Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi , ik heb mischien intresse in een speed triple , rij nu een Kawasaki zrx 1100 , zijn er ook nog dingetjes waar ik op moet letten ?
zit te denken aan de bouwjaren 2005 t/m 2008.
 
Speed rijders, wat zijn de verschillen tussen de 2005/06/07 modellen? Optisch weinig als ik ze naast elkaar leg? Motorisch? En qua modificaties, makkelijk voor elk bouwjaar iets te vinden? Op alle drie passend?

Spit ff 35 36 topics door.

:Z
 
Laatst bewerkt:
hoi , ik heb mischien intresse in een speed triple , rij nu een Kawasaki zrx 1100 , zijn er ook nog dingetjes waar ik op moet letten ?
zit te denken aan de bouwjaren 2005 t/m 2008.

fijne fietsjes ook; heb r zelf een gehad 8-)

speed is totaal anders, dus ga vooral proefrijden en als je na dat ritje met een dikke grijns afstapt dan weet je genoeg ;)
 
  • Zwakke dynamo. Fikt nog wel eens door.
  • Balhoofd speling

Sinds wanneer zwakke dynamo's? Heb er nog weinig over gelezen hier.
Balhoofdspeling moet je op elke motorfiets controleren, is niet echt meer een zwak punt bij de huidige triple's.
 
ja dat had ik ook begrepen alsin 1:10 :X
|( maar het genot maakt een hoop goed !! :Y
Na vijf jaar in een all weather pak van Triumph te hebben gereden is deze absoluut niet meer waterdicht :( . Ik ben me dan ook van plan om een nieuw pak aan te schaffen. Op internet ben ik de pakken van Rukka tegengekomen. Dit schijnt toch wel een van de beste merken te zijn en ze geven vijf jaar garantie, maar van de prijs wordt je niet direct blij :? . Mijn Interesse gaat uit naar de Argo - ziet er wel strak uit. Maar voordat ik naar de winkel stap hoor ik graag van jullie of er goede alternatieven zijn.
Richa is idd goed en duur. Stadler is nog beter en nog duurder !! |(
 
Sinds wanneer zwakke dynamo's? Heb er nog weinig over gelezen hier.
Balhoofdspeling moet je op elke motorfiets controleren, is niet echt meer een zwak punt bij de huidige triple's.

Bij mij (speed 2008) is twee keer (onder garantie) de dynamo vervangen. Niet erg sterk dus!
 
Na vijf jaar in een all weather pak van Triumph te hebben gereden is deze absoluut niet meer waterdicht :( . Ik ben me dan ook van plan om een nieuw pak aan te schaffen. Op internet ben ik de pakken van Rukka tegengekomen. Dit schijnt toch wel een van de beste merken te zijn en ze geven vijf jaar garantie, maar van de prijs wordt je niet direct blij :? . Mijn Interesse gaat uit naar de Argo - ziet er wel strak uit. Maar voordat ik naar de winkel stap hoor ik graag van jullie of er goede alternatieven zijn.

Gebruikt de politie die tegenwoordig ook niet !!

Oh nee dat zijn Richa pakken
 
Laatst bewerkt:
Vrind van mij doet dagelijks woon/werk verkeer op de motor, en heeft laatst een mooi spoprtief Dane allweather pak gekocht. Mooie ervan is naast de sportieve snit, dat de goretex laag zich aan de buitenkant bevindt, waardoor het pak geen druppel water opzuigt. Hij is er erg tevreden over.
 
Bij mij ook doorgebrande dynamo. Is niet echt een manier om dat te checken en is zeker niet zo dat het bij de meeste kapot gaat. Imho is de speed net zo betrouwbaar als menig andere fiets. Niet iets speciaals maar gewoon je aankoopcheck doen zoals altijd :Y
 
full
 
Bij mij ook doorgebrande dynamo. Is niet echt een manier om dat te checken en is zeker niet zo dat het bij de meeste kapot gaat. Imho is de speed net zo betrouwbaar als menig andere fiets. Niet iets speciaals maar gewoon je aankoopcheck doen zoals altijd :Y

2 speeds gehad, veel km's gereden, nooit problemen gehad ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan