Waar onderdelen voor beurt bestellen

GerwinPort

MF'er
13 mei 2008
83
0
Hoi,
Ik zoek een onlineshop waar ik goedkoop onderdelen voor mijn R1 2007 kan bestellen. Het gaat om bougies, olie en filters, het normale spul.
Iemand nog goede tips?
 
Als het niet per se online moet: een motorzaak levert ook onderdelen voor doorgaan dezelfde prijzen.

Nog een onliner: japparts.nl
 
Laatste tijd heb ik veel aan www.martijnsmotorwebshop.eu
Hadden voor mij het meeste in huis. Goede prijzen, dag later bezorgd en geen verzendkosten.
Verder ook altijd goede zaken met Louis.de en japparts.nl
 
Als ik originele onderdelen nodig heb mail ik meestal motoport Goes daar kan ik het dan vaak dezelfde middag nog bij de onderdelen balie ophalen. (ik heb een hekel aan wachten).

En anders bestel ik vaak bij japparts.nl
 
Laatst bewerkt:
Als het niet per se online moet: een motorzaak levert ook onderdelen voor doorgaan dezelfde prijzen.

Nog een onliner: japparts.nl
:^ Scheelt vaak inderdaad heel weinig..

Alleen bezorgen de meeste motorzaken niet aan huis en hebben ze vaak geen webwinkel. Die van mij bestelt wel als ik hem gewoon even een mailtjes stuur, maar dan moet hij het niet vergeten :X en moet ik het wel ophalen bij hem.
 
pakkingen, seals en andere rubber afdichtingen zijn daar vaak imitatie.
vind het een stuk minder in kwaliteit ten opzichte van orgineel.

zaak zelf is gewoon goed.

Tja, hij vroeg om spullen voor een beurt. Niet op pakkingen en zo.

Daarnaast is "imitatie" relatief. Voor zover ik weet heeft geen enkele motorfietsfabrikant ook een eigen fabriek voor pakkingen.

Wel ben ik met je eens dat er kwaliteitverschil zit tussen de diverse merken die her en der verkrijgbaar zijn :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan