wel braaf de sticker eraf halen als ze moeilijk doen erover

Zal ook niet zomaar gebeuren maar ja...als ze t zeggen en jij weigert kunnen er nog wel eens wat nekharen overeind gaan staan en dan kan het nog wel eens heel formeel gespeeld gaan worden......dus vandaar maar de waarschuwing.
Ook politiemensen kunnen wel eens een beetje eigenwijs zijn hoor O-) :X 8-)

Reg. datum:
06 feb. 2003
Ook een stickertje aan de agent geven ? O-)

zou wel stoer zijn politiefiets met mf sticker

XQS ME!

Reg. datum:
15 mei. 2002
De meesten geven ook wel gewoon eerst een waarschuwing , dan is het ja goed.

En dan is het de kunst om het bij hem op de motor te plakken :+
Geil en gezond !

29 april 2007 [+1]

Reg. datum:
27 jul. 2002
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:02 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Zal ook niet zomaar gebeuren maar ja...als ze t zeggen en jij weigert kunnen er nog wel eens wat nekharen overeind gaan staan en dan kan het nog wel eens heel formeel gespeeld gaan worden......dus vandaar maar de waarschuwing.
Ook politiemensen kunnen wel eens een beetje eigenwijs zijn hoor O-) :X 8-)

Een beetjehttp://www.smilies.nl/pissed.gif

;)

Wat ik dan wel een klein beetje vervelend vind is dat zelfs agenten niet alle regels kennen (logisch want ned. heeft er nogal niet wat zeg :Z ), maar uiteindelijk zijn zij wel diegene die je kunnen bekeuren. Als je bij de ene wel 10 km harder mag en bij de ander niet, word het voor ons (de zielige burgers O-) )soms best lastig om in te schatten hoe of wat.
Als je gaat slapen met een jeukend gat, sta je op met een stinkende vinger. [feit]Bovengevoerde discussie leidt tot De wet van Godwin[/feit]

Moderator

The wicked viking

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:08 schreef Mulder71 het volgende:
Ook een stickertje aan de agent geven ? O-)

zou wel stoer zijn politiefiets met mf sticker

zijn er al minimaal 2 van hier op het M-F !!!

quote:
Als je bij de ene wel 10 km harder mag en bij de ander niet, word het voor ons (de zielige burgers )soms best lastig om in te schatten hoe of wat.

Hier staat dus eigenlijk een verzoek om voortan maar niet meer eens een paar kilometertjes te matsen maar gewoon altijd het volle pond te laten betalen??
HHmmm....even overleggen hoe de rest van het M-F erover denkt maar dan wil ik dat best binnen de politiewereld aanzwengelen hoor }) :+
MeanBlueMan wijzigde dit bericht op zondag 10 augustus 2003 12:21 (100%)

Reg. datum:
06 feb. 2003
Heb je er 1 op je dienstfiets zitten dan ?

Wel sneaky als ze hem op een undercover fiets doen..denk je veilig te zijn omdat er een mf sticker opzit

shit ik breng ze op ideeen :X

Dè [Banned User]

Reg. datum:
25 aug. 2002
Vanwege mijn bezigheden op PPP èn het zero tolerancebeleid aldaar heb ik dus geen sticker geplakt.

Ik probeer de redenen tot staandehouden zoveel mogelijk te beperken. O-)
Ik doe wat ik zeg, niet wat me gevraagd wordt!

29 april 2007 [+1]

Reg. datum:
27 jul. 2002
quote:

[...]
Hier staat dus eigenlijk een verzoek om voortan maar niet meer eens een paar kilometertjes te matsen maar gewoon altijd het volle pond te laten betalen??
HHmmm....even overleggen hoe de rest van het M-F erover denkt maar dan wil ik dat best binnen de politiewereld aanzwengelen hoor }) :+

he nee, dat snap je natuurlijk weer verkeerd (hoe kan het ook anders :+ )
juist makkelijker worden

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.