vraag start problemen

9 apr 2013
9
0
Sassenheim
honda transalp,

Heeft wat start problemen. tegelijkertijd met de nieuwe kettingset ook een nieuwe accu, gaat twee/drie weken goed. start hij weer lastig. aanstarten met externe krachtbron gaat perfect. nu viel mij op de desbetreffende accu niet zo netjes gevuld was. verkoper nog vriendelijk wezen bedanken. wederom nieuwe accu nu zelf gevuld. start weer als een tierelier. nu drie weken later zelfde geintje. eerst start hij koud lastig. hij heeft wat van een backfire dus alles nog netjes even schoongemaakt warm start hij nog goed. nu tijdje doorgereden en starte wederom steeds slechter tot hij koud helemaal niet meer wilde starten. na lang rijden kreeg ik hem nog wel aan. nu reed ik dit weekend 160 km en ik tank en hij start helemaal niet meer. je hoort de startmotor wel gaan alleen hij krijgt hem niet om voor mijn gevoel.

ik ben nu de accu aan het opladen en kijken of hij dat doet en dan wel wil starten
wat denken jullie? dynamo spanningsregelaar of toch gewoon de accu??

groeten Bas
 
bananeman,

Dank maar deze had ik zelf ook al gevonden. jammer genoeg heb ik geen spanningsmeter en moet ik het doen met een acculader van de liddle en een powerstation van de aktion in combinatie met gereedsschap van de HEMA ik zoek daarom naar praktische manieren om problemen uit te sluiten. toch bedankt
 
bananeman,

Dank maar deze had ik zelf ook al gevonden. jammer genoeg heb ik geen spanningsmeter en moet ik het doen met een acculader van de liddle en een powerstation van de aktion in combinatie met gereedsschap van de HEMA ik zoek daarom naar praktische manieren om problemen uit te sluiten. toch bedankt
Je wil dus eigenlijk problemen lokaliseren en oplossen zonder gereedschap ? De praktische manier heeft bananeman1001 al gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan