SBS6 Wegmisbruikers deel 4

Die gast maakt zelf de ophef.
ipv sorry te zeggen en te gaan lopen gaat ie bijdehand doen.
Wordt nog een pittig bedrag ook, €367,- incl.


Sorry zeggen als je een bakkie teveel op heb
Das ook wel errug lastig, ik deed t meestal de volgende dag pas :Y
tegen mijn vrouw O-)
T grootste probleem van de agenten op dit moment ,vindt ik dat ze zelf
niet meer terug kunnen denken hoe ze zelf waren toen ze jong waren
als ze dat al ooit geweest zijn ( ze vinden zichzelf nogal foutloos )wat gedrag betreft
Je mag nergens geen fout meer maken ook al rijd je 140 km op de snelweg
waar verder geen kip rijd
regels zijn regels :r
 
Je ondertekening, van je reactie, past inderdaad beter bij je dan Nick Name :Y

En uitvoering, van je ondertitel, zou voor jou wel toepasselijk zijn :W

full


(nee, geen typo }) )
 
Laatst bewerkt:
Sorry zeggen als je een bakkie teveel op heb
Das ook wel errug lastig, ik deed t meestal de volgende dag pas :Y
tegen mijn vrouw O-)
T grootste probleem van de agenten op dit moment ,vindt ik dat ze zelf
niet meer terug kunnen denken hoe ze zelf waren toen ze jong waren
als ze dat al ooit geweest zijn
( ze vinden zichzelf nogal foutloos )wat gedrag betreft
Je mag nergens geen fout meer maken ook al rijd je 140 km op de snelweg
waar verder geen kip rijd
regels zijn regels :r

Dat speelt niet mee in de overweging iemand wel of niet een bekeuring te geven.
In functie kan agent dat moeilijk mee laten wegen, wel kan hij gebruik maken van de discretionaire bevoegdheid maar dan moet je niet moeilijk doen als je op een fout gewezen wordt. ;)
 
Ik zal er ook niet moeilijk over een bekeuring doen.
Is mijn eigen fout dat weet ik,maar vroeger he bah ,maar t is wel zo
hadden we op t dorp een agent die altijd vrolijk zwaaide als ik erlangs kwam
hoe hard ik er ook langs kwam totdat hij er een x stond met de collegas uit de stad
was ik zwaar de l*l en terecht.Maar ik heb voor hem altijd groot respect gehad
Hij had een invoelend vermogen :-) dat hebben ze nu niet meer t zijn meer quota diggers geworden.
Das mijn mening gelukkig
 
Ik zal er ook niet moeilijk over een bekeuring doen.
Is mijn eigen fout dat weet ik,maar vroeger he bah ,maar t is wel zo
hadden we op t dorp een agent die altijd vrolijk zwaaide als ik erlangs kwam
hoe hard ik er ook langs kwam totdat hij er een x stond met de collegas uit de stad
was ik zwaar de l*l en terecht.Maar ik heb voor hem altijd groot respect gehad
Hij had een invoelend vermogen :-) dat hebben ze nu niet meer t zijn meer quota diggers geworden.
Das mijn mening gelukkig


Vroeger was het criterium niet zo veel mogelijk ophalen voor de staatskas. Toen was aanhouden vooral opvoedend bedoeld. Kan me nog herinneren dat ik te snel reed (Zundapp brommer) en rechts inhaalde. Werd aangehouden en kreeg een preek: mag je niet doen. Toen: ik snap het wel, een Zundapp kan technisch veel harder dan 40. Maar ik rij ook motor als agent, en als ik je op die en die weg tegenkom zwaai ik naar je, ook als je te snel rijdt, maar dat kan daar veilig.

Tuurlijk ook bekeuringen gekregen, maar die waren toen te betalen en geen rib uit je lijf.
 
Die gasten die op de foto gingen met die beller zijn wel echt sympathieke agenten. Kun je over lullen wat je wilt.

Bestaan die dan?? ;) ;)










Wat ik vooral gevaarlijk vind, waarom rijdt je door rood? Ja omdat die op rood springt iemand die snel optrekt is zwaar de l*l door zo een eikel.
 
Laatst bewerkt:
Bestaan die dan?? ;) ;)










Wat ik vooral gevaarlijk vind, waarom rijdt je door rood? Ja omdat die op rood springt iemand die snel optrekt is zwaar de l*l door zo een eikel.
Volgens mij was het:hoe kan het dat u door rood reed....Omdat ie op rood stond. [Ofsoiets]
 
Wat ik vooral gevaarlijk vind, waarom rijdt je door rood? Ja omdat die op rood springt iemand die snel optrekt is zwaar de l*l door zo een eikel.

Moet je goed kijken, eigen verantwoording weet je wel?!

Ja maar mijnes was groen, nou en, dat wil niet zeggen dat er niets meer aan kan komen.

Verder is het die ouwe orgelspeler maar mooi gelukt.....
Indoctrinatie TV ipv transparante weergave zonder dat walgelijke sausje van die dwerg.....

 
Idd een zeikerd. Van zulke mensen kan ik zo moe worden, maar dit maakt het programma wel weer veel leuker :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien formuleer ik het verkeerd, het gaat inderdaad niet om het grote plaatje, maar wel om het trekken van conclusies zonder alle feiten te kennen.

Oftewel bepaalde gedragingen of besluiten van Agenten be-/veroordelen, zonder alle feiten en meewegende factoren te kennen.

MBM had een stukje gevonden die dat mooi verwoordt, flink stukje, maar echt de moeite waard:

@Nick Name,

Da's ff wat anders dan flitsen.

Natuurlijk heb je voor een deel gelijk als het gaat om het totale plaatje maar ik bedoel puur dat oom agent naar ons een voorbeeld functie heeft en dus ook gewoon moet straffen daar waar nodig. Treed op, doe iets maar verschuil je niet achter flitsen en Audi rijders maar pak de echte problemen aan.
En dat laatste zie ik niet meer gebeuren.

Dat vind ik zorgelijk.

excuus voor de late reactie.
:]
 
Stond die kabouter krullebol zomaar naast me op de hockeyclub. Ik wilde hem eigenlijk even 'feliciteren' met z'n Koos-Spee-Show maar heb het maar laten zitten. Hij zou waarschijnlijk hartelijk lachen, denkend aan de rinkelende SBS-kassa :r
 
En waarom geven jullie gas in die tunnel? Dat is heel vervelend voor andere weggebruikers hoor....
Die kunnen schrikken van die herrie....
Andere weggebruikers denken dan dat er iemand heel hard komt aanrijden....

En waarom moeten jullie zo hard optrekken? dat is toch helemaal niet nodig? Je kan toch ook gewoon rustig optrekken?

En tenslotte kan dat van links naar rechts zwalken over de rijbaan toch niet?


Niet te geloven, wat een chago-wijf zeg. :r
Stond me kapot te ergeren aan zo'n anti-motorfluit

Als je er zo een thuis hebt zitten, heb je ergens een verkeerde keuze gemaakt
 
En waarom geven jullie gas in die tunnel? Dat is heel vervelend voor andere weggebruikers hoor....
Die kunnen schrikken van die herrie....
Andere weggebruikers denken dan dat er iemand heel hard komt aanrijden....

En waarom moeten jullie zo hard optrekken? dat is toch helemaal niet nodig? Je kan toch ook gewoon rustig optrekken?

En tenslotte kan dat van links naar rechts zwalken over de rijbaan toch niet?


Niet te geloven, wat een chago-wijf zeg. :r
Stond me kapot te ergeren aan zo'n anti-motorfluit

Als je er zo een thuis hebt zitten, heb je ergens een verkeerde keuze gemaakt
Ach haar man of vriend had vast hoofdpijn de nacht er voor :+
Gelukkig zit dat mens in Rotterdam heb ik er geen last van :9
 
Hmm vandaag was het weer mooi feest bij wegmisbruikers.

Voor de mensen die het niet gezien hebben: Auto op de vlucht voor de politie, flinke snelheidsovertredingen, door rode lichten, auto en politiemotoren met zwaailichten en sirene erachteraan.

SPOILER:
Uiteindelijk hebben ze de auto klemgereden, zit er een bejaarde man in die geen idee had wat er om hem heen gebeurd...

Gewoon eng om te zien vind ik dat...
 
Ben blij dat er weer eens aandacht was voor het weg smijten van brandende peuken uit auto's.

Nu maar hopen dat menig koek blikker eens gaat inzien dat dit levensgevaarlijk is voor de motorrijders.

De taxi knuppel met zijn lakonieke houding had van mij die prent van 460 euro best mogen ontvangen. Je zal verd*&^mme zo'n brandende peuk in je helm krijgen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan