Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan raad ik je zeker aan om de schaunlandstrasse eens uit te proberen! *D

Veel mooie bochten achter elkaar aan :)


:W

Ben er al een paar keer geweest, dus ook deze al gereden. :Y
Geen straf om hem nog eens te rijden. *O*
Ook de B500 staat weer op het programma, dat vind ik ook een topper.
In de Vogezen ook alle verplichte nummers.
Vogezen is voor mij de eerste keer. Schwarzwald is de 4e keer.

PS mooi filmpje! :Y Zelf gefilmd?
 
Laatst bewerkt:
Dan raad ik je zeker aan om de schaunlandstrasse eens uit te proberen! *D

Veel mooie bochten achter elkaar aan :)


:W


Lekker filmpje!


Net besloten om in september met een paar man een rondje Vogezen-Schwarzwald te gaan doen. *O* *O*
Ik heb er nu al zin in. :]

Ik heb ook zin in mn vakantie eerste week van september een hele week in de franse alpen sturen *O*


Ook een goed plan!


Mooi arrow pepke :9~~~~
ben er wel wies mee ja 8-)


Das mooi!
 
Ben er al een paar keer geweest, dus ook deze al gereden. :Y
Geen straf om hem nog eens te rijden. *O*
Ook de B500 staat weer op het programma, dat vind ik ook een topper.
In de Vogezen ook alle verplichte nummers.
Vogezen is voor mij de eerste keer. Schwarzwald is de 4e keer.

PS mooi filmpje! :Y Zelf gefilmd?


[me]Sua is niet jaloers.....[/me]

Zekers een mooi filumpje. Tjesus 8 minuten rijden voordat je achter een auto komt. Helmels


geen bijzondere kinderziektes hoor.
gewoon op gaan rijden en als het gewoon fijn rijd stuurt en schakeld meteen kopen :Y
thanks voor de info :')

Als een motor die rijdt na 12 jaar nog last heeft van kinderziektes :X :X Dan is het niet goed. Gewoon niet bang zijn en EZees commentaar klopt gewoon!


:W
 
:W
Moggel @ all

Ben er al een paar keer geweest, dus ook deze al gereden. :Y
Geen straf om hem nog eens te rijden. *O*
Ook de B500 staat weer op het programma, dat vind ik ook een topper.
In de Vogezen ook alle verplichte nummers.
Vogezen is voor mij de eerste keer. Schwarzwald is de 4e keer.

PS mooi filmpje! :Y Zelf gefilmd?
Dat is idd heul gaaf sturen daar !! Ik ben er vorig jaar geweest met een test week van 8 dikke all-roads.
Dit jaar ga ik met de Tijgert naar de Eifel, vorig jaar op de Speed geweest. Heb er ook echt zin in :Y
 
:W
Moggel @ allDat is idd heul gaaf sturen daar !! Ik ben er vorig jaar geweest met een test week van 8 dikke all-roads.
Dit jaar ga ik met de Tijgert naar de Eifel, vorig jaar op de Speed geweest. Heb er ook echt zin in :Y

Moet wel even 2 daagjes Eifel doen in mei ofzo :P.
Juni Vogeze-Franse Alpen-Corsica-Italiaans Alpen-Zwitserse alpen en afronden in Oostenrijk.

Met welke fiets weet ik nog nie. Staat wel een dikke Speed R te koop...
Last van besluiteloosheid :')
 
Moet wel even 2 daagjes Eifel doen in mei ofzo :P.
Juni Vogeze-Franse Alpen-Corsica-Italiaans Alpen-Zwitserse alpen en afronden in Oostenrijk.

Met welke fiets weet ik nog nie. Staat wel een dikke Speed R te koop...
Last van besluiteloosheid :')
*O* *O*

Ga maar op de Speed R. :P
 
Moet wel even 2 daagjes Eifel doen in mei ofzo :P.
Juni Vogeze-Franse Alpen-Corsica-Italiaans Alpen-Zwitserse alpen en afronden in Oostenrijk.

Met welke fiets weet ik nog nie. Staat wel een dikke Speed R te koop...
Last van besluiteloosheid :')

Dat is ook een leuke trip. :Y *O*
Voor mij wordt het de eerste lange trip met de Speed.
Voorheen altijd met supersport motoren onderweg geweest. :]

Eifel is voor mij een zaterdagritje, ligt zowat om de hoek. *D
 
Net besloten om in september met een paar man een rondje Vogezen-Schwarzwald te gaan doen. *O* *O*
Ik heb er nu al zin in. :]


Aah, gaaf man, dat zijn de leukere speeltuinen. Staat vvoor ons ook weer op het program voor de hemelvaarts week. Kan niet wachten om de col de la slet, en de col de bonne homo op en af te razen. :+
 
Speed rijders, wat zijn de verschillen tussen de 2005/06/07 modellen? Optisch weinig als ik ze naast elkaar leg? Motorisch? En qua modificaties, makkelijk voor elk bouwjaar iets te vinden? Op alle drie passend?
 
Ben er al een paar keer geweest, dus ook deze al gereden. :Y
Geen straf om hem nog eens te rijden. *O*
Ook de B500 staat weer op het programma, dat vind ik ook een topper.
In de Vogezen ook alle verplichte nummers.
Vogezen is voor mij de eerste keer. Schwarzwald is de 4e keer.

PS mooi filmpje! :Y Zelf gefilmd?
Vind die B500 persoonlijk nogal overschat. De beginkms en eindkms zijn leuk, maar ertussen zitten veel halve bochten die je eigenlijk aan plus 250km/h moet nemen om het een beetje leuk te houden. Dan ben je met een S3 niks. Er zijn veel leukere stuurweggetjes in het Zwarte Woud :)
 
Laatst bewerkt:
Na vijf jaar in een all weather pak van Triumph te hebben gereden is deze absoluut niet meer waterdicht :( . Ik ben me dan ook van plan om een nieuw pak aan te schaffen. Op internet ben ik de pakken van Rukka tegengekomen. Dit schijnt toch wel een van de beste merken te zijn en ze geven vijf jaar garantie, maar van de prijs wordt je niet direct blij :? . Mijn Interesse gaat uit naar de Argo - ziet er wel strak uit. Maar voordat ik naar de winkel stap hoor ik graag van jullie of er goede alternatieven zijn.
 
Vind die B500 persoonlijk nogal overschat. De beginkms en eindkms zijn leuk, maar ertussen zitten veel halve bochten die je eigenlijk aan plus 250km/h moet nemen om het een beetje leuk te houden. Dan ben je met een S3 niks. Er zijn veel leukere stuurweggetjes in het Zwarte Woud :)

De andere keren ben ik dus met de R1 over de B500 gegaan. Die ging geweldig bij die lange bochten. :Y Uiteraard met warpspeed.
Vandaar dat ik de B500 mooi vond om te rijden.
Wellicht valt hij nu met de Speed tegen maar dat weten we in september pas. ;)
Ik ben het met je eens dat er dieper in het Zwarte woud mooiere stuurweggetjes liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan