Nieuwe uitlaat demper schreef

Genestealer

Die hard MF'er
7 okt 2010
811
44
Gelderland
Goedemiddag,

Ik heb een exact dezelfde "nieuwe" uitlaat demper aangeschaft aangezien de vorige te veel beschadigd was. Deze is bevestigd via bolt-on. Echter nu zit de eind tuutje-hoe-het-geval-ook-heet schreef. Deze wijst inplaats van rechtdoor naar de achterband toe. Zie foto's.

En dat vind ik nou zo ontzettend lelijk.

Nu is mijn vraag wat de makkelijkste oplossing zou zijn. Helaas kan ik de bevestiging/tussen pijp niet draaien, deze zit maar op een positie vast.

PS: Als ik de demper slag draai dan wijst de tuutje weer naar buiten toe, geen gulden middenweg helaas.

dscf0111xusnd.jpg


dscf0112e.jpg


dscf0113ax.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha, nee 3 bout verbinding loopt na een tussen stuk die je ziet op foto 3 waar de bouten zeg maar door heen zitten. Deze zorgt voor een iets grotere schroefverbinding die dan vervolgens weer op de uitlaat bevestigd zit. Demper pas niet regelrecht op de uitlaat, daar zijn de schroef afstanden te klein.

Draaien.....zou niet weten hoe, alles zit toch vast geschroefd op een manier. Ter info, de oude heb ik niet meer en qua schroef draad afstanden kunnen deze dus best wel afwijken, al zal ik dat raar vinden. Ik heb het dus ook niet opgemeten aangezien ik exact dezelfde type heb aangeschaft.
 
oke :P
Bij een kameraad van mij hadden we ook een bolt-on gebruikt.
op het moment dat de demper nog NIET vastgeschroefd was, dus gewoon alleen de demper
konden we het plaatje waar de gaten in zaten draaien.
de grijze plaat waar je hem op de rest va de uitlaat schroeft
 
Laatst bewerkt:
oke :P
Bij een kameraad van mij hadden we ook een bolt-on gebruikt.
op het moment dat de demper nog NIET vastgeschroefd was, dus gewoon alleen de demper
konden we het plaatje waar de gaten in zaten draaien.
de grijze plaat waar je hem op de rest va de uitlaat schroeft

Deze plaatje zit bij mij direct aan het gedeelte wat is vast gepopt aan de demper.
 
Dan is het waarschijnlijk niet exact dezelfde demper. Bij b.v. een '95 fireblade zitten ook de boutgaten net even verdraaid ten opzichte van een '93 Blade. Het makkelijkste is waarschijnlijk om zelf 'even' nieuwe gaten te boren en daar draad in te tappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan